Kære piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

Nadi

Der må jeg altså tilslutte mig Jannie, for det har jeg også oplevet! Men som jeg skrev før så blev det bedre da jeg havde trukket mig lidt i baggrunden.
Og grunden til at jeg nogle gange ikke svare så er det fordi jeg enten ikke kan hjælpe eller ikke har forstand på det eller også så har jeg simpelthen ikke set eller lige fået læst indlæget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

ka li ja

jamen der kan jeg skam også tilslutte mig. men tænker nok ikke så meget over det mere(det gjorde jeg på nb) hvis man skrev noget og det kun var en der svarede. så tænkte man, nå ok, ja så spændende var jeg simpelthen.....:'( men vil sige nu, jeg svarer p det jeg kan nå og det jeg ved noget om, eller det der lige skal ha en smart bemærkning. jeg svarer ikke bevidst eller ubevidst nogen, fordi de er "med" eller ikke er. jeg har faktisk tænkt nogle gange(hvor der ike har været så mange svar til noget) at jeg ville lige skrive en hilsen/eller kommentar, men så har der været noget forstyrende i baggrunden, og når man så komtilbage til com, så har jeg desværre glemt det igen. jeg mener det når jeg siger at jeg er ked af hvis jeg har virket sådan! det er absolut ikke min mening. så ved i også det fremover:D

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Tusind tak for alle jeres svar!! Ih, hvor er jeg lettet over, at jeg 1) ikke havde gjort et eller andet til Loggi-festen, der var blevet misforstået og 2) ikke er helt og aldeles paranoid... Eller i hvert fald ikke er alene om at være det ;) og 3) at I stadig godt kan lide mig, for jeg kan så godt lide jer alle sammen (L)

Heaven, for lige at tage dit indlæg med at Lasse kravlede: jeg synes det er fedt folks børn kravler, Rasmus kravler ikke endnu, så jeg læser ikke rigtig de indlæg, desuden har der været mange af dem, så tror folk "kommer til" at springe dem over. Ligesom med mad, osv.
Rasmus var den første som startede i VS., og da jeg skrev om det dengang, var der heller ikke mange svar tilbage, da folk ikke kunne forholde sig til det, da deres egne små langt fra var startet. Nu er der så imidlertid mange som er startet, og det er f.eks. det som fylder meget.
Tror folk er blevet mere "egoistiske" og har fået en travl hverdag, med mindre overskud til at engagere sig i andre.

Men jeg er HELT 100 på at skulle der komme et "alvorligt" indlæg, skal folk nok svare, uanset hvem som laver indlægget.
Jeg synes det er en kanon gruppe, og jeg synes vi er super godt til at bakke hinanden op ved diverse hunde/kattedødsfald, kæresteproblemer, madspørgsmål osv.

Jeg tror, at Mebach har helt ret i det med, at vi bare er blevet mere egoistiske pga travle hverdage osv og vel også fordi vi efterhånden føler, vi kender hinanden så godt, at vi tit bare svarer hurtigt på de indlæg, der lige fanger vores interesse eller er nemme og hurtige at tage stilling til. Så er det bare dejligt, at man kan få lov at lufte sin paranoia, når man er blevet overset tilstrækkeligt mange gange og så få at vide, at det ikke var personligt :).

Jeg vil dog sige uden at være sur at jeg har lidt forsøgt at lade dig være BM for jeg havde det sådan at du nok ikke hele tiden gad blive mindet om at vi havde en aftale.

8( Ohnoohnoohno 8( Hold nu for f........op, hvor er jeg glemsom!!! UNDSKYLD!!! Ok, nu skal vi finde en tid til det. Jeg kan sent søndag aften, sent mandag aften eller sent tirsdag aften. Kan du nogle af de dage. Det skal bare være efter 22...

Jeg er oprigtig ked af hvis jeg har medvirket til at i føler jer udenfor. For det har i hvert fald ALDRIG(!!!) været meningen. Og BM - du har bestemt ikke gjort noget hos Loggi som har ændret mit syn på dig...så er det i hvert fald kun i en positiv retning.

