Må ærligt indrømme at jeg krummer tæer over nogle af disse udtalelser der kommer. Jo da vi har alle ret til en mening men vi har også alle en lille hjerne der snurrer som vi evt kunne bruge inden vi kommer med diverse holdninger og meninger. Nogle ting burde man måske lige tænke igennem en ekstra gang og ellers prøve at se 2 sider af en sag.
Vi er så heldige at vi bor i et land hvor vi har mulighed for selv at vælge. Vælge rigtig mange ting. Eks at få et kejsersnit frem for alm fødsel. Jamen for pokker det da fantastisk.
Ja vores krop er skabt til at kunne føde og tidligere hvor muligheden for kejsersnit ikke var der gik det jo fint eller hvad??
Vi har idag et samfund hvor størstedelen er ældre og vi skal til at kalde lidt højere på storken. Hvis man så dermed siger at folk der ikke vil føde skal vælge børnene fra, det jo sindssygt. Så falder vores befolknings tal i sidste ende. ( ja måske lidt dramatisk sagt men sandt)
Derudover, jo et kejsersnit koster samfundet penge. Men for pokker der er mange andre ting der er langt værre og koster meget meget mere. Så det at det koster lidt af skattekassen at få børn til verden er nu okay i min verden.
Dertil ska det siges respekt til jer kvinder hvad end fødslen har været alm eller ved KS. Jeg er sikker på begge dele har været hårdt og en sej kamp
knus line som prøver at se 2 sider af sagen og der ikke selv ved hvad hun vælger
Anmeld