Hvornår er man for gammel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Diana...

Jamen man er vel for gammel når ens krop ikke kan mere. For mig kan det sgu være lige meget om man er 25 eller 40 så længe man kan klare det. 

Og en alder af 30 og 40 er jo INGEN alder nu forhold til før i tiden. mine svigerforældre er 60 og 63 og der er super friske arbejder stadig osv osv osv der gang i dem og sådan er det heldigvis i de fleste tilfælde.

Personligt skal jeg ikke selv havde flere børn efter jeg er 30 men det er kun fordi jeg vil kun havde 2 børn og nr 2 får jeg forhåbelig til sommer næste år. og så jeg 28. Jeg vil ikke havde flere for jeg vil også havde der er penge til at kunne lave en masse fx rejser osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jo for søren ,, fnis ,, der er da mange grunde til at lade være og tror slet ikke jeg skal have flere   Har vist hænderne fulde ...   Ville bare rent krops mæssigt kunne holde til det igen  ..  Øv det er da noget møg  med dig og din ryg   Det er godt nok tidligt du render rundt med de gener ....

Skulle i ikke igang igen til september?

Anmeld

20. april 2010

Loa

Tror også jeg ville sige omkring 35.... Og af samme årsag som de fleste andre af samme mening....

Men tilgengæld mener jeg bestemt heller ikke 16-17 årige skal have børn..... Hårdt sagt måske, men i MIN verden er det optimale omkring 20-30 års alderen.....

Anmeld

20. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er 37 år og har to små børn, og jeg føler mig på intet tidspunkt gammel for mine børn. Jeg vil da ikke udelukke, at vi får en til på et tidspunkt

Jeg er nok noget "rystet" over, at så mange synes man er for gammel til, at få børn når man er 35 år. Sikke noget vrøvl. Kroppen er indrettet til selv, at sige fra når den ikke kan holde til, at skabe liv

Anmeld

20. april 2010

solsikken41

hejsa..

så er jeg meget gammel... i nogens øjne.

Jeg fik den første da jeg var 22.

Nu er jeg 42 og har fået en til...Rasmus som  nu er 8 mdr.

Jeg blev naturligt gravid en måned før jeg blev 41.

Og jeg nyder det så meget,der er  mere ro over tingene.

Har da tænkt at jeg er 60 når han er 20,men jeg tror på,at det kommer til at gå alligevel. Det er nok hvad man selv gør det til

knuzz Pia.

Anmeld

20. april 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Jeg er 37 år og har to små børn, og jeg føler mig på intet tidspunkt gammel for mine børn. Jeg vil da ikke udelukke, at vi får en til på et tidspunkt

Jeg er nok noget "rystet" over, at så mange synes man er for gammel til, at få børn når man er 35 år. Sikke noget vrøvl. Kroppen er indrettet til selv, at sige fra når den ikke kan holde til, at skabe liv

Nemlig.

Anmeld

20. april 2010

L-Mortil3

MoarHvidovre skriver:

Vil lige tilføje at min grænse med 35 år gælder for mig selv At andre stadig har lyst derefter synes jeg bestemt kun er fint Det var ikke for at sige jeg synes alle over 35 er oldgamle og ikke burde få flere

Anmeld

20. april 2010

Patrick07

For mig personligt handler det nok mere om at lytte til ens krop.. End hvor gammel man er...  jeg tror godt man kan føle på sin egne krop og man kunne klare en graviditet eller ej, lige meget hvor gammel man er... Men der spiller da helt sikkert en masse faktorer ind syntes jeg.

Jeg blev selv mor som 19 årig og jeg ville da heller end gerne have ventet nogle år, men sådan gik det ikke, så man kan da også helt sikkert få børn for tidligt... Men jeg mener Personligt at det er op til det enkelte menneske og deres følelser for at blive forældre enten i en tidlig aldre eller en sen aldre...

Men min mor fortalte dog mig engang at min mormor (som desværre er død nu) fik min mor i en meget sen aldre, så når de vare ude og handle m.m. gik min mor altid nogle meter væk fordi hun syntes det var pinligt. Sikkert også fordi folk spurgte min mormor om det var hendes barnebarn  Nu kan jeg desværre ikke lige huske hvor gammel min mormor var da hun fik min mor.

- Kristina

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Skulle i ikke igang igen til september?

Hvis vi skulle i gang skulle det først være til dec   Må dog indrømme at jeg er ved at trække i land ,,,   Efter al den sygdom med Alexander og job start hænger jeg i laser ,,,  Så svært at få det hele til at gå op og tænker på hvordan det dog skulle hænge sammen med 1 mere   Vi har jo ingen til at hjælpe os med syge børn i hverdagen ,,

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Line&Liam skriver:

Vil lige tilføje at min grænse med 35 år gælder for mig selv At andre stadig har lyst derefter synes jeg bestemt kun er fint Det var ikke for at sige jeg synes alle over 35 er oldgamle og ikke burde få flere

Uhuu ,,,, Mener du det ??? måske en mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.