Ar efter ks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

ja, det har jo enormt meget at sige. jeg tog slet ikke på under min graviditet (altså ud over baby osv) så jeg har kun den normale "pyt" som jeg kalder den

Det skal du være glad for...havde jeg da bare passet lidt bedre på min krop, så var jeg heller ikke endt ud som det her...for hvor er det øv at stå 30 år gammel med sådan en mave....og når man så lige har tabt sig og det der dukker frem under fedtet er det du så på billedet..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

charlottekri

Eva skriver:

Det skal du være glad for...havde jeg da bare passet lidt bedre på min krop, så var jeg heller ikke endt ud som det her...for hvor er det øv at stå 30 år gammel med sådan en mave....og når man så lige har tabt sig og det der dukker frem under fedtet er det du så på billedet..

Knus..

det er jeg skam også glad for!! og så passede jeg ikke engang på hvad jeg spiste... led dog ret meget af madlede, så mon ikke det var derfor

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

det er jeg skam også glad for!! og så passede jeg ikke engang på hvad jeg spiste... led dog ret meget af madlede, så mon ikke det var derfor

Med min den store brækkede jeg mig dagligt indtil og med uge 22 og havde så meget kvalme, jeg tabte mig 5 kilo og var kun på startvægt da jeg var i uge 25,...og så snuppede jeg lige 25 kilo på de sidste 17 uger...men tabte mig 18 kilo ved fødslen så det har nok være væske meget af det...men jeg har ved de to andre kunne spise mig ud af kvalmen, så derfor tog jeg på med dem...men ja, jeg er bare ikke til at være en lille fin gravid en..

Anmeld

13. marts 2010

XXSS

Bare lige for at høre noget andet - har lægen ikke snakket om at forsøge og vende barnet???

Tanja

Anmeld

13. marts 2010

Guldet

lige sådan ser min også ud og jeg har ikke masseret

fik du din klipset eller syet??

min blev syet indefra, men kun fordi det var en af de gamle læger der mente at det ser bedst ud når man syr det i stedet for at få det klipset sammen... så slipper man også for at få fjernet klips

Jeg fik også mit syet indefra.. Min egen lægen sagde også at det var utroligt flot, og det ikke var mange læger der gjorde det mere

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

Jeg fik også mit syet indefra.. Min egen lægen sagde også at det var utroligt flot, og det ikke var mange læger der gjorde det mere

Hvordan gør de så? Jeg blev også syet på den måde og de tog endda en cm hud og kød af inden de lukkede sidste gang....er det med klips man ellers gør?

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri

LAURAS MOR skriver:

jeg fik nemlig også at vide at det var den eneste læge på holstebro sygehus, der syede, så jeg var heldig, sagde jordmoderen

Anmeld

13. marts 2010

Guldet

Eva skriver:

Hvordan gør de så? Jeg blev også syet på den måde og de tog endda en cm hud og kød af inden de lukkede sidste gang....er det med klips man ellers gør?

nej det er med tråd.. og man skal ikke ha fjernet sting.. det gik i sig selv..

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

nej det er med tråd.. og man skal ikke ha fjernet sting.. det gik i sig selv..

Ja, det du fik gjort og jeg...men siden du skriver det ikke er det man plejer.. hvad plejer man så at gøre?

Det der giver det bedste resultat er vidst indvendigt med nylontråd som skal fjernes...ved jeg fra min kirurg, men det er jo også det de lever af, at gøre det så pænt som muligt..

Anmeld

13. marts 2010

Tanja78 skriver:

Bare lige for at høre noget andet - har lægen ikke snakket om at forsøge og vende barnet???

Tanja

Min JM siger at de først vil forsøge at vende hende når jeg er i uge 36-37 stykker, hvis hun ik selv har gjort det, for lige nu skulle hun ha plads nok til at vende sig selv...

Min egen læge siger så samtidig at man stort set aldrig får succes med at at vende en baby, som bare ik vil vendes!  Og med de tråde jeg har læst herinde, med vendingsforsøg, så lyder det faktisk meget rigtigt, hvad min læge siger!!

Stine 32+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.