heaven skriver:Tynen skriver:
Jamen Jannie - Er det det med den fest det drejer sig om?
Skal ikke selv med, så kan af gode grunde ikke invitere dig op at køre :)
Mente mit svar lige så meget til dig som til BM - Håber da du bliver alligevel.
Kan godt nok se at du har ændret dit svar nu, men mente du det du skrev før?
nej, det gjorde jeg nu ikke, det var også derfor jeg fortrød og slettede det igen. Det var skrevet meget mere hårdt end jeg mente;) det kunne jeg se, da det kom på skrift.
Som jeg skrev først i tråden, så fylder det her ikke så meget for mig som hos BM. Men jeg vil stå ved at jeg tror det er den rigtige beslutning - for mig - ikke at tage med..... ville føle mig som det 5 hjul;)
Men glem det jeg skrev... det var ikke ment på den måde, og derfor slettede jeg det igen.
Jannie
ha ha heaven...jeg ved godt du har skrevet over and out, men jeg må bare...skal bare....lige komme med en bemærkning...
den med det 5. hjul sprang jeg lige let og elefant hen over da jeg læste dit indlæg??? jeg skal sgu da vist have briller!
nå, men hvor om alting er...lol...så gælder den med det femte hjul ikke...lol...det ved jeg ihvertfald fra første gang der blev holdt fest her!
og dengang var det heller ikke kun de mest aktive skrivere som var samlet...nej der var faktisk nogen som var af dem der kun kom med et besyv af og til...
men jeg må så nok lige sige de også har vendt bøtten...og skriver nu faktisk mere...end før i tiden. (måske bare noget jeg syntes)
well, hvor bor du? for som jeg kan regne den ud nu er vi i min bil...IVF, BM, Astrid (som et måske), og Nadi som et måske...og så mig selv sagde hunden
hvis nu at astrid alligevel køre med den anden bil...så vil jeg hjertens gerne samle dig op...for jeg ville da nyde at møde dig IRL.
så gider du lige være sød at vende den med dig selv og manden igen...for jeg vil love dig for at du ikke vil fortryde det...ingen sidder i et hjørne og er ked den dag...lige som ingen sad i et hjørne og var ked her! (øhhh forhåbentlig ikke)
så Heaven...tænk den lige igennem igen...ik...bare for min skyld!8D
(H)
Anmeld