Ar efter ks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Honningblomst

Tilmeldt skriver:

Nej, det har du fuldstændigt ret i!! Det er jo bare et minde om ens barn!

Jeg havde bare ik set at de kunne blive SÅ pæne.. Har som sagt kun skræk billeder fra koner på min mor's alder, som ser forfærdelige ud!! hehe...

Det havde jeg egentligt ik overvejet.. jeg danner faktisk rigtigt pæne ar! De bliver helt flade og lyse!!  Godt tænkt!!

så skal det nok blive pænt og du har sikkert set masser af unge kvinder med ks-ar, man ser dem bare ikke...kun de gamle, som du skriver, hvor maven ligner en røv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Honningblomst

KatrineR skriver:

jamen så længe han kom ud kan man jo ikke klage 

Stor knold = stor hjerne

Eller kvantitet frem for kvalitet... han er jo en dreng/lille mand...

Anmeld

16. marts 2010

MoarTNoah

Eva skriver:

Eller kvantitet frem for kvalitet... han er jo en dreng/lille mand...

lol - sådan kan det selvfølgelig osse sættes op.. *G*

Anmeld

17. marts 2010

Arg, var lige hos lægen til sidste lægetjek og der fortalte han at grunden til at man ikke laver sædefødsler på førstegangsfødende, er fordi man ved ik hvor meget plads der er... Kroppen er mindre end hovedet, så den kan altid komme ud, men hvis så kroppen er kommet ud, og der bare ik er plads til at få hovedet ud, så  er det jo noget rigtigt skidt.. Sagde han.. Han sagde at i gamle dage, hvor man ik havde  scannings apperater, og en læge stod med en sædefødsel, hvor hovedet sad fast, så tog man en stor tang og førte ind forbi kroppen og op om hovedet og s ellers trak til!!

Hurra for  nymoderne teknologi og scanningsapperater!!!!!!!

Stine 33+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.