Kære piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

heaven

Tynen skriver:

Nåå ok :)
Blev da helt bange for at du gik!

Jeg tror stadig ikke at man vil komme til at føle sig udenfor, men du skal selvf- ikke gøre det hvis du ikke har lyst.

Håber da at du engang vil være med til at mødes en anden gang så - Randers ligger jo ikke så dælans langt væk fra Viborg :)

nej vel..... derfor holder jeg også ved beslutningen. Tja, om jeg har mod på at mødes engang, det kommer an på så meget - det må vi se til den tid:P

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Ny mor

Kære Birgitte Marie og andre der føler sådan...

Hvor er det flot og modigt at tage det op, men, men , men jeg kan slet ikke forstå det og er SÅ ked af det, hvis nogle føler sådan - jeg holder SÅ meget af denne gruppe og dem af jer jeg har mødt IRL var virkelig som jeg havde forestillet mig - ret sjovt, egentlig ;-)

Jeg "kender" ikke nogle herinde jeg vil holde ude - jeg synes alle i er dejlige på hver jeres måde - det er skønt man kan være uenig og forskellige og så alligevel ville hinanden det bedste!!!

Og Birgitte og alle jer der ikke har overvejet det, KOM NU MED TIL FESTEN :))

Hvis jeg ikke har fået svaret nok, er det ikke hensigten - nogle gange er der bare SÅ meget IRL, at det kun bliver til hurtig gennemlæsning og svar på det der lige er superaktuelt hos en selv.....

Kæmpe knus til dig og alle de andre tøser (H)

Anmeld

24. maj 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

Loggidut skriver:

jammen BM dog....nej min sødeste ven...du er lige så meget med endnu som altid.
Jeg har bevist cuttet ned på mit forbrug af baby, for jeg ved der kommer en dag hvor min afhængighed må stoppe, for på mit job har jeg den fineste "læs ældste" PCér og den går fint på nettet, men jeg må ikke...og jeg ved jeg kan luske mig til det, men jeg MÅ virkelig ikke.

så jeg er på voldsomt nedtrapning...så er det lige på plads.

og så var min filosofi lidt at jeg syntes at kunne mærke du havde lidt bro for ro omkring det med at i skulle spille!

men sørme om ikke jeg holder af dig som altid, og jeg håber stadig at chancen for jeg skal samle dig op, på vej til Lolland er der!

IVF og jeg har jo dytten alene...måske med astrid.

og jeg vil da håbe du kommer med! Hvem ved...måske Nymor også kan baske en øko-techno-lagkage sammen.

niks, jeg er meget passiv for tiden...og forsøger at svare på det kun absolutte nødvendige.

og det går jo godt i grunden....men her var et indlæg jeg lige fandt HELT alvorligt!

du er med i mit hjerte som altid...du er jo trodsalt min mentale guru...både i drømme og tigerspring!

så her har du et venneknus, og et spark bag i fordi du glemmer at stole på os.

bare kom op på hesten, kom igennem stresset, og meld dig til sydhavspartyet...så sætter jeg autopiloten til, og trøstekrammer dig hele vejen derned!

ps/ du er paranoid (staves);)

Hahaha og tusind tak for meget opmuntrende tale (L) Jeg håber virkelig, at jeg får øflet mig sammen til at tage med til Falster, for det lyder svært fristende med en laaaaaang trøstekrammer og en dejlig biltur med jer to. Og tusind tak for tilbudet! Jeg skal nok SNART melde tilbage! Fristen nærmer sig jo...

