Jeg synes det er et meget subjektivt spørgsmål! Jeg kan ikke sidde her og sige, hvornår jeg synes jeg selv er 'for gammel' til at få børn, da man aldrig ved hvordan man har det flere år frem i tiden! Synes ofte man forestiller sig noget om en hvis alder, og så er det aldrig sådan. Jeg bliver 26 slut maj, men jeg føler mig ikke specielt voksen alligevel, og det tror jeg heller ikke man gør når man er eksempelvis 40!
Men jeg kan da bruge min Far som et godt eksempel på, at alder ikke nødvendigvis er en negativ ting! Han og min Mor fik mig da de var henholdsvis 23 og 22 år, og gjorde det bravt
Min Mor døde lige inden jeg blev 18 år, og min Far fik for 3,5 år siden min lillesøster med sin 'nye' kæreste. Da var han 45 og kendte sig selv meget bedre, end da han og min mor fik mig og gør nogle ting meget bedre nu end dengang, efter hvad han selv siger. Og det tror jeg bestmet på, selvom han altid har været en fantastisk Far for mig også!! Så kan det godt være at Clare ikke har ham i lige så mange år som jeg har, men hun har en god og kærlig far (og mor, som i øvrigt var 36 da Clara blev født).
Anmeld