har googlet og googlet hele formiddagen for at se om jeg kunne finde nogle historier, men din krop er sku lidt mystisk.
Altså umiddelbart virker det som om der er en del der ikke kan se et foster i 5. uge, da det åbenbart kun er 2 mm.
Fandt den her historie?
5. uge
Onsdag den 16. marts 2005 blev jeg scannet for at se om der var ”liv” i mine æggestokke og for at se om jeg skulle fortsætte på Metformin for at få styr på min uregelmæssige cyklus. Lægen sagde at mine æggestokke var gået helt i dvale og opdagede ikke at jeg faktisk var gravid i 5.uge (fandt jeg selv ud af den 29. marts) Da jeg sad og ventede på sygehuset var jeg svimmel og havde kvalme. Jeg har også meget halsbrand men regner med at det er pga. metforminen.
6. uge
Jeg havde en del ondt i mit bækken men regnede med at det var fra at jeg faldt i det glatte føre. På skolen købte jeg pastasalat og min ynglings chokolade men måtte smide det ud da jeg ikke kunne lide det!
Vil på ingen måde sætte håb op og det kan ligeså vel være en graviditet uden for livmoderen hvor kroppen bare ikke er klar over den sidder udenfor livmoderen endnu. Udover det så tror jeg helt sikkert at grunden til din ÆL er pga hormonerne og at de må have sat skub i noget kroppen normalt ikke gør med hcg i blodet.
Anmeld