Knus fra Birgitte

Birgitte Marie, du skal altså med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

heaven skriver:

Tynen skriver:

Jamen Jannie - Er det det med den fest det drejer sig om?
Skal ikke selv med, så kan af gode grunde ikke invitere dig op at køre :)

Mente mit svar lige så meget til dig som til BM - Håber da du bliver alligevel.
Kan godt nok se at du har ændret dit svar nu, men mente du det du skrev før?

nej, det gjorde jeg nu ikke, det var også derfor jeg fortrød og slettede det igen. Det var skrevet meget mere hårdt end jeg mente;) det kunne jeg se, da det kom på skrift.
Som jeg skrev først i tråden, så fylder det her ikke så meget for mig som hos BM. Men jeg vil stå ved at jeg tror det er den rigtige beslutning - for mig - ikke at tage med..... ville føle mig som det 5 hjul;)

Men glem det jeg skrev... det var ikke ment på den måde, og derfor slettede jeg det igen.

Jannie

ha ha heaven...jeg ved godt du har skrevet over and out, men jeg må bare...skal bare....lige komme med en bemærkning...

den med det 5. hjul sprang jeg lige let og elefant hen over da jeg læste dit indlæg??? jeg skal sgu da vist have briller!

nå, men hvor om alting er...lol...så gælder den med det femte hjul ikke...lol...det ved jeg ihvertfald fra første gang der blev holdt fest her!

og dengang var det heller ikke kun de mest aktive skrivere som var samlet...nej der var faktisk nogen som var af dem der kun kom med et besyv af og til...

men jeg må så nok lige sige de også har vendt bøtten...og skriver nu faktisk mere...end før i tiden. (måske bare noget jeg syntes)

well, hvor bor du? for som jeg kan regne den ud nu er vi i min bil...IVF, BM, Astrid (som et måske), og Nadi som et måske...og så mig selv sagde hunden

hvis nu at astrid alligevel køre med den anden bil...så vil jeg hjertens gerne samle dig op...for jeg ville da nyde at møde dig IRL.

så gider du lige være sød at vende den med dig selv og manden igen...for jeg vil love dig for at du ikke vil fortryde det...ingen sidder i et hjørne og er ked den dag...lige som ingen sad i et hjørne og var ked her! (øhhh forhåbentlig ikke)

så Heaven...tænk den lige igennem igen...ik...bare for min skyld!8D

(H)

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

og dengang var det heller ikke kun de mest aktive skrivere som var samlet...nej der var faktisk nogen som var af dem der kun kom med et besyv af og til...

men jeg må så nok lige sige de også har vendt bøtten...og skriver nu faktisk mere...end før i tiden. (måske bare noget jeg syntes)

Er det mig du tænker på der??
Der er nemlig en god forklaring på hvorfor jeg ikke skrev så meget da vi var på NB iforhold til nu. Jeg havde ikke internet dengang, så det var kun når jeg var hos mine forældre at jeg kunne skrive. Men nu har jeg fået internet :D

Anmeld

24. maj 2008

heaven

Loggidut skriver:

så gider du lige være sød at vende den med dig selv og manden igen...for jeg vil love dig for at du ikke vil fortryde det...ingen sidder i et hjørne og er ked den dag...lige som ingen sad i et hjørne og var ked her! (øhhh forhåbentlig ikke)

så Heaven...tænk den lige igennem igen...ik...bare for min skyld!8D

(H)

Tror jeg springer over, det er sødt af dig at tilbyde det, men der skal ikke laves ændringer ang kørsel for min skyld.....
Sødt af dig at snakke for det, men jeg kan ikke rigtig slippe følelsen af det 5 hjul. Måske fordi du er den eneste der har sagt: "Kom nu" direkte til mig.... tror ikke jeg ville føle mig tilpas pt, sorry. Måske en anden gang....

Jannie.

Anmeld

24. maj 2008

Mor-jannie

heaven skriver:

birgittemarie skriver:

hey.

ditto herfra, det kunne ligeså godt have været mig der skrev dit indlæg - har bare ikke turdet, fordi jeg ikke vil skabe misstemning.... det er ikke personligt møntet på nogen som helst, men jeg synes der ret tit er en meget sammenspist stemning herinde.... det er også derfor jeg ikke kommer til den fest der - tror bestemt jeg ville føle mig som det 5 hjul...

Tak fordi du skriver det jeg tænker

Jannie

Nå da! Så er vi da ikke alene i hvert fald :) Men jeg er ked af at høre, at du også har det sådan. Det må vi lave om på!