Kære Lise, du har ikke medvirket til at få mig til at føle mig udenfor og det er der heller ikke nogen andre, der direkte har gjort. Det har mest været en følelse af, at tingene bare ikke var, som de plejede, at der ikke var så mange, der skrev tilbage, når jeg skrev noget, der blev skrevet var lidt mere afmålte, end de var tidligere. Og lige nu føler jeg mig sikker på, at det heller ikke har været personligt møntet på mig, men bare som Mebach skriver, været fordi vi har travlt og vælger mere egoistisk og det er jeg rigtig glad for :)

Jeg svarer lige videre på alle jeres dejlige indlæg på et andet indlæg, for jeg kan ikke læse flere på denne side...

Knus fra Birgitte

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

hæ hæ-.....grunden til at jeg har forsøgt at lade være med at svare for meget...lol...er sgu fordi folk eddermame må være trætte af at man hele tiden kommentere og kommentere igen og igen, og det er jeg slem til...lol...kig da lige på mit kvantum af indlæg...så jeg har faktisk ventet lidt med at gå bananas indtil andre var ved at nå mine antal indlæg...

og så self. den med mit job...for jeg bliver sgu fyret hvis de tager mig i at stå og grifle om babyer hele dagen...!

og inderkreds...var nok det forkerte ord af mig at bruge...jeg er slet ikke i inderkreds med nogen...jeg er her sørme bare.

jeg var heller ikke med nede hos bacon, mener vi var syge... :( men det har sgu ikke gjort nogen forskel for mig...

og gør det i grunden heller ikke efter sydhavspartyet...

nope...jeg er bare en sladdertaske af de store, som virkelig forsøger at holde lidt igen, og derfor ikke bare fyre løs...

den har svigtet her til morgen...fordi jeg blev fanget i alle de graviditeter...

men for mig er i altså lige alle...jeg har haft mne diskutioner, og mit ballade, men ikke mere end det er værd at ligge låg på igen.

og her vil jeg da i grunde godt give tinatrold et rygklap, for at turde vende tilbage, selv om humøret var nede!

så heaven og bm og andre der må have den følelse...fedt i tager det op, så sådan en som jeg kan vågne op og huske at "se" alle.....der er bare den der forfærdelige tællemaskine, der afslører mit behov for at snakke dagligt med jer

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Tusind tak for alle jeres svar!! Ih, hvor er jeg lettet over, at jeg 1) ikke havde gjort et eller andet til Loggi-festen, der var blevet misforstået og 2) ikke er helt og aldeles paranoid... Eller i hvert fald ikke er alene om at være det ;) og 3) at I stadig godt kan lide mig, for jeg kan så godt lide jer alle sammen (L)

BM de er skide misundelige over den lagkage du sad og åd foran alle de andre...det er derfor...skam dig! 8D

Anmeld

24. maj 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

hæ hæ-.....grunden til at jeg har forsøgt at lade være med at svare for meget...lol...er sgu fordi folk eddermame må være trætte af at man hele tiden kommentere og kommentere igen og igen, og det er jeg slem til...lol...kig da lige på mit kvantum af indlæg...så jeg har faktisk ventet lidt med at gå bananas indtil andre var ved at nå mine antal indlæg...

og så self. den med mit job...for jeg bliver sgu fyret hvis de tager mig i at stå og grifle om babyer hele dagen...!

og inderkreds...var nok det forkerte ord af mig at bruge...jeg er slet ikke i inderkreds med nogen...jeg er her sørme bare.

jeg var heller ikke med nede hos bacon, mener vi var syge... :( men det har sgu ikke gjort nogen forskel for mig...

og gør det i grunden heller ikke efter sydhavspartyet...

nope...jeg er bare en sladdertaske af de store, som virkelig forsøger at holde lidt igen, og derfor ikke bare fyre løs...

den har svigtet her til morgen...fordi jeg blev fanget i alle de graviditeter...

men for mig er i altså lige alle...jeg har haft mne diskutioner, og mit ballade, men ikke mere end det er værd at ligge låg på igen.

og her vil jeg da i grunde godt give tinatrold et rygklap, for at turde vende tilbage, selv om humøret var nede!

så heaven og bm og andre der må have den følelse...fedt i tager det op, så sådan en som jeg kan vågne op og huske at "se" alle.....der er bare den der forfærdelige tællemaskine, der afslører mit behov for at snakke dagligt med jer

Enig, enig!

