Os med baby i 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

DK

Rillo skriver:

har desværre forhørt mig lægen siger bare " vi kan jo alligevel ikke forhindre hvis det sker igen "

og mange tak

Ejjj hvor noller!!!

Køber i selv en ekstra scanning?

Jeg har købt en baby watcher, og hende jeg købte den af havde brugt den fra uge 12. I starten kunne det være lidt svært at finde sagde hun, men fra uge 14 fandt hun det hurtigt hver gang. Jeg er rigtig glad for min, og det er SKØNT at tænde for den og høre det lille futtog. Det kan i jo evt. overveje. Jeg købte den brugt på dba.dk og regner med at kunne få næsten det samme som jeg har givet når jeg er færdig med at bruge den engang til januar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Camilla

Det lyder rigtig spændende.
Er det noget mange gravide bruger og føler i jer mere sikre når i kan høre hjertet?

Anmeld

6. august 2010

Rillo

DK skriver:

Ejjj hvor noller!!!

Køber i selv en ekstra scanning?

Jeg har købt en baby watcher, og hende jeg købte den af havde brugt den fra uge 12. I starten kunne det være lidt svært at finde sagde hun, men fra uge 14 fandt hun det hurtigt hver gang. Jeg er rigtig glad for min, og det er SKØNT at tænde for den og høre det lille futtog. Det kan i jo evt. overveje. Jeg købte den brugt på dba.dk og regner med at kunne få næsten det samme som jeg har givet når jeg er færdig med at bruge den engang til januar!

JA vi køber os 2 ekstra scanninger

Har overvejet den..men er SÅ bange for intet at finde og så blive meget mere nervøs

Anmeld

6. august 2010

DK

Rillo skriver:

JA vi køber os 2 ekstra scanninger

Har overvejet den..men er SÅ bange for intet at finde og så blive meget mere nervøs

Det kan jeg godt forstå! Lyden gik nu rimeligt klar igennem. Jeg har selv været nervøs, og vi skal til scanning på mandag, og så tager det KLART det værste af mine nerver at jeg ved der stadig er liv i den derinde!!

Anmeld

6. august 2010

DK

Camilla skriver:

Det lyder rigtig spændende.
Er det noget mange gravide bruger og føler i jer mere sikre når i kan høre hjertet?

Jeg kender ingen der har haft en, og tror det er ret sjældent. Men de er jo også dyre og som sådan helt unødvendige.

For mig er det rigtig dejligt at høre hjertelyden, og jeg føler mig da mere sikker i forhold til om der er liv derinde eller ej. Jeg har indtil nu været til 3 scanninger og inden hver scanning der får jeg det bare så dårligt og bliver så nervøs og bange for om den nu mon er død siden sidst. Og så bliver det rigtig rart at kunne lytte til hjertelyden i dagene op til, så jeg da ikke skal være bange for om der overhovedet er liv!

Det er nok meget individuelt hvordan man har det med sådan et apparat! Det er godt for mig!

Anmeld

7. august 2010

Bobl

Hej - jeg har vundet i Lotto!!

Sådan føles det i hvert fald...

Jeg er lige fyldt 40, og min kæreste og jeg har prøvet i over 2 år på at få en baby, men da der ikke rigtigt skete noget, troede vi bestemt, løbet var kørt (han er ca. 5 år ældre end mig).

Da jeg skulle have min mens 2. gang EFTER jeg var fyldt 40, var den noget svag i det, så jeg var sikker på, at jeg var ved at gå i noget tidlig overgangsalder eller noget...

Det var så "eller noget", og i skrivende stund er jeg i uge 8+1 (efter egne beregninger) - det er ganske fantastisk, selvom jeg er fyldt med bekymringer og overfokusering på alt, hvad der sker i min krop mellem navle og øvre lår .

Har lige haft 3 ugers ferie og starter på arbejde mandag, og det bliver faktisk helt rart at få normaliseret hverdagen lidt igen. Skal til lægen i den kommende uge, og jeg glæder mig meget til at få "papir på sagen".

Har ikke sagt det til så mange endnu, da vi gerne lige vil have NF VEL overstået inden.

Har det faktisk - trods alle bekymringer - fint. Googler som en sindssyg alt, hvad der sker i min krop, og indtil videre er det faktisk ikke lykkedes mig at "komme på noget", der ikke er nogen andre med normale graviditeter, der har oplevet før mig.

Jeg har en skøn unge på 9 og en dejlig papunge på 15, og jeg glæder mig SÅ meget til den dag, vi kan fortælle dem, at de skal være storesøstre, for de bliver uden tvivl lykkelige.

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

9. august 2010

Sofia

Bobl skriver:

Hej - jeg har vundet i Lotto!!

Sådan føles det i hvert fald...

Jeg er lige fyldt 40, og min kæreste og jeg har prøvet i over 2 år på at få en baby, men da der ikke rigtigt skete noget, troede vi bestemt, løbet var kørt (han er ca. 5 år ældre end mig).

Da jeg skulle have min mens 2. gang EFTER jeg var fyldt 40, var den noget svag i det, så jeg var sikker på, at jeg var ved at gå i noget tidlig overgangsalder eller noget...

Det var så "eller noget", og i skrivende stund er jeg i uge 8+1 (efter egne beregninger) - det er ganske fantastisk, selvom jeg er fyldt med bekymringer og overfokusering på alt, hvad der sker i min krop mellem navle og øvre lår .

Har lige haft 3 ugers ferie og starter på arbejde mandag, og det bliver faktisk helt rart at få normaliseret hverdagen lidt igen. Skal til lægen i den kommende uge, og jeg glæder mig meget til at få "papir på sagen".

Har ikke sagt det til så mange endnu, da vi gerne lige vil have NF VEL overstået inden.

Har det faktisk - trods alle bekymringer - fint. Googler som en sindssyg alt, hvad der sker i min krop, og indtil videre er det faktisk ikke lykkedes mig at "komme på noget", der ikke er nogen andre med normale graviditeter, der har oplevet før mig.

Jeg har en skøn unge på 9 og en dejlig papunge på 15, og jeg glæder mig SÅ meget til den dag, vi kan fortælle dem, at de skal være storesøstre, for de bliver uden tvivl lykkelige.

Mange hilsner

Henriette

Kære Henriette. Kæmpe tillykke med lottogevinsten! Håber du får en god graviditet! Kh. Sofia

Anmeld

9. august 2010

Lene76

hejsa.....

jeg hedder Lene, kommer fra Århus og har en pige fra  sept. 04 og en dreng fra juli 07 og en papdatter på 10 år.

Jeg venter mit 3 barn og min mands 4 (så han blir far til fire, hehe ) har termin den 17 feb 2011, har lige været til nf og alt er som det ska være så super super, glæder mig til at følges  med jer alle og lære jer at kende  

Anmeld

9. august 2010

Janni.

Lene76 skriver:

hejsa.....

jeg hedder Lene, kommer fra Århus og har en pige fra  sept. 04 og en dreng fra juli 07 og en papdatter på 10 år.

Jeg venter mit 3 barn og min mands 4 (så han blir far til fire, hehe ) har termin den 17 feb 2011, har lige været til nf og alt er som det ska være så super super, glæder mig til at følges  med jer alle og lære jer at kende  

Jamen velkommen i klubben. Og stort tillykke med nf 

Anmeld

10. august 2010

Lene76

Buito skriver:

Jamen velkommen i klubben. Og stort tillykke med nf 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.