Michael healer skriver:
hej
Nu er jeg jo så blevet lidt nysgerrig på, hvad dine grunde så er ? så håber da du også vil fortælle om dem her inde 
Der er selvfølgelig ikke en sort og hvid svar til dette at vælge det ene frem for det andet, og jeg kan da også i nogle tilfælde forstå hvorfor en kvinde vælger det, men jeg tror så også at nogle tilfælde vil kunne blive til normale fødsler med noget hjælp og forebyggelse
mvh Michael
Hvis jeg skulle berette om min grunde ville indlægget blive så langt, at alle ville falde i søvn inden de havde fået gnavet sig igennem det. Jeg orker heller ikke igen igen igen at skulle forsvarer/forklarer mit valg. Kan dog nævne nogen af elementerne, så kan du selv prøve og sammensætte det til en "historie"
Veer i 48 timer, ingen hjertelyd, ingen jodmor, gjort klar til AK men ingen til at udfører det, klippet, datter flået ud, dårlig vejrtrækning, uvished , kunne først holde hende efter 2 døgn osv osv.
Jeg ville rigtig rigtig gerne kunne vælge en alm. fødsel, og har været igennem en lang bearbejdning, samtaler osv osv men jeg har først fået ro (hvilket i den grad også påvirker mit ufødte barn) efter jeg har fået afklaring på at jeg skal have PKS.
Lisbeth
Anmeld