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

ka li ja skriver:

hej med jer begge
jeg er virkelig ed af hvis jeg har fået jer til at føle sådan.
for det har ALDRIG været min mening!!!
jeg er desværre ikke så meget på mere som jeg nok gerne ville, men har bare meget at se til. derfor får jeg heller ikke set alle indlæg igennem.
jeg er virkelig ked af i har det på den måde.
bm bm jeg vil bare sige til dig at jeg er mere vild med dig i virkeligheden;)
og håber virkelig du kommer til falster8D
og dig janni.
der er altså endig ingen der må føle at det er en lukket fest! det ville bare være så surt. ALLE dem der har lyst til at komme vil jeg glæde mig meget til at se

kæmpe knuser til jer begge(H)(L)

Kære Kalaha, jeg er virkeligt glad for at læse alt det, du skriver - også på de andre sider - og jeg kender godt det, du skriver med, at man ser et indlæg, der ikke har fået så mange svar og så vil man liiige smide et par ord og så kalder en eller anden og man er nødt til at løbe og så har man glemt det næste gang, man sidder her.
Og jeg er også tosset med dig (L)
Knus fra Birgitte

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

jammen BM dog....nej min sødeste ven...du er lige så meget med endnu som altid.
Jeg har bevist cuttet ned på mit forbrug af baby, for jeg ved der kommer en dag hvor min afhængighed må stoppe, for på mit job har jeg den fineste "læs ældste" PCér og den går fint på nettet, men jeg må ikke...og jeg ved jeg kan luske mig til det, men jeg MÅ virkelig ikke.

så jeg er på voldsomt nedtrapning...så er det lige på plads.

og så var min filosofi lidt at jeg syntes at kunne mærke du havde lidt bro for ro omkring det med at i skulle spille!

men sørme om ikke jeg holder af dig som altid, og jeg håber stadig at chancen for jeg skal samle dig op, på vej til Lolland er der!

IVF og jeg har jo dytten alene...måske med astrid.

og jeg vil da håbe du kommer med! Hvem ved...måske Nymor også kan baske en øko-techno-lagkage sammen.

niks, jeg er meget passiv for tiden...og forsøger at svare på det kun absolutte nødvendige.

og det går jo godt i grunden....men her var et indlæg jeg lige fandt HELT alvorligt!

du er med i mit hjerte som altid...du er jo trodsalt min mentale guru...både i drømme og tigerspring!

så her har du et venneknus, og et spark bag i fordi du glemmer at stole på os.

bare kom op på hesten, kom igennem stresset, og meld dig til sydhavspartyet...så sætter jeg autopiloten til, og trøstekrammer dig hele vejen derned!

ps/ du er paranoid (staves);)

Hahaha og tusind tak for meget opmuntrende tale (L) Jeg håber virkelig, at jeg får øflet mig sammen til at tage med til Falster, for det lyder svært fristende med en laaaaaang trøstekrammer og en dejlig biltur med jer to. Og tusind tak for tilbudet! Jeg skal nok SNART melde tilbage! Fristen nærmer sig jo...

Knus fra Birgitte

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

ka li ja skriver:

pps. bm hvor er det bare det mest fantastiske banevogn i har jer der...... min drømme vogn, men den havd vi sku ikke råd til. og nu er det næsten for sent;):D

Wuhaaa 8D Jeg fik den sgu for 250 kroner på Trendsales for et par uger siden, så nu har jeg fået udvidet vognparken herhjemme betydeligt (C) Men den lugter af gammelt telt...

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

Lise skriver:

Piger altså... hvad er nu det? Bliver sgu virkelig ked af at læse at i har det sådan (Heaven og BM). Jeg skynder mig lige at indrømme at jeg også har det sådan i perioder, men så går det heldigvis over igen...

Jeg er oprigtig ked af hvis jeg har medvirket til at i føler jer udenfor. For det har i hvert fald ALDRIG(!!!) været meningen. Og BM - du har bestemt ikke gjort noget hos Loggi som har ændret mit syn på dig...så er det i hvert fald kun i en positiv retning.

Det er godt at du tager det op. Det synes jeg er stærkt gjort. Men jeg bliver virkelig taget med bukserne nede, for havde sgu ikke set det komme...

Men skåret ned til ganske få ord: JEG synes at i begge er skønne! Og det mener jeg fra det allerinderste. I skal være glade, og glade for at være her i juligruppen - hvor INGEN skal føle sig udenfor.

(H)

Lise

Du er også skønskønskøn Lisepige og jeg er meget glad for juligruppen og er helt færdig med at føle mig udenfor igen takket være alle jer søde piger, som gad at svare på min triste tale (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.