Patrick07 skriver:
Min og min kæreste lå i går inden vi gik i seng og snakkede om hvornår man egentlig er "for gammel" til at få flere børn/barn....
Vi nåede egentlig ikke frem til noget, men kunne da egentlig godt tænke mig at høre hvornår i mener man begynder at blive "for gammel" til at få flere børn/barn
- Kristina
Hej.
Svært spørgsmål... Det er jo virkelig forskelligt fra person til person. Men det hele ville nemmere, hvis bare folk accepterede hinandens forskelligheder og så lyst på de valg, folk nu engang har taget 
Men for MIG, ja så er jeg ved at være for gammel. Ikke i alder (er 33 år), men i sindet til at starte forfra igen igen igen...
Har Rasmus fra 97', Nicolaj fra 99' og Mads fra 04'. Jeg orker virkelig ikke at skulle starte forfra igen. Det ville være 3. gang jeg gjorde det så. Og det har jeg ikke DEN energi til, som det kræver.
Men hvis min mand kom og sagde, om ikke vi skulle have en mere, ville jeg nok havde svært ved at sige nej. Men jeg drømmer bestemt ikke om flere nu. Det skulle vi have haft for 3 år siden, hvis det var.
Nu lever vi et helt andet liv, end vi gjorde, da vi havde helt små børn. Vi er ved at mærke "friheden" og DEN er sgu dejlig at mærke...
VH Kloster
Anmeld