Kære piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2008

Sille

heaven skriver:

Sille skriver:

Kære Bm og Heaven..
Jeg er ked af i har det på den måde.. Det er altid trist at føle sig udenfor. Jeg kan til tider føle det samme, fordi jeg ikke har mødt nogen af jer IRL.. men har det også sådan at det kun er naturligt at man knytter stærkere bånd til dem man ser IRL end til mig som kun er her i cyber...;)

Jeg elsker at logge ind her på baby.dk og hygger mig altid med indlæggene. Jeg kan godt se (som du siger heaven) at der er nogle der får flere svar end andre herinde.. Den havde vi også oppe at vende på netbaby..

Jeg håber at i holder ved og at jeg ik har været med til at få jer til at føle sådan..

(H) - sille

Bestemt ikke......;) For mit vedkommende handler det ikke om bestemte personer, det er generelt... Har du læst hele tråden???

Kram Jannie

Ja jeg har læst det hele.. Ved godt det ikke er om nogen generelt.. Det var ikke for at få at vide at jeg intet havde gjort.. men mere for at sige at jeg generelt håber at jeg ikke har overset nogen og behandlet folk godt.. Og som sagt kan jeg godt forstå jer i nogen henseender..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

BellaT

Heaven, Jannie.
Jeg har været med i diskussionen om lige præcis det der med de "populære", da vi var på NB. Og ja, de "populære" får flere svar. Altså sådan er det bare. Det kan man ikke komme udenom. Jo, de gør!;) Men jeg synes det er blevet bedre.
Men!!! Jeg tror simpelthen det skyldes at jeg er blevet mere aktiv efter vi flyttede herover på baby.dk. Så nu er jeg måske en af dem der får flere svar end andre. Jeg tror ligesom Bacon, at det har noget at gøre med hvor aktiv og måske hvor "åben" man er. Jeg har ikke haft så meget lyst til (endnu) at fortælle meget private ting. De mennesker der gør det herinde husker man på en måde. Hvis du forstår hvad jeg mener...? Og de meget aktive bliver også husket fordi de er der hele tiden og det er faktisk som regel også ofte dem der svarer på de "kedelige";) indlæg. Jeg mener de indlæg med tænder, rulning, ammestop, kravlen, dp-start. De indlæg som der kommer mange ens af.

Du må ikke tage det personligt. Det gjorde jeg lidt og det er svært at lade være med det. Men det er IKKE personligt. Ikke fra nogen herinde ihvertfald. Det kan jeg ikke tro:D.

Jeg har ikke mødtes med nogen herfra endnu. Men får måske lyst til det engang. Håber du er med når vi engang tager os sammen til det:D.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

heaven...bor du ikke i viborg...det er jo ikke nogen omvej, eller andet-...det er den direkte vej...og øhhh...jeg er faktisk kendt for at køre i ring...længe...meget længe...så længe at manden købte mig en GPS for ikke jeg skulle blive til grin på mit job :$

lol...så om jeg skal køre i ringe omkring æbletoft, århus og viborg..det gør sgu lige meget...jeg er i forvejen til grin!

hæ hæ...

men heaven, seriøst, hvis du ombestemmer dig, så er jeg lige her...for jeg vil altså gerne have dig med...fandens også du ikke kan se mine tiggende hundeøjne!

hmmmm.....nu er du ihvertfald så informeret om at jeg sååååå gerne vil have dