Hej de damer!!
Så blev det sørme vores tur!! Hurra!!
Ihhh der er sørme længe til 1. lægebesøg, og 1. scanning og 1. jaa.. første alt muligt!
Vi er kommet til at fortælle det til vores forældre og nogle venner. Ingen af os kunne holde vores mund, he he... Hvis det ender grimt, så ville vi fortælle det alligevel så vi kunne blive trøstet!
Jeg er jo andengangs gravid, men må indrømme at de 7 år der er gået siden jeg sidst sad "her" føltes som lysår væk!! Jeg har ret vilde ligament smerter, og mine bryster er ømme og vokset en størrelse allerede!! Jeg kan pludselig huske hvordan det var som 13 årig da man fik bryster... av av av...
Kæresten er naturligvis ovenud tilfreds, he he...
Jeg skal til mit første lægebesøg d. 17/6!! Lægen ville ikke se mig før, da han mente at jeg havde fuldt ud styr på om jeg var gravid eller ej, så der var ingen grund til at se mig før! Det har han jo ret i meeeen alligevel. Jeg vil jo gerne "i gang" med det her gravid-halløj. Jeg har indtil nu ingen kvalme eller anden utilpashed, men det kan naturligvis komme!
Vi har bestilt tid til en tidlig scannning på min fødselsdag d. 14/6. Så er jeg 8+3 og jeg håber at vi så kan se hjerteblink! Det er ret underligt at skulle til scanning INDEN jeg overhovedet har været ved lægen! Grunden til at vi gerne vil have en tidlig scanning er at tre af mine ældre søskende alle har "naturligt" lavede tvilllinger. Derfor tager vi en tidlig scanning for at få vished for hvordan det forholder sig. Vi håber begge meget at der kun er en enkelt!! Når scanningen er overstået, så regner vi med at fortælle Kirstine at hun skal være storesøster!
Hvordan går det hjemme hos jer? Kom med en update/lille præsentation!! Jeg er så nysgerrig!! Om mig selv kan jeg jo fortælle at jeg er kæreste med Mikkel. Vi har været sammen i 4 år, og bor i et hus på landet ved Horsens. I kan læse mere på min profil, og der er også masser af billeder af Kirstine, Mikkel og jeg i mine fotoalbums!!
Knus Ditte, 4+4!
Anmeld