Hmmm jeg synes overhovedet ikke man kan sætte alder på.
Selvfølgelig kan jeg da godt mærke at jeg ikke har de samme kræfter nu som 40årig som jeg havde som 18årig. Da jeg var 18 kunne jeg gå i byen hele natten få et par times søvn og alligevel være frisk dagen efter og lave lektier.
Det havde været fantastisk PÅ DET PUNKT at have fået børn som 18årig, fordi det ville ikke have rørt mig at være vågen den halve nat fordi baby vækkede mig og skulle ammes, vhor jeg nu har brug for min søvn. Så var mig er alder ikke bare et tal.
Risikoen for at få et barn med downs osv stiger også med alderen og igen er det ikke bare et ligegyldigt tal.
Men selvom det er sådan, så går vi da alligvel og snakker lidt om en 4er. Jeg fik den føste da jeg var 34, så vi har nu 3 små børn på 2år, 4år og 6år, og jeg mener da bestemt at vi har masser af overskud til en til, også selvom jeg er blev 40. ja, jeg bliver en gammel mormor/farmor, specielt hvis mine børn venter lige så længe som mig. Så er jeg jo 80 år, men tilgengæld vil der være 4 søskende, som forhåbentlig vil være der for hinanden. Lige nu er de ihvertfald bedste venner. Falder i søvn sammen hver aften hvor de ligger og holder hinanden i hånden osv. De vil giftes med hinanden når de bliver store, for de synes bare hinanden er de dejligste mennesker de overhovedet kender. Det forhold håber jeg da vil vare ved, og så er jeg også af den overbevisning af søskende er den største gave man kan give sine børn og skulle jeg virkelig sig: Desværre, I må ikke få flere søskende, for mor er fyldt 40 år og så er jeg for gammel. Nej vel????
Anmeld