[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f]
Lidt sent svar kommer her... jeg kan se af de forskellige svar at der heldigvis er kommet andre boller på suppen igen. Godt! For du er da helt ude i hampen her!!
Og så alligevel har du jo lidt fat i noget. Det gav faktisk lige mig et sug i maven da jeg læste dit indlæg - for jeg føler mig lidt ramt. I den forstand at jeg tror at jeg er én af dem du savner svar fra?
Jeg har altid "haft et godt øje" til dig ([f]det har jeg stadig[/f]) Jeg syns du er skøn, og jeg har altid nydt at læse dine indlæg, og jeg har altid givet mig godt tid til at svare på dem.
Jeg kan komme med en liste så lang over hvor min tid er blevet af, men faktum er, at jeg kun har et minimum af tid tid Baby.dk, og ofte i små bidder, så jeg føler slet ikke at jeg har overskudet til de "dybe" svar. Det bliver bare til små korte (ofte platte) bemærkninger, og jeg bliver nødt til at være selektiv. Jeg læser ALLE indlæg, men for at nå alt, svarer jeg ikke på de indlæg hvor svaret allerede er givet, eller hvis det er indlæg der har været skrevet før. Det er fantastisk hever gang et nyt barn har lært at kravle, eller hver gang en ny tand bryder frem. Og det er synd og trælst for dem hvis børn ikke kan sove, og det er en enorm omvæltning at sende sin jesten i dp/vs - men jeg har bare ikke tiden til at kommentere på alle - [f]SORRY[/f] :'(
Jeg er vild med dig BM - jeg er vild med jer alle! Men jeg er også vild med min familie og min egne fritidsinteresser, og der er bare ikke nok timer i døgnet.
Jeg håber virkelig at du vil med til Falster, og jeg vil ELSKE at skråle om kap med dig til bilradioen hele vejen - for Loggi og jeg henter dig no matter what!!
Marie - der blev nødt til at lade børn være børn og rod være rod for at svare på netop dette indlæg!
Ps: Den 12 juni skal jeg opereres i den anden fod, så der bliver der 14 dage hvor jeg svarer på ALT!!! I promise!
[/citat]
Kære Mariepige, hvor er jeg glad for dit svar (L) Og jeg forstår så UDMÆRKET godt, at tiden er knap og vi er nødt til at trappe lidt af en gang imellem, så familien også kan få lidt TLC ;) Jeg er bare så glad for, at jeg mestensdels var paranoid og der ikke var noget, jeg havde gjort forkert hos Loggi :)
Og jeg vil virkelig gerne med til Falster og køre med jer to tosser hele vejen og Heaven, hvis vi kan få hende overtalt, så nu skal jeg bare lige have lidt mere styr på den barnedåb, vi skal holde om små tre uger og så melder jeg tilbage!
Knus fra Birgitte (H)
Anmeld