Kære piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Lidt sent svar kommer her... jeg kan se af de forskellige svar at der heldigvis er kommet andre boller på suppen igen. Godt! For du er da helt ude i hampen her!! Og så alligevel har du jo lidt fat i noget. Det gav faktisk lige mig et sug i maven da jeg læste dit indlæg - for jeg føler mig lidt ramt. I den forstand at jeg tror at jeg er én af dem du savner svar fra? Jeg har altid "haft et godt øje" til dig ([f]det har jeg stadig[/f]) Jeg syns du er skøn, og jeg har altid nydt at læse dine indlæg, og jeg har altid givet mig godt tid til at svare på dem. Jeg kan komme med en liste så lang over hvor min tid er blevet af, men faktum er, at jeg kun har et minimum af tid tid Baby.dk, og ofte i små bidder, så jeg føler slet ikke at jeg har overskudet til de "dybe" svar. Det bliver bare til små korte (ofte platte) bemærkninger, og jeg bliver nødt til at være selektiv. Jeg læser ALLE indlæg, men for at nå alt, svarer jeg ikke på de indlæg hvor svaret allerede er givet, eller hvis det er indlæg der har været skrevet før. Det er fantastisk hever gang et nyt barn har lært at kravle, eller hver gang en ny tand bryder frem. Og det er synd og trælst for dem hvis børn ikke kan sove, og det er en enorm omvæltning at sende sin jesten i dp/vs - men jeg har bare ikke tiden til at kommentere på alle - [f]SORRY[/f] :'( Jeg er vild med dig BM - jeg er vild med jer alle! Men jeg er også vild med min familie og min egne fritidsinteresser, og der er bare ikke nok timer i døgnet. Jeg håber virkelig at du vil med til Falster, og jeg vil ELSKE at skråle om kap med dig til bilradioen hele vejen - for Loggi og jeg henter dig no matter what!! Marie - der blev nødt til at lade børn være børn og rod være rod for at svare på netop dette indlæg! Ps: Den 12 juni skal jeg opereres i den anden fod, så der bliver der 14 dage hvor jeg svarer på ALT!!! I promise! [/citat] Kære Mariepige, hvor er jeg glad for dit svar (L) Og jeg forstår så UDMÆRKET godt, at tiden er knap og vi er nødt til at trappe lidt af en gang imellem, så familien også kan få lidt TLC ;) Jeg er bare så glad for, at jeg mestensdels var paranoid og der ikke var noget, jeg havde gjort forkert hos Loggi :) Og jeg vil virkelig gerne med til Falster og køre med jer to tosser hele vejen og Heaven, hvis vi kan få hende overtalt, så nu skal jeg bare lige have lidt mere styr på den barnedåb, vi skal holde om små tre uger og så melder jeg tilbage! Knus fra Birgitte (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

birgittemarie

Birgitte (ny mor) skriver:

Kære Birgitte Marie og andre der føler sådan...

Hvor er det flot og modigt at tage det op, men, men , men jeg kan slet ikke forstå det og er SÅ ked af det, hvis nogle føler sådan - jeg holder SÅ meget af denne gruppe og dem af jer jeg har mødt IRL var virkelig som jeg havde forestillet mig - ret sjovt, egentlig ;-)

Jeg "kender" ikke nogle herinde jeg vil holde ude - jeg synes alle i er dejlige på hver jeres måde - det er skønt man kan være uenig og forskellige og så alligevel ville hinanden det bedste!!!

Og Birgitte og alle jer der ikke har overvejet det, KOM NU MED TIL FESTEN :))

Hvis jeg ikke har fået svaret nok, er det ikke hensigten - nogle gange er der bare SÅ meget IRL, at det kun bliver til hurtig gennemlæsning og svar på det der lige er superaktuelt hos en selv.....

Kæmpe knus til dig og alle de andre tøser (H)

Kære Birgitte, tusind tak for dit besyv også :)
Og jeg vil enormt gerne med (for nu føler jeg mig meget velkommen på egen børnehaveagtige maner igen 8D), så nu skal jeg bare lige lidt længere med dåbsplanlægningen og så lur mig, om det ikke ender med en tur til det falsterske...

Jeg har FULD forståelse for, at folk har travlt og svarer på det, der lige relaterer til en selv og som man ved noget om. For mig drejede det sig mest om, at jeg var bange for, at jeg havde gjort noget forkert, som jeg ikke var bevidst om, men det tror jeg ikke mere, så ingen problemer fra min kant mere :)

Knus fra Birgitte

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Miiikro skriver:

Heaven, Jannie.
Jeg har været med i diskussionen om lige præcis det der med de "populære", da vi var på NB. Og ja, de "populære" får flere svar. Altså sådan er det bare. Det kan man ikke komme udenom. Jo, de gør!;) Men jeg synes det er blevet bedre.
Men!!! Jeg tror simpelthen det skyldes at jeg er blevet mere aktiv efter vi flyttede herover på baby.dk. Så nu er jeg måske en af dem der får flere svar end andre. Jeg tror ligesom Bacon, at det har noget at gøre med hvor aktiv og måske hvor "åben" man er. Jeg har ikke haft så meget lyst til (endnu) at fortælle meget private ting. De mennesker der gør det herinde husker man på en måde. Hvis du forstår hvad jeg mener...? Og de meget aktive bliver også husket fordi de er der hele tiden og det er faktisk som regel også ofte dem der svarer på de "kedelige";) indlæg. Jeg mener de indlæg med tænder, rulning, ammestop, kravlen, dp-start. De indlæg som der kommer mange ens af.

