Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min og min kæreste lå i går inden vi gik i seng og snakkede om hvornår man egentlig er "for gammel" til at få flere børn/barn....
Vi nåede egentlig ikke frem til noget, men kunne da egentlig godt tænke mig at høre hvornår i mener man begynder at blive "for gammel" til at få flere børn/barn
- Kristina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Patrick07 skriver: Min og min kæreste lå i går inden vi gik i seng og snakkede om hvornår man egentlig er "for gammel" til at få flere børn/barn.... Vi nåede egentlig ikke frem til noget, men kunne da egentlig godt tænke mig at høre hvornår i mener man begynder at blive "for gammel" til at få flere børn/barn - Kristina
det er helt op til een selv...
men for mit vedkommende så tror jeg 30år....og min kærestes grænse er nok omkring 36år....
35 er for gammelt set med mine øjne ^^
Når lægerne fraråder en at blive gravid pga af alder, så synes jeg man er for gammel. I 40erne måske?. Personligt vil jeg ikke ha flere efter de 30 år- men man er jo bestemt ikke gammel mor som 30 år vil jeg lige indskyde..
Jeg syntes ikke man skal have børn efter de 40 år ,,, Vælger man at få nr 2 , 3 eller 4 oppe i 30 års alderen så er det helt fint ,,, Som så manger herinde siger så er alder kun et tal
Shibby skriver: 35 er for gammelt set med mine øjne ^^
Må jeg lige høre hvorfor du mener 35 er for gammelt ?
Tror du ikke man kan tilbyde sit barn en masse kærlighed når man er 35 ??
Min grænse går ved 35 år Så synes jeg man er for gammel
Line&Liam skriver: Min grænse går ved 35 år Så synes jeg man er for gammel
Meget interessant Hvorfor mener du man er for gammel i en alder af 35 ???
Alder er ikke kun et tal ^^
Muffi . skriver: Meget interessant Hvorfor mener du man er for gammel i en alder af 35 ???
Fik jeg skrevet man - jeg mente MIG Jeg tror min grænse går der når jeg tænker på hvor gammel jeg så ville være i forhold til børnene, og sådan med henblik på hvor mange år man kan nå at få sammen, ligeledes at jeg tror jeg så når at opleve børnebørn, alt baseret på den forestilling, at man lever et sundt og normalt langt liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128