Ar efter ks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

MoarTNoah

Jeg fik akut kejsersnit den 21/01-2010, og jeg blev clipset sammen, og jeg syns mit er rigtig flot nu!

Kan lige se om jeg kan få min kæreste til at tage et billede og smide ind her senere hvis nogen er intra i at se?

Kan ikk tage det selv da min mave hænger efter bebsen er kommet ud, men det pga vægtøgning under graviditet (Læs: for mange Yankie-bars )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Tilmeldt skriver:

Argg, det har jeg da aldrig hørt om!?!?

Har du ik et billede du vil dele??

Har desværre ingen billeder af arret fra dengangKlipsene blev fjernet efter 7 dage.

Anmeld

13. marts 2010

KatrineR skriver:

Jeg fik akut kejsersnit den 21/01-2010, og jeg blev clipset sammen, og jeg syns mit er rigtig flot nu!

Kan lige se om jeg kan få min kæreste til at tage et billede og smide ind her senere hvis nogen er intra i at se?

Kan ikk tage det selv da min mave hænger efter bebsen er kommet ud, men det pga vægtøgning under graviditet (Læs: for mange Yankie-bars )

Haha... Åhh.. De Yankies!! Man tror de er din ven, meen...

Vil meget gerne se et billede!!

Stine 32+3

Anmeld

13. marts 2010

Pernilleh skriver:

Har desværre ingen billeder af arret fra dengangKlipsene blev fjernet efter 7 dage.

Nå, oki... Har du et fra nu af måske? Altså af resultatet!

Anmeld

13. marts 2010

XXSS

Jeg tror det er forskelligt, man kan være heldig nogle gange  Hvis jeg var dig ville jeg bare krydse fingre for at barnet selv vender sig, mener også at min hun lå forkert indtil sent.. Men hun vendte til sidst.

Anmeld

13. marts 2010

Tanja78 skriver:

Jeg tror det er forskelligt, man kan være heldig nogle gange  Hvis jeg var dig ville jeg bare krydse fingre for at barnet selv vender sig, mener også at min hun lå forkert indtil sent.. Men hun vendte til sidst.

Jah, du har ret!!  Ved også godt at jeg bare burde slå koldt vand i blodet, for hun har trods alt en hel månede til at flytte rundt på endnu..  Men man kan jo ik lade vær med at spekulerer bare lidt...

Stine 32+3

Anmeld

13. marts 2010

XXSS

Tilmeldt skriver:

Jah, du har ret!!  Ved også godt at jeg bare burde slå koldt vand i blodet, for hun har trods alt en hel månede til at flytte rundt på endnu..  Men man kan jo ik lade vær med at spekulerer bare lidt...

Stine 32+3

Jeg forstår dig - var selv hamrende nervøs... og det hjælper ikke altid at google , så bliver man mere rundforvirret

Men uanset hvad, så går det også hvis du skal have kejsersnit

Bare den lille har det godt.

Anmeld

13. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Tilmeldt skriver:

Nå, oki... Har du et fra nu af måske? Altså af resultatet!

Jeg har lige mit kamera til opladning,men jeg skal få taget et senere i aften eller i morgen formiddag.Stay tuned

Anmeld

14. marts 2010

MoarTNoah

Tilmeldt skriver:

Haha... Åhh.. De Yankies!! Man tror de er din ven, meen...

Vil meget gerne se et billede!!

Stine 32+3

Hehe.. ja damn de Yankies   

Nåah, jeg måtte selv tage billedet da manden har travlt med så meget andet ..

Et billede af arret tæt på, og et hvor man kan se hvor lidt det egentlig fylder på maven

Knus fra Katrine med en dejlig lille søn på 7 uger, 3 dage, og en hængemave med masser af strækmærker på  - Men selvtilliden har ikke taget skade

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2010

KatrineR skriver:

Hehe.. ja damn de Yankies   

Nåah, jeg måtte selv tage billedet da manden har travlt med så meget andet ..

Et billede af arret tæt på, og et hvor man kan se hvor lidt det egentlig fylder på maven

Knus fra Katrine med en dejlig lille søn på 7 uger, 3 dage, og en hængemave med masser af strækmærker på  - Men selvtilliden har ikke taget skade

ÅÅhhhh, altså, hvor er det dog dejligt at se nogle  flotte ar!!

Tusind tak for billede!!

Stine 32+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.