Kære piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

birgittemarie

Mebach skriver:

Ej hvad, BM?

Det er da en træls følelse!
Men jeg er SIKKER på der ikke er nogen som bevidst prøver på at holde nogen ude.
Den har været vendt før(også på NB), men graden af hvor aktive folk er her, har vist også noget at sige.
Jeg må tilstå at jeg ikke har opdaget at der ikke er ret mange som svarer på dine indlæg, tværtimod er dine indlæg (for det meste :) ) gode, spørgende, "saglige" indlæg, som interesserer mange!
Jeg mener, der er indhold i det du spørger om, du er i al fald én af de personer jeg tager alvorligt her på siden.
(Tager selvfølgelig også de andre alvorligt, sårn da... ;) )

Jeg synes ikke jeg har "noget specielt" med dem, som var her den dag. Selvfølgelig synes jeg det var hyggeligt, men jeg går ikke rundt og tænker: Nu er vi en klike.
Jeg er tværtimod lidt ærgerlig over du ikke kom med, da jeg helt vild gerne ville møde dig.

Der bliver simrlthen lavet SÅ mange indlæg i gruppen, nogle bedre og mere interessante end andre, så jeg sorterer i dem, og åbner dem jeg synes lyder interessante.
Det må være et tilfælde, hvis nogle af dine indlæg ikke lige er dem, som bliver besvaret mest.
(Hvis du prøver at kigge indlæggene igennem, er de indlæg som får mange svar ofte dem, som er lidt fjollede...) :$

Så kære BM, fra mig skal lyde et undskyld, hvis du synes JEG er en af dem, som ikke svarer så tit på lige dine spørgsmål, men jeg har måske ikke så meget overskud, fpr tiden, til at svare på de mere seriøse spørgsmål, det bliver ofte til pjat herfra.

Tusind tak for dit svar, kære Bacon og jeg er virkelig glad for, at du ikke er sur på mig, fordi jeg ikke kom til dit træf! Jeg vil virkelig også gerne møde dig og håber, der snart bliver en anden lejlighed!

Jeg respekterer fuldt ud, at du ikke har meget tid til at svare og er meget glad for, at kunne læse her, hvorfor folk svarer mere på det ene end det andet slags indlæg... og nu vågner NM, så nu kommer jeg ikke tilbage hertil før i aften engang, så TUSIND TAK ALLE SAMMEN for at have gjort min dag så meget bedre (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Rasmine

birgittemarie skriver:

Mebach skriver:

Ej hvad, BM?

Det er da en træls følelse!
Men jeg er SIKKER på der ikke er nogen som bevidst prøver på at holde nogen ude.
Den har været vendt før(også på NB), men graden af hvor aktive folk er her, har vist også noget at sige.
Jeg må tilstå at jeg ikke har opdaget at der ikke er ret mange som svarer på dine indlæg, tværtimod er dine indlæg (for det meste :) ) gode, spørgende, "saglige" indlæg, som interesserer mange!
Jeg mener, der er indhold i det du spørger om, du er i al fald én af de personer jeg tager alvorligt her på siden.
(Tager selvfølgelig også de andre alvorligt, sårn da... ;) )

Jeg synes ikke jeg har "noget specielt" med dem, som var her den dag. Selvfølgelig synes jeg det var hyggeligt, men jeg går ikke rundt og tænker: Nu er vi en klike.
Jeg er tværtimod lidt ærgerlig over du ikke kom med, da jeg helt vild gerne ville møde dig.

Der bliver simrlthen lavet SÅ mange indlæg i gruppen, nogle bedre og mere interessante end andre, så jeg sorterer i dem, og åbner dem jeg synes lyder interessante.
Det må være et tilfælde, hvis nogle af dine indlæg ikke lige er dem, som bliver besvaret mest.
(Hvis du prøver at kigge indlæggene igennem, er de indlæg som får mange svar ofte dem, som er lidt fjollede...) :$

Så kære BM, fra mig skal lyde et undskyld, hvis du synes JEG er en af dem, som ikke svarer så tit på lige dine spørgsmål, men jeg har måske ikke så meget overskud, fpr tiden, til at svare på de mere seriøse spørgsmål, det bliver ofte til pjat herfra.

Tusind tak for dit svar, kære Bacon og jeg er virkelig glad for, at du ikke er sur på mig, fordi jeg ikke kom til dit træf! Jeg vil virkelig også gerne møde dig og håber, der snart bliver en anden lejlighed!

Jeg respekterer fuldt ud, at du ikke har meget tid til at svare og er meget glad for, at kunne læse her, hvorfor folk svarer mere på det ene end det andet slags indlæg... og nu vågner NM, så nu kommer jeg ikke tilbage hertil før i aften engang, så TUSIND TAK ALLE SAMMEN for at have gjort min dag så meget bedre (L)

Knus fra Birgitte

Men BM, du tager jo helt fejl!
Jeg ER da pisse sur på dig, fordi du ikke kom.
LOL.
:P

Anmeld

24. maj 2008

Tynen

Nå, så kan jeg da lige komme med mit besyv :)
Jeg håber virkelig heller ikke at jeg har været medvirkende til noget.

Nogle dage har jeg mere tid end andre - F.eks igår aftes hvor jeg svarede alt der blev postet (Man kan tydeligt se på mig hvornår manden ikke er hjemme :) ).
Dagen før havde jeg ikke så meget tid, så der tog jeg kun de indlæg der lød sjove og som nogle jeg kunne overskue.

