Os med baby i 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

BabyNr.2

Melder mig også ind her..

Jeg venter barn nummer 2.. Termin er dog uvis, men det bliver et feb/marts barn..

Så jeg er endte 9+1 eller 12+5 i dag.. Jeg skal til lægen på tirsdag og have lavet vandrejournal.. Og når jeg kommer til scanning kan man jo nok hurtigt se hvor stor eller lille baby er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Janni.

Hej med jer

Jeg vil også lige melde mig ind her. Jeg er 29 år, bor sammen med min dejlige kæreste, og hans 2 gravhunde. Jeg er uddannet SSH og arbejder som vikar. Min kæreste er førtidspensionist pga en bil ulykke, men han har det efterhånden rimelig godt igen. Ihvert fald små gener i hverdagen, hvilket er rigtig dejligt.

At jeg blev gravid, var ikke planlagt. Vores forhold er rimelig nyt, men vi glæder os rigtig meget, og har været enige om fra starten at det barn skulle vi ha'.  

Glæder mig til at lære jer andre at kende, og følge jeres graviditeter også 

Hilsen Buito - 9 + 4

Anmeld

1. august 2010

KathrineMJ

Hejsa Allesammen..

Jeg er så vidt jeg kan regne ud i uge 5+6. Er det tidligt at kunne mærke noget? Jeg syntes allerede mine bryster er blevet ømme, og trætheden melder sig ret tit.

Dette er min første graviditet så, jeg aner ikke rigtig hvordan det hele skal være Er endnu ikke helt overbevist om graviditeten, har haft taget 3 teste alle 3 positive, men jeg ved ikke, kan jeg stole på dem?

VH. Kathrine

Anmeld

1. august 2010

Janni.

KathrineMJ skriver:

Hejsa Allesammen..

Jeg er så vidt jeg kan regne ud i uge 5+6. Er det tidligt at kunne mærke noget? Jeg syntes allerede mine bryster er blevet ømme, og trætheden melder sig ret tit.