Du må ikke tage det personligt. Det gjorde jeg lidt og det er svært at lade være med det. Men det er IKKE personligt. Ikke fra nogen herinde ihvertfald. Det kan jeg ikke tro:D.

Jeg har ikke mødtes med nogen herfra endnu. Men får måske lyst til det engang. Håber du er med når vi engang tager os sammen til det:D.

Knus fra Helle...(H)

Jeg tror, du har fuldstændigt ret, Helle. Jo mere eller jo mere personligt, man skriver, jo mere svar får man selv generelt. Jeg håber, du får lyst til at mødes engang, for jeg vil rigtig gerne møde dig (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Susan1978 skriver:

Nå nu hidser jeg mig op! (H)

Der må og skal aldrig være nogen der føler sig udenfor og alle fra denne gruppe er inviteret til festen hernede på det flade.

Jeg er nu rigtig ærlig og er bare sååå ked af at flere ikke bakker op om festen, da vi fremlagde det dengang for længe siden var der hvert fald 21 der kom og hvor mange er tilmeldt.. øv. Blir helt tøsefornærmet over det... ;) på den gode måde;)

og jeg ville jo synes det kunne være super fedt hvis der kom nogen som vi ikke havde set før.

SÅ Heaven, ta lige og løft måsen til falster. :P, så vi kan lære dit gode humør at kende.

BM min solstråle, du må aldrig tro jeg ikke kan lide dig.. (L)
og jeg vil for ingenting i verden undvære dig og dit tyggegummi til festen.. hvad skal jeg så hygge mig over.

også vill jeg bare så gerne høre dig spille guitar.. så tager du ikke den med igen.. det er jo en sommerfest udenfor.. hvis nu vi spør helle30, kan det jo være vi kan lave et bål et sted i hendes have, også hører der da en guitar med.

kom så tøser.. det er ikke en klikkefest, men en juli07baby.dk fest....

Kæmpe knus til jer alle..

(L)Ååårh, din søde Susan (L)
Du kan tro, jeg kommer med guitar og tyggegummi og hele pivtøjet så (C) Men jeg skal bare liiiige en uges tid længere hen, før jeg tør sige endeligt ja pga al den dåbsplanlægning...
Forstår godt, det er lidt øf med alle os vægelsindede tøse, når I nu arrangerer sådan en fin sydhavsfest, men jeg er sikker på, at det bliver et drøn af et træf uanset, hvem og hvor mange af os, der kommer!

Knus fra Birgitte

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Og så lige til Tynen, Nadi, Williams mor og Sille: Tusind tak for jeres svar også (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. maj 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

ka li ja skriver:

pps. bm hvor er det bare det mest fantastiske banevogn i har jer der...... min drømme vogn, men den havd vi sku ikke råd til. og nu er det næsten for sent;):D

Wuhaaa 8D Jeg fik den sgu for 250 kroner på Trendsales for et par uger siden, så nu har jeg fået udvidet vognparken herhjemme betydeligt (C) Men den lugter af gammelt telt...

hold kæft det var billigt!!!! kan den ikke rengøres med rodalon så lugten gå væk???

Anmeld

25. maj 2008

birgittemarie

ka li ja skriver:

birgittemarie skriver:

ka li ja skriver:

pps. bm hvor er det bare det mest fantastiske banevogn i har jer der...... min drømme vogn, men den havd vi sku ikke råd til. og nu er det næsten for sent;):D

Wuhaaa 8D Jeg fik den sgu for 250 kroner på Trendsales for et par uger siden, så nu har jeg fået udvidet vognparken herhjemme betydeligt (C) Men den lugter af gammelt telt...

hold kæft det var billigt!!!! kan den ikke rengøres med rodalon så lugten gå væk???

Huh? Rodalon? Det vil jeg straks undersøge, hvad er!

Knus fra Birgitte - ikke særligt oplyst, når det kommer til rengøringsmidler 8D

Anmeld

25. maj 2008

Loggidut

rodalon er skide godt til alt hvad der har med svamp at gøre, og når noget lugter muldent!

det fåes i alle butikker...stort set...

og piv, jeg skal selv igang med min klapvogn...den lugter nemlig også mulden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.