Med vores nye hverdag med puttehelvede og dp-tude-start har jeg bare ikke energien og overskuddet til at sætte mig så meget ind i de "alvorlige" indlæg.
Jeg gider heller ikke skrive noget bare for at skrive.

BTW ser jeg slet ikke på hvem der poster indlægget, men hvad overskriften siger :)

Kender I ikke det at man ikke læser det der ikke er relevant for en lige nu?
Også selvom man burde, da man jo sikkert ugen efter står med selvsamme problem.

Før sprang jeg alt over med sovehelvede, kravlebørn og ørebørn fordi jeg aldrig har haft et barn der døjede med det eller kunne det - I denne uge er det mig der står med det og kunne måske bare have fulgt med fra ugen før :)

Sådan er jeg blevet nødt til at priotere samtidig med at jeg har skåret gevaldigt ned for mit forbrug. Det havde taget helt overhånd herhjemme!

Er ked af at høre at I har følt sådan og håber ikke det er min skyld.
Jeg hader kliker og vil slet ikke være med til at være i en (Udover den mellem min forlovede og jeg ;) )

God dag til jer :)

Anmeld

24. maj 2008

ivfmarie

Lidt sent svar kommer her... jeg kan se af de forskellige svar at der heldigvis er kommet andre boller på suppen igen. Godt! For du er da helt ude i hampen her!! Og så alligevel har du jo lidt fat i noget. Det gav faktisk lige mig et sug i maven da jeg læste dit indlæg - for jeg føler mig lidt ramt. I den forstand at jeg tror at jeg er én af dem du savner svar fra? Jeg har altid "haft et godt øje" til dig ([f]det har jeg stadig[/f]) Jeg syns du er skøn, og jeg har altid nydt at læse dine indlæg, og jeg har altid givet mig godt tid til at svare på dem. Jeg kan komme med en liste så lang over hvor min tid er blevet af, men faktum er, at jeg kun har et minimum af tid tid Baby.dk, og ofte i små bidder, så jeg føler slet ikke at jeg har overskudet til de "dybe" svar. Det bliver bare til små korte (ofte platte) bemærkninger, og jeg bliver nødt til at være selektiv. Jeg læser ALLE indlæg, men for at nå alt, svarer jeg ikke på de indlæg hvor svaret allerede er givet, eller hvis det er indlæg der har været skrevet før. Det er fantastisk hever gang et nyt barn har lært at kravle, eller hver gang en ny tand bryder frem. Og det er synd og trælst for dem hvis børn ikke kan sove, og det er en enorm omvæltning at sende sin jesten i dp/vs - men jeg har bare ikke tiden til at kommentere på alle - [f]SORRY[/f] :'( Jeg er vild med dig BM - jeg er vild med jer alle! Men jeg er også vild med min familie og min egne fritidsinteresser, og der er bare ikke nok timer i døgnet. Jeg håber virkelig at du vil med til Falster, og jeg vil ELSKE at skråle om kap med dig til bilradioen hele vejen - for Loggi og jeg henter dig no matter what!! Marie - der blev nødt til at lade børn være børn og rod være rod for at svare på netop dette indlæg! Ps: Den 12 juni skal jeg opereres i den anden fod, så der bliver der 14 dage hvor jeg svarer på ALT!!! I promise!

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

hæ hæ...vil bare lige sige....gu henter vi hende ivf...du har da ret...og så skider vi på om hun stresser...igåååås!

Anmeld

24. maj 2008

heaven

god weekend, mon ikke sagen er opklaret nu, og folk har sagt hvad de ville...

Jannie

Anmeld

24. maj 2008

Tynen

Jamen Jannie - Er det det med den fest det drejer sig om?
Skal ikke selv med, så kan af gode grunde ikke invitere dig op at køre :)

Mente mit svar lige så meget til dig som til BM - Håber da du bliver alligevel.
Kan godt nok se at du har ændret dit svar nu, men mente du det du skrev før?

Anmeld

24. maj 2008

heaven

Tynen skriver:

nej, det gjorde jeg nu ikke, det var også derfor jeg fortrød og slettede det igen. Det var skrevet meget mere hårdt end jeg mente;) det kunne jeg se, da det kom på skrift.
Som jeg skrev først i tråden, så fylder det her ikke så meget for mig som hos BM. Men jeg vil stå ved at jeg tror det er den rigtige beslutning - for mig - ikke at tage med..... ville føle mig som det 5 hjul;)

Men glem det jeg skrev... det var ikke ment på den måde, og derfor slettede jeg det igen.

Jannie

Anmeld

24. maj 2008

heaven

heaven skriver:

Tynen skriver:

nej, det gjorde jeg nu ikke, det var også derfor jeg fortrød og slettede det igen. Det var skrevet meget mere hårdt end jeg mente;) det kunne jeg se, da det kom på skrift.
Som jeg skrev først i tråden, så fylder det her ikke så meget for mig som hos BM. Men jeg vil stå ved at jeg tror det er den rigtige beslutning - for mig - ikke at tage med..... ville føle mig som det 5 hjul;)

Men glem det jeg skrev... det var ikke ment på den måde, og derfor slettede jeg det igen.

Jannie

Ps: jo, jeg bliver.

Anmeld

24. maj 2008

Tynen

Nåå ok :)
Blev da helt bange for at du gik!

Jeg tror stadig ikke at man vil komme til at føle sig udenfor, men du skal selvf- ikke gøre det hvis du ikke har lyst.

Håber da at du engang vil være med til at mødes en anden gang så - Randers ligger jo ikke så dælans langt væk fra Viborg :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.