Ar efter ks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

TbCp

Tilmeldt skriver:

Hold da kæft.. Man ser det jo slet ik!!!         Det er virkelig flot!!

Super fedt du gad lægge et billede ind.. Jeg har kun en masse skræk billeder af damer på min mor's alder, hvor der hænger en pølse ud over, eller et ar på langs, så der ligner en røv!!

Det hjalp virkelig på nerverne, at se et SÅ flot ar!! Dejligt.. TAK!!

Stine 32+3

Min veninde fik også akut kejsersnit... hun kalder sit ar for "Smilet" Det synes jeg er lidt sødt faktisk

Og nej det er ikke ret meget man kan se, og det er slet ikke noget der generer mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

saxa

TbCp skriver:

Mit synes jeg faktisk er blevet rigtig pænt. Min sp fortalte mig om hvordan jeg kunne massere det for at undgå en masse arvæv.

Her er foto. Se bort fra alle buksemærkerne
Jeg fik akut kejsersnit 24/8 2007

Mit ser også nøjagtigt sådan ud Skulle vise det den anden dag til en veninde og hun kunne faktisk ikke lige se det - og jeg skulle mærke mig frem for at finde det.. Det er nu snart 2år siden jeg fik det..

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri

TbCp skriver:

Mit synes jeg faktisk er blevet rigtig pænt. Min sp fortalte mig om hvordan jeg kunne massere det for at undgå en masse arvæv.

Her er foto. Se bort fra alle buksemærkerne
Jeg fik akut kejsersnit 24/8 2007

lige sådan ser min også ud og jeg har ikke masseret

fik du din klipset eller syet??

min blev syet indefra, men kun fordi det var en af de gamle læger der mente at det ser bedst ud når man syr det i stedet for at få det klipset sammen... så slipper man også for at få fjernet klips

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

charlottekri skriver:

lige sådan ser min også ud og jeg har ikke masseret

fik du din klipset eller syet??

min blev syet indefra, men kun fordi det var en af de gamle læger der mente at det ser bedst ud når man syr det i stedet for at få det klipset sammen... så slipper man også for at få fjernet klips

Jeg blev syet.

Jeg ville ikke risikere en masse arvæv så jeg masserede det hver dag

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Sådan her kan det altså også ende med at se ud...men det er nok mest for os der har taget med på hvor huden er ødelagt af det..

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri

Eva skriver:

Sådan her kan det altså også ende med at se ud...men det er nok mest for os der har taget med på hvor huden er ødelagt af det..

undskyld mit direkte spørgsmål men tabte du dig ikke rigtig meget efter du fik kejsersnit???

knus nygerrigpinden

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

undskyld mit direkte spørgsmål men tabte du dig ikke rigtig meget efter du fik kejsersnit???

knus nygerrigpinden

Jeg har fået to kejsersnit...men tog jo mange kilo på som gravid...sidst tog jeg 30 kilo på, så det er helt sikkert det der har givet mig den slatne vom med al den overskydende hud, så sådan en mave der er jo efter tre børn og ks....

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Jeg blev syet.

Jeg ville ikke risikere en masse arvæv så jeg masserede det hver dag

Jeg har aldrig hørt det med at massere og jeg fik ikke arvæv og har heller ikke gjort på mine bryster eller efter den her maveoperation jeg fik sidste...i bund og grund tror jeg det er noget genetisk bestemt, hvordan man danner ar...og så kan man gøre nok så meget eller lade være..

Anmeld

13. marts 2010

SaNiNa

Mit ar er vandret og man kan kun se det hvis man ved hvor man skal kigge...

Jeg blev syget og limet

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri

Eva skriver:

Jeg har fået to kejsersnit...men tog jo mange kilo på som gravid...sidst tog jeg 30 kilo på, så det er helt sikkert det der har givet mig den slatne vom med al den overskydende hud, så sådan en mave der er jo efter tre børn og ks....

ja, det har jo enormt meget at sige. jeg tog slet ikke på under min graviditet (altså ud over baby osv) så jeg har kun den normale "pyt" som jeg kalder den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.