Ar efter ks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Eva skriver:

Det skal du være glad for...havde jeg da bare passet lidt bedre på min krop, så var jeg heller ikke endt ud som det her...for hvor er det øv at stå 30 år gammel med sådan en mave....og når man så lige har tabt sig og det der dukker frem under fedtet er det du så på billedet..

Knus..

Åhh, hvor kan jeg godt forstå dig... Men hey, sindsygt flot du har tabt dig så meget!! Og tusind tak for billede...

Det er også lidt det jeg er bange for.. Ind til videre har jeg dog kun taget 5,5kg. på (er i uge 33) så håber ik jeg når op og runde meget mere end 10-12kg.!?

Skærer de samme ar op, hvis man får flere KS? Eller laver de et til? Hvor længe siden er det du fik det lavet?

Stine 32+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Er jeg den eneste der fik klipset?Troede man altid gjorde det nu,men det var måske bare mig

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri

Eva skriver:

Ja, det du fik gjort og jeg...men siden du skriver det ikke er det man plejer.. hvad plejer man så at gøre?

Det der giver det bedste resultat er vidst indvendigt med nylontråd som skal fjernes...ved jeg fra min kirurg, men det er jo også det de lever af, at gøre det så pænt som muligt..

min tråd skulle ikke fjernes. og med hensyn til dit tidligere spørgsmål, så ja, de lukker det normalt med klips for det er nemmere...

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri skriver:

min tråd skulle ikke fjernes. og med hensyn til dit tidligere spørgsmål, så ja, de lukker det normalt med klips for det er nemmere...

Hvad er de dér klips???

Anmeld

13. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Tilmeldt skriver:

Hvad er de dér klips???

Det ligner faktisk bare alm. papirklips

Anmeld

13. marts 2010

Pernilleh skriver:

Det ligner faktisk bare alm. papirklips

Argg, det har jeg da aldrig hørt om!?!?

Har du ik et billede du vil dele??

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri

Tilmeldt skriver:

Argg, det har jeg da aldrig hørt om!?!?

Har du ik et billede du vil dele??

kan du ikke prøve at søge på youtube... jeg fandt faktisk en hel film hvor de viste hvordan et kejsersnit blev lavet... de lukker de fleste operationer med klips i dag, så det burde næsten være til at finde, ville jeg mene

Anmeld

13. marts 2010

charlottekri skriver:

kan du ikke prøve at søge på youtube... jeg fandt faktisk en hel film hvor de viste hvordan et kejsersnit blev lavet... de lukker de fleste operationer med klips i dag, så det burde næsten være til at finde, ville jeg mene

Jo, det må jeg lige prøve.. Selvom jeg ik er ret meget til de der operations film man ser i fjollekassen!!

Stine 32+3

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Tilmeldt skriver:

Åhh, hvor kan jeg godt forstå dig... Men hey, sindsygt flot du har tabt dig så meget!! Og tusind tak for billede...

Det er også lidt det jeg er bange for.. Ind til videre har jeg dog kun taget 5,5kg. på (er i uge 33) så håber ik jeg når op og runde meget mere end 10-12kg.!?

Skærer de samme ar op, hvis man får flere KS? Eller laver de et til? Hvor længe siden er det du fik det lavet?

Stine 32+3

Jamen, de skærer op i samme år og så fjerner de det gamle og syer sammen på ny...det er 4 år siden jeg fik mit sidste kejsersnit men har så måtte få en læge til lige at rette min mave ud efterfølgende, for den pølle kunne jeg ikke leve med..

Flot du ikke har taget mere på, er helt sikker på du ikke ender med sådan en mave..

Knus..

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

charlottekri skriver:

Ok..jeg blev også syet med tråd der gik i opløsning, men det pæneste resultat er vidst med nylontråd der skal fjernes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.