Os med baby i 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.876 visninger
89 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

DK

Hej de damer!!

Så blev det sørme vores tur!! Hurra!!

Ihhh der er sørme længe til 1. lægebesøg, og 1. scanning og 1. jaa.. første alt muligt!

Vi er kommet til at fortælle det til vores forældre og nogle venner. Ingen af os kunne holde vores mund, he he... Hvis det ender grimt, så ville vi fortælle det alligevel så vi kunne blive trøstet!

Jeg er jo andengangs gravid, men må indrømme at de 7 år der er gået siden jeg sidst sad "her" føltes som lysår væk!! Jeg har ret vilde ligament smerter, og mine bryster er ømme og vokset en størrelse allerede!! Jeg kan pludselig huske hvordan det var som 13 årig da man fik bryster... av av av... Kæresten er naturligvis ovenud tilfreds, he he...

Jeg skal til mit første lægebesøg d. 17/6!! Lægen ville ikke se mig før, da han mente at jeg havde fuldt ud styr på om jeg var gravid eller ej, så der var ingen grund til at se mig før! Det har han jo ret i meeeen alligevel. Jeg vil jo gerne "i gang" med det her gravid-halløj. Jeg har indtil nu ingen kvalme eller anden utilpashed, men det kan naturligvis komme!

Vi har bestilt tid til en tidlig scannning på min fødselsdag d. 14/6. Så er jeg 8+3 og jeg håber at vi så kan se hjerteblink! Det er ret underligt at skulle til scanning INDEN jeg overhovedet har været ved lægen! Grunden til at vi gerne vil have en tidlig scanning er at tre af mine ældre søskende alle har "naturligt" lavede tvilllinger. Derfor tager vi en tidlig scanning for at få vished for hvordan det forholder sig. Vi håber begge meget at der kun er en enkelt!! Når scanningen er overstået, så regner vi med at fortælle Kirstine at hun skal være storesøster!

Hvordan går det hjemme hos jer? Kom med en update/lille præsentation!! Jeg er så nysgerrig!! Om mig selv kan jeg jo fortælle at jeg er kæreste med Mikkel. Vi har været sammen i 4 år, og bor i et hus på landet ved Horsens. I kan læse mere på min profil, og der er også masser af billeder af Kirstine, Mikkel og jeg i mine fotoalbums!!

Knus Ditte, 4+4!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Riksen

Hejsa

Velkommen i klubben!

Jeg hedder Rikke, er 25 år og bor i København med min kæreste, som jeg har været sammen med i 4 år.  Jeg er gravid for anden gang (det gik galt første gang - MA omkring uge 11) og er 4+4/5 i dag.

Jeg har ligamentsmerter og rumlen/murren i underlivet, lettere ømme bryster - ikke noget særligt og så er jeg træt, men derudover  har jeg det fint! Og så er jeg selvfølgelig meget bekymret for om der er liv derinde - derfor har jeg bestilt tid til en tryghedsscanning d.8.juni, så håber vi at kunne se hjerteblink. Jeg skal derefter til sygeplejerske og læge henholdvis d.9. og 23. juni.

Vi fortalte også vores forældre det i weekenden, da vi simpelthen ikke kunne holde det for os selv. Og vi har, ligesom I, aftalt at vi ville sige det til dem, hvis det gik galt igen, så hvorfor ikke fortælle det nu?

Hm.. det blev vist lidt rodet, håber at du kan finde hoved og hale i det

fra Rikke

Anmeld

22. maj 2010

Mettemus

Hej tøser,

Jamen så vil jeg da også lige være med her!

Jeg hedder Mette, bliver 25 i morgen (ihhh!), bor i Århus sammen med søde og dejlige Jens. Her læser jeg dansk og historie. Lige pt er jeg ved at køre lidt sur i det hele - men sådan skal det sikkert være midt i eksamensperioden.

Jeg er gravid for 3. gang, men har stadig ingen børn. Jeg har haft to graviditeter uden for livmoderen og mangler derfor min ene æggeleder der sprang i anden omgang. Derfor er jeg også ret overrasket over at være blevet så hurtigt gravid igen (2. forsøg), men klager da bestemt ikke! Pga. de to mislykkede graviditeter (mistede 6+0 og 6+2) har jeg fået tilbudt en tidlig scanning. Det blir så på tirsdag d. 25. Er ved at gå til af nervøsitet og håber, håber, HÅBER at se et lille hjerte slå. Har på det sidste haft drømme om tvillinger (der er tvillinger i min mors familie ), men håber kun der er én lille spunk.

Vi har ikke fortalt det til vores familier endnu (kun ganske få venner), da Jens' forældre efter sidste gang bad om ikke at vide noget før efter NF. De blev så kede af det, og det vil vi gerne respektere. På den måde får jeg heller ikke hidset mig alt for meget op hvis det nu ender galt igen.

Bum bum bum...

Glæder mig til at følge i jeres maver!

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Hej Tøser 

Så kan jeg også skriver mig ind under her. 

Jeg hedder Diana og bor i midtjylland jeg er 27 år og har en lille dreng på 15 måneder i forvejen jeg er gift sammen med hans far. Jeg er PT på kontanthjælp skulle starte i skole til august men det ikke sikkert det kan lade sig gøre nu men så må jeg fine ud af noget andet jeg kan under graviditeten. 

Vi har fortalt det til lidt venner, baby.dk  og min mor, søster og papfar resten venter vi med at sige noget til.

Jeg har rigtig ømme vorter så ømme at jeg næsten ikke kan have BH på  Jeg har en muren i underlivet og så er jeg bare mega træt hele tiden også har jeg mistet appetitten fuldstændig. 