Knus fra Birgitte

hehe, du kan da komme til fest hos mig??? hehe... spøg til side - ja, det er et lidt ømt emne, men godt det bliver taget op - tak for det.

kram Jannie

jeg vil og bare sige jeg har det lidt sådan, men tænkte "nåå ja jeg kom sidst, men nogen har tage super i mod mig og så der ander der slet ik soger noget, lidt lige som og der er en gruppe, og det er selvfølgelig ok, men vi andre vil være med:-)

Anmeld

24. maj 2008

Sille

Kære Bm og Heaven..
Jeg er ked af i har det på den måde.. Det er altid trist at føle sig udenfor. Jeg kan til tider føle det samme, fordi jeg ikke har mødt nogen af jer IRL.. men har det også sådan at det kun er naturligt at man knytter stærkere bånd til dem man ser IRL end til mig som kun er her i cyber...;)

Jeg elsker at logge ind her på baby.dk og hygger mig altid med indlæggene. Jeg kan godt se (som du siger heaven) at der er nogle der får flere svar end andre herinde.. Den havde vi også oppe at vende på netbaby..

Jeg håber at i holder ved og at jeg ik har været med til at få jer til at føle sådan..

(H) - sille

Anmeld

24. maj 2008

heaven

william´s moar skriver:

heaven skriver:

birgittemarie skriver:

hey.

ditto herfra, det kunne ligeså godt have været mig der skrev dit indlæg - har bare ikke turdet, fordi jeg ikke vil skabe misstemning.... det er ikke personligt møntet på nogen som helst, men jeg synes der ret tit er en meget sammenspist stemning herinde.... det er også derfor jeg ikke kommer til den fest der - tror bestemt jeg ville føle mig som det 5 hjul...

Tak fordi du skriver det jeg tænker

Jannie

Nå da! Så er vi da ikke alene i hvert fald :) Men jeg er ked af at høre, at du også har det sådan. Det må vi lave om på!

Knus fra Birgitte

hehe, du kan da komme til fest hos mig??? hehe... spøg til side - ja, det er et lidt ømt emne, men godt det bliver taget op - tak for det.

kram Jannie

jeg vil og bare sige jeg har det lidt sådan, men tænkte "nåå ja jeg kom sidst, men nogen har tage super i mod mig og så der ander der slet ik soger noget, lidt lige som og der er en gruppe, og det er selvfølgelig ok, men vi andre vil være med:-)

hvis du har tid, så læs hele tråden....

Kram Jannie - der synes det er lidt tankevækkende, der er endnu en der føler, det er sammenspist her indimellem

Anmeld

24. maj 2008

heaven

Sille skriver:

Kære Bm og Heaven..
Jeg er ked af i har det på den måde.. Det er altid trist at føle sig udenfor. Jeg kan til tider føle det samme, fordi jeg ikke har mødt nogen af jer IRL.. men har det også sådan at det kun er naturligt at man knytter stærkere bånd til dem man ser IRL end til mig som kun er her i cyber...;)

Jeg elsker at logge ind her på baby.dk og hygger mig altid med indlæggene. Jeg kan godt se (som du siger heaven) at der er nogle der får flere svar end andre herinde.. Den havde vi også oppe at vende på netbaby..

Jeg håber at i holder ved og at jeg ik har været med til at få jer til at føle sådan..

(H) - sille

Bestemt ikke......;) For mit vedkommende handler det ikke om bestemte personer, det er generelt... Har du læst hele tråden???

Og forreste igen: Det er ikke så meget det, at der ikke er 25 der svarer på mine indlæg. Der hvor det gør ondt, det er at når en af de "populærer" ( ikke negativt ment!!!), som skriver et TILSVARENDE indlæg - ja, så er der pludselig 10-15 der svarer.... også selv om indlæggene har en dag i forskel måske.... Og det synes jeg giver en sammenspisthed....

Kram Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.