Os med baby i 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

BabyNr.2

Melder mig også ind her..

Jeg venter barn nummer 2.. Termin er dog uvis, men det bliver et feb/marts barn..

Så jeg er endte 9+1 eller 12+5 i dag.. Jeg skal til lægen på tirsdag og have lavet vandrejournal.. Og når jeg kommer til scanning kan man jo nok hurtigt se hvor stor eller lille baby er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Janni.

Hej med jer

Jeg vil også lige melde mig ind her. Jeg er 29 år, bor sammen med min dejlige kæreste, og hans 2 gravhunde. Jeg er uddannet SSH og arbejder som vikar. Min kæreste er førtidspensionist pga en bil ulykke, men han har det efterhånden rimelig godt igen. Ihvert fald små gener i hverdagen, hvilket er rigtig dejligt.

At jeg blev gravid, var ikke planlagt. Vores forhold er rimelig nyt, men vi glæder os rigtig meget, og har været enige om fra starten at det barn skulle vi ha'.  

Glæder mig til at lære jer andre at kende, og følge jeres graviditeter også 

Hilsen Buito - 9 + 4

Anmeld

1. august 2010

KathrineMJ

Hejsa Allesammen..

Jeg er så vidt jeg kan regne ud i uge 5+6. Er det tidligt at kunne mærke noget? Jeg syntes allerede mine bryster er blevet ømme, og trætheden melder sig ret tit.

Dette er min første graviditet så, jeg aner ikke rigtig hvordan det hele skal være Er endnu ikke helt overbevist om graviditeten, har haft taget 3 teste alle 3 positive, men jeg ved ikke, kan jeg stole på dem?

VH. Kathrine

Anmeld

1. august 2010

Janni.

KathrineMJ skriver:

Hejsa Allesammen..

Jeg er så vidt jeg kan regne ud i uge 5+6. Er det tidligt at kunne mærke noget? Jeg syntes allerede mine bryster er blevet ømme, og trætheden melder sig ret tit.

Dette er min første graviditet så, jeg aner ikke rigtig hvordan det hele skal være Er endnu ikke helt overbevist om graviditeten, har haft taget 3 teste alle 3 positive, men jeg ved ikke, kan jeg stole på dem? ages/1/12400.png" border="0" align="absmiddle" class="ForumLinkedImage"/>

VH. Kathrine

Hej Kathrine.

Det er også min første graviditet så velkommen i klubben. 

Jeg har ladet mig fortælle at en test kun kan vise forkert ved at vise negativ og du så alligevel er positiv. Men aflevér da en urin prøve ved lægen og få det bekræftet hvis ikke du allerede har gjort det. 

Om det er tidlig at have ømme bryster tror jeg ikke. Jeg er i 10+0 og har ømme bryster nu. 

Held & lykke med din graviditet.

Hilsen Buito

Anmeld

1. august 2010

AnneBJ

KathrineMJ skriver:

Hejsa Allesammen..

Dette er min første graviditet så, jeg aner ikke rigtig hvordan det hele skal være Er endnu ikke helt overbevist om graviditeten, har haft taget 3 teste alle 3 positive, men jeg ved ikke, kan jeg stole på dem?

VH. Kathrine

Hej og tillykke med graviditeten Kathrine,

jeg kunne mærke noget, bl.a. ømme bryster, allerede fra uge 3+0 så det er vist helt normalt!

Anmeld

1. august 2010

Multebær

AnneBJ skriver:

Hej og tillykke med graviditeten Kathrine,

jeg kunne mærke noget, bl.a. ømme bryster, allerede fra uge 3+0 så det er vist helt normalt!

Hej Kathrine

jeg havde det på samme måde....var ikke overbevist, men da scanningen kom i uge 12 var det ganske vist - der var et lille foster derinde. Tror et er helt normalt at være usikker. Men med ømme bryster og træthed er du på rette vej :-) jeg er nu i uge 14 og har stadig ømme bryster og er meget træt midt på dagen (I starten var det specielt om aftenen). Men det er jo fantastisk at være gravid. Tillykke med det  Håber det går rigtig godt for dig og den lille

Anmeld

3. august 2010

Camilla

Hvor er det dejligt at se flere og flere komme til.
Tillykke til jer alle.
Held og lykke til NF.

Anmeld

5. august 2010

Rillo

Hej

Så vil jeg også lige melde mig her

Jeg ahr indtil videre termin d. 28 marts 2010.

Jeg Hedder Marie-Louise er 26, dette er min 6. graviditet..så er

ved at være godt erfarren

Af børn har jeg Gry fra 2004 Frederik fra 2005 og Hannah fra 2007.

Inden Gry ahvde jeg en SA i 9. uge og derudover har vi engel Kamma der blev født i 21. graviditetsuge d.25 marts (hun var død i maven )

Holder modet højt og Håber at det er denne gang vi får en levende baby i armene!

Min frygt er ret slem for tiden..men ser frem til NF så vikan se hjerteblink.

Jeg bor i det sydlige nordjylland og skal føde i viborg

Det avr lidt fra mig

Anmeld

5. august 2010

DK

Rillo skriver:

Hej

Så vil jeg også lige melde mig her

Jeg ahr indtil videre termin d. 28 marts 2010.

Jeg Hedder Marie-Louise er 26, dette er min 6. graviditet..så er

ved at være godt erfarren

Af børn har jeg Gry fra 2004 Frederik fra 2005 og Hannah fra 2007.

Inden Gry ahvde jeg en SA i 9. uge og derudover har vi engel Kamma der blev født i 21. graviditetsuge d.25 marts (hun var død i maven )

Holder modet højt og Håber at det er denne gang vi får en levende baby i armene!

Min frygt er ret slem for tiden..men ser frem til NF så vikan se hjerteblink.

Jeg bor i det sydlige nordjylland og skal føde i viborg

Det avr lidt fra mig

Uhh vi krydser fingre for at det går perfekt denne gang. Kan du ikke blive tilbudt en tidlig scanning der kan give ro i maven?

Knus og VELKOMMEN til

Ditte

Anmeld

5. august 2010

Rillo

DK skriver:

Uhh vi krydser fingre for at det går perfekt denne gang. Kan du ikke blive tilbudt en tidlig scanning der kan give ro i maven?

Knus og VELKOMMEN til

Ditte

har desværre forhørt mig lægen siger bare " vi kan jo alligevel ikke forhindre hvis det sker igen "

og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.