Jeg testet meget svagt positivt igår efter middag og her til morgen var den lidt mere tydlig. Men jeg har godt haft det på fornemmelsen i en uges tid da min krop har opført sig meget mærkeligt.

Jeg vil give dig ret Ditte at der er alt for lang tid til det alle første tingene 

Knus Diana 5+1 helt mærkeligt at skrive det igen 

Anmeld

23. maj 2010

IAH

Hej piger

Jamen, så er det vel også min tur. Jeg er i 5 uge + 6. Har termin den 17.1... Det er anden gang, jeg er gravid. Den anden graviditet var for præcis to år siden, men endte desværre med MA i 11.uge   

Jeg er superglad for at være gravid igen og har det rimelig ok. Selvfølgelig træt og ømme bryster, men ingen kvalme/madlede... endnu.

Jeg har bestilt en tidlig scanning den 9.6, og den glæder jeg mig enormt til. Jeg skal allerede til lægetjek på torsdag.. Spændende.

Iben

Anmeld

24. maj 2010

Frejsmor

Hej piger!!

Jeg melder mig også under fanerne her med min første spunk i maven - så jeg er fuldstændig grøn og MEGA spændt!!

Fik mine 2 fantastiske streger i dag en uge over tid, og er SÅ lykkelig!!! Jeg er ikke plaget af kvalme endnu, men har lettere ømme bryster og en del ligamentsmerter, men på en måde synes jeg bare det er dejligt at kunne mærke kroppen forandre sig pga. det lille liv indeni!!

Jeg bestiller min første tid hos lægen i morgen, og så må vi jo se hvornår han har tid hehe - bliver spændende!!

Jeg har indtil videre kun fortalt det til jer herinde på baby.dk, fordi jeg ikke ser min dejlige kæreste før i morgen og vil jo gerne overraske ham med det face to face - blir spændende at se hans reakation!!

Glæder mig til at følge jer alle sammen igennem en forhåbentlig fantastisk og vidunderlig graviditet!!

Knus Channie (som er lidt i tvivl om hvor langt hun er henne, men ca. 4+6-5+1)

Anmeld

24. maj 2010

blomst84

Hej i søde damer.

Jeg melder mig også under fanerne her  jeg er 25år og bor sammen med min kæreste og vores 2 hunde på amager i en lejlighed, men vi er ved at kigge på hus så vi håber snart at finde et.

Jeg er gravid for 3. gang, men 2 af graviditeterne endte desværre i en SA, den sidste gang den 6 april 2010 og den 7 maj 2010 stod jeg igen med en positiv test. så det var lidt vildt     grundet jeg har arborteret 2 gange har jeg fået tilbudt en tidlig scanning, hvilket jeg skal den 27 maj og jeg glæder mig helt vild, men er også super nervøs for om der er noget sundt og raskt derinde. Jeg er i dag 7+0 efter mine egne regninger og lider af ret meget kvalme, træthed og meget ømme bryster.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvornår i har terminsdato ? ifølge beregningen er jeg sat til den 11/1-11. Glæder mig til at følges med jer    og håber alle graviditeter går som de skal.

Anmeld

25. maj 2010

CamiRon

Hej Piger.

Tillykke med jeres graviditeter - jeg glæder mig meget til at følges med jer!

Jeg hedder Camilla og bor lidt uden for Horsens sammen med min mand og vores smukke datter på 11 mdr. Er super glad for at være blevet gravid men overrasket over at det gik så stærkt. Det tog os 8 mdr. at "lave" vores datter og denne gang lykkedes det i 1. forsøg!  Jeg har det fint nok egentlig, dog lidt kvalme hist og pist og så er jeg frygteligt træt! Føler jeg kunne sove 20 timer i døgnet (og æde i de sidste 4 timer) uden problemer! Har en god appetit på søde sager denne gang!

Jeg glæder mig så meget til at komme igang med alle de graviditets-ting man skal - skal først til læge midt i juni! Øv!

Det var forresten dejligt at læse om jer, så vi ved lidt hvem hinanden er!

Er efter egne udregninger 6+1 i dag!

Anmeld

27. maj 2010

mettenoah

Ville da også lige melde mig ind her...

Vi venter barn nr. 2, har i forvejen en søn på 1½ år.

Vi bor på Læsø, på en stor gård, har 6 heste, nogle katte og høns.
Vi nyder livet som ung familie, med børn, dyr og natur i fokus.

Jeg var så urolig heldig at blive gravid lige efter at have smidt p-pillerne. Havde slet slet ikke regnet med, at det ville gå så hurtigt.

Jeg skal til 1. lægebesøg d. 1. juni.

Vi har endnu ikke fortalt det til nogen endnu... håber vi kan vente til NF skanningen, så vil vi lave en lille overaskelse til bedsteforældrene.

Glæder mig til at følges med jer

Anmeld

27. maj 2010

Laila Bak

Hej med jer

Kan da altid prøve at melde mig til her, men tror ungerne vil blive taget sidst i november/først i decembermen det finder jeg ud af, når jeg er længere henne.. Er i 7+2, men allerede scannet 2 gange og skal igen d.8juni, og læge d.11juni..det er tvillinger..igen, men første gang mistede jeg min dreng 9 dage efter kejsersnittetda jeg har en meget sjælden blodpladetype, så selvom vi bor i midtjylland, kommer min graviditet til at foregå i Skejby og på Rigshospitalet

Min dejlige datter Liv bliver 6 til sommervi bor i en lille landsby lidt uden for Skive med min dejlige kæreste

Det var lidt fra mig, så må vi se, om jeg skal blive her, eller rykke i en anden gruppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.