Hej - jeg har vundet i Lotto!!
Sådan føles det i hvert fald... 
Jeg er lige fyldt 40, og min kæreste og jeg har prøvet i over 2 år på at få en baby, men da der ikke rigtigt skete noget, troede vi bestemt, løbet var kørt (han er ca. 5 år ældre end mig).
Da jeg skulle have min mens 2. gang EFTER jeg var fyldt 40, var den noget svag i det, så jeg var sikker på, at jeg var ved at gå i noget tidlig overgangsalder eller noget...
Det var så "eller noget", og i skrivende stund er jeg i uge 8+1 (efter egne beregninger) - det er ganske fantastisk, selvom jeg er fyldt med bekymringer og overfokusering på alt, hvad der sker i min krop mellem navle og øvre lår
.
Har lige haft 3 ugers ferie og starter på arbejde mandag, og det bliver faktisk helt rart at få normaliseret hverdagen lidt igen. Skal til lægen i den kommende uge, og jeg glæder mig meget til at få "papir på sagen".
Har ikke sagt det til så mange endnu, da vi gerne lige vil have NF VEL overstået inden.
Har det faktisk - trods alle bekymringer - fint. Googler som en sindssyg alt, hvad der sker i min krop, og indtil videre er det faktisk ikke lykkedes mig at "komme på noget", der ikke er nogen andre med normale graviditeter, der har oplevet før mig.
Jeg har en skøn unge på 9 og en dejlig papunge på 15, og jeg glæder mig SÅ meget til den dag, vi kan fortælle dem, at de skal være storesøstre, for de bliver uden tvivl lykkelige.
Mange hilsner
Henriette