Ar efter ks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.047 visninger
83 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Hey Ladys!!

Jeg går her og bliver mere og mere nervøs for at jeg ender i KS... Lille pigen har stadigvæk ik vendt sig, og lægen siger at lige pt virker det ik til at hun har planer om at vende sig, da hun stortset ligger samme sted hele tiden, altså med hovedet opad, lige under mine ribben (skønt), i venstre side!! 

Derfor går jeg i øjeblikket og gør mig en masse tanker omkring KS.. Især hvordan aret kommer til at blive.. Er det noget med at man selv kan vælge hvilken vej de skal skærer? Er der nogle fordele ved at skære den ene vej frem for den anden?                  Og er der nogle af jer der har lyst til at smide et billede på af jeres ar, så jeg kan se resultatet? Ved godt de laver det meget pænere i dag, end for 15 år siden, men er ekstremt  nysgerrig!

Stine 32+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

SHERO

Tilmeldt skriver:

Hey Ladys!!

Jeg går her og bliver mere og mere nervøs for at jeg ender i KS... Lille pigen har stadigvæk ik vendt sig, og lægen siger at lige pt virker det ik til at hun har planer om at vende sig, da hun stortset ligger samme sted hele tiden, altså med hovedet opad, lige under mine ribben (skønt), i venstre side!! 

Derfor går jeg i øjeblikket og gør mig en masse tanker omkring KS.. Især hvordan aret kommer til at blive.. Er det noget med at man selv kan vælge hvilken vej de skal skærer? Er der nogle fordele ved at skære den ene vej frem for den anden?                 Og er der nogle af jer der har lyst til at smide et billede på af jeres ar, så jeg kan se resultatet? Ved godt de laver det meget pænere i dag, end for 15 år siden, men er ekstremt  nysgerrig!

Stine 32+3

SÅ vidt jeg ved er det næsten kun vandret i dag.

Mit ar som selvfølgelig ikke er blevet SÅ pænt endnu synes jeg faktisk slet slet ikke er slemt, det er selvf rødt nu, men kun siderne (ca 1 cm) det er lidt hævet, resten er faktisk ret pænt. og det sidder i bikinilinien, så ikke man behøver render rundt og flasher... :-)

Anmeld

13. marts 2010

Malthesmoar

Mit ar et yderst nydeligt...hm billede tja nåhhh jaaa

Eneste minus er at det klør noget så frygteligt nogen gange

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri

der er intet at være nervøs for med hensyn til arret. der er mange der siger at man får en mave der vælter ud over buksekanten, pga arret men mit ar sidder ca en cm under "væltemaven" så det har intet at sige, og man kan næsten ikke se det længere...

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

De skærer altid vandret og under trussekanten, mit ar var som fint nok, lidt skævt fordi de måtte skære det mere op, men jeg fik en virkelig grim pølle op over fordi jeg havde strækmærker og løs hud..så mit så ikke så kønt ud.

Men er du stram i det og trækker din mave sig fint sammen, så skal du ikke være bekymret for arret...

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Mit synes jeg faktisk er blevet rigtig pænt. Min sp fortalte mig om hvordan jeg kunne massere det for at undgå en masse arvæv.

Her er foto. Se bort fra alle buksemærkerne
Jeg fik akut kejsersnit 24/8 2007

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2010

XXSS

Mit er rigtig pænt og man ser det ikke. Det er hverken hudfolder eller andet der generer og det var helet i løbet af 14 dage.

Ingen kløe eller smerter. så jeg tror ikke, at du skal være så nervøs for det.

Mit sidder i venstre side er ca. 10-15 cm langt i trussekanten.

Jeg skal have kejsersnit igen, og bekymre mig ikke, trods det er 2. gang, jeg håber du får en god oplevelse.

Tanja

Anmeld

13. marts 2010

XXSS

TbCp skriver:

Mit synes jeg faktisk er blevet rigtig pænt. Min sp fortalte mig om hvordan jeg kunne massere det for at undgå en masse arvæv.

Mit er akkurat lige sådan og det ses jo ikke så det er fantastisk

Anmeld

13. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Melder mig også som en med et rigtig fint,lille ar,som nu er 10 mdr. gammelt.Det er stadig rødt,men huden udenom er meget glat og fin,og der er ingen pøller

Anmeld

13. marts 2010

TbCp skriver:

Hold da kæft.. Man ser det jo slet ik!!!          Det er virkelig flot!!

Super fedt du gad lægge et billede ind.. Jeg har kun en masse skræk billeder af damer på min mor's alder, hvor der hænger en pølse ud over, eller et ar på langs, så der ligner en røv!!

Det hjalp virkelig på nerverne, at se et SÅ flot ar!! Dejligt.. TAK!!

Stine 32+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.