Ar efter ks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Frederic's moar skriver:

Fik pks den 3 sep '08 - klipset sammen. Sådan ser mit ud og det er normalt gemt bag 'trusse' kanten...

Han lå på tværs gennem graviditet og ville ikke vendes..

PS, de hæved fingre skyldtes gipsen...

Arhmen altså, det ser jo  pisse godt ud!!

Jeg synes det er svært at se forskel på det der er syet og det der er clipset sammen, eller er det bare mig!?

Stine 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Honningblomst

Jeg tror ikke rigtig du kan sammenligne udseende, nogle danner meget fine små tynde hvide ar andre blive arret bredere og bulet i det...Hvordan danner du ar ellers, det giver nok et meget godt prej om hvordan det ville blive.

Det sidste ar der er vidst i denne tråd, ser bredt ud eller højt, i forhold til det jeg fik med syning som kun var en streg....men i virkeligheden betyder et ar dernede vel ikke en pind,...gør det...

Anmeld

15. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Tilmeldt skriver:

Arhmen altså, det ser jo  pisse godt ud!!

Jeg synes det er svært at se forskel på det der er syet og det der er clipset sammen, eller er det bare mig!?

Stine 32+5

Har ikke set et der var syet sammen, blev rådet til at få det klipset sammen da de mener det bliver pænest. Så det valgte jeg..

og tak...

Anmeld

15. marts 2010

MoarTNoah

Eva skriver:

Ok..Mit var 18 cm, men de måtte også skære mere op da de havde skåret for at kunne få ham ud, store unge og kæpe hoved..

Hehe... stor stor unge.. lol..

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

KatrineR skriver:

Hehe... stor stor unge.. lol..

Jeps...hun stod og prøvede at få ham ud og sagde at hun virkelig ikke kunne og lige måtte skære lidt mere...det blev så mest i den ene side så jeg fik et skævt ar.. men bertram har altså også en kæmpe knold, ligesom mig...

Anmeld

15. marts 2010

ghm

jeg kan vise dig clips om 12- 13 dage...
har to ar og får lavet det 3. i et af de foregående ar.

mit det første ar er ikke så flot da det var akut, og de havde en masse problemer inden så der gik panik i den, spurgte om lægen havde brugt en døv kniv,,, hmmm det faldte ikke i god jord....
men jeg er heldigvis ligeglad man kan se hvorfor arret er der og fik en sund og rask datter det var det vigtigste.

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

ghm skriver:

jeg kan vise dig clips om 12- 13 dage...
har to ar og får lavet det 3. i et af de foregående ar.

mit det første ar er ikke så flot da det var akut, og de havde en masse problemer inden så der gik panik i den, spurgte om lægen havde brugt en døv kniv,,, hmmm det faldte ikke i god jord....
men jeg er heldigvis ligeglad man kan se hvorfor arret er der og fik en sund og rask datter det var det vigtigste.

Må jeg spørge hvorfor du har to ar?

Anmeld

15. marts 2010

ghm

Eva skriver:

Må jeg spørge hvorfor du har to ar?

har fået flere forklaringer.... 1. ar er 8½ år gammelt og er det grimme, de valgte og lave et nyt pga risiko for arrevæv.
Nr 2 ar er pænere og der vil de godt lave et nyt oven i

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

ghm skriver:

har fået flere forklaringer.... 1. ar er 8½ år gammelt og er det grimme, de valgte og lave et nyt pga risiko for arrevæv.
Nr 2 ar er pænere og der vil de godt lave et nyt oven i

Ok..men de skærer jo det gamle ar væk og så er der bare et nyt...eller det sagde de da til mig..men nu er mit ar jo væk og der er et 3. så selvom der ikke er et ks.ar så er der et samme sted og minder mig om hvad der er kommet ud der..

Anmeld

15. marts 2010

ghm

Eva skriver:

Ok..men de skærer jo det gamle ar væk og så er der bare et nyt...eller det sagde de da til mig..men nu er mit ar jo væk og der er et 3. så selvom der ikke er et ks.ar så er der et samme sted og minder mig om hvad der er kommet ud der..

ja det siger de også denne gang, men tror også det har noget og gøre med holdning til procedure de enkelte steder...

charmen sidder heldigvis ikke i mit maveskin så det går nok smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.