Ar efter ks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Honningblomst

ghm skriver:

ja det siger de også denne gang, men tror også det har noget og gøre med holdning til procedure de enkelte steder...

charmen sidder heldigvis ikke i mit maveskin så det går nok smiler

Nej, men det er da bare træls når nu det er at det kan laves andre steder....få dem til at tage begge to næste gang.. mit var skævt og det irriterede mig, men arret havde jeg intet imod..jeg har sgu ar alle stedet på min krop og heldigvis har jeg færre på min sjæl, så det går nok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Har altså ikke glemt billedet af mit ar,har bare ikke haft tid i dag,skal nok prøve at få det gjort i morgen

Anmeld

16. marts 2010

Bamseboet :D

Tilmeldt skriver:

Hvilket af dem synes du så blev pænest?

Stine  32+5

hmm det har jeg ikke tænkt over.. ( kikker ikke på det... har desværre en stor fed vom..)  men skal nok få taget et billede af arene snart...

Anmeld

16. marts 2010

Eva skriver:

Jeg tror ikke rigtig du kan sammenligne udseende, nogle danner meget fine små tynde hvide ar andre blive arret bredere og bulet i det...Hvordan danner du ar ellers, det giver nok et meget godt prej om hvordan det ville blive.

Det sidste ar der er vidst i denne tråd, ser bredt ud eller højt, i forhold til det jeg fik med syning som kun var en streg....men i virkeligheden betyder et ar dernede vel ikke en pind,...gør det...

Nej, det har du fuldstændigt ret i!! Det er jo bare et minde om ens barn!

Jeg havde bare ik set at de kunne blive SÅ pæne.. Har som sagt kun skræk billeder fra koner på min mor's alder, som ser forfærdelige ud!! hehe...

Det havde jeg egentligt ik overvejet.. jeg danner faktisk rigtigt pæne ar! De bliver helt flade og lyse!!  Godt tænkt!!

Anmeld

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tilmeldt skriver:

Nej, det har du fuldstændigt ret i!! Det er jo bare et minde om ens barn!

Jeg havde bare ik set at de kunne blive SÅ pæne.. Har som sagt kun skræk billeder fra koner på min mor's alder, som ser forfærdelige ud!! hehe...

Det havde jeg egentligt ik overvejet.. jeg danner faktisk rigtigt pæne ar! De bliver helt flade og lyse!!  Godt tænkt!!

jeg tænkte, som du, rigtig meget over det:0) jeg har tendens til at få røde ar, og mit er så rimeligt langt...ca 18 - 19 cm... så jeg synes ikke ligefrem det er særlig smukt... men det er absolut ikke noget jeg tænker over til hverdag:0)

Anmeld

16. marts 2010

ka-ri-na skriver:

jeg tænkte, som du, rigtig meget over det:0) jeg har tendens til at få røde ar, og mit er så rimeligt langt...ca 18 - 19 cm... så jeg synes ikke ligefrem det er særlig smukt... men det er absolut ikke noget jeg tænker over til hverdag:0)

Jeg sidder faktisk lige og kommer til at tænke på at jeg en gang fik fjernet en fedt-knude, der sad over mit højre øje, og det er et ar på 4cm. og det skænker jeg ALDRIG en tanke, og det sidder endda lige i fjæset!! hehe... Tror bare lige jeg havde et homonforstyrret øjeblik, da jeg blev skramt af tanken om ar efter KS!!hehe...

Se her er beviset for at BABY.dk er et skønt sted af være, med alle jer skønne kvinder der kan få én helt ned på jorden og på helt andre tanke igen!!

Stine 32+6

Anmeld

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tilmeldt skriver:

Jeg sidder faktisk lige og kommer til at tænke på at jeg en gang fik fjernet en fedt-knude, der sad over mit højre øje, og det er et ar på 4cm. og det skænker jeg ALDRIG en tanke, og det sidder endda lige i fjæset!! hehe... Tror bare lige jeg havde et homonforstyrret øjeblik, da jeg blev skramt af tanken om ar efter KS!!hehe...

Se her er beviset for at BABY.dk er et skønt sted af være, med alle jer skønne kvinder der kan få én helt ned på jorden og på helt andre tanke igen!!

Stine 32+6

der kan du bare se, det er ikke så sletm som kan kan få sig selv til at tro

Anmeld

16. marts 2010

ka-ri-na skriver:

der kan du bare se, det er ikke så sletm som kan kan få sig selv til at tro

Haha.. Nej, man kan hurtigt piske en stemning op!

Anmeld

16. marts 2010

UngMor83

Jeg har fet 4 ks. nu, og de er alle vandret. Og er blevet rigtig pæne. Ser lige om jeg kan få et billede af det.

Anmeld

16. marts 2010

MoarTNoah

Eva skriver:

Jeps...hun stod og prøvede at få ham ud og sagde at hun virkelig ikke kunne og lige måtte skære lidt mere...det blev så mest i den ene side så jeg fik et skævt ar.. men bertram har altså også en kæmpe knold, ligesom mig...

jamen så længe han kom ud kan man jo ikke klage 

Stor knold = stor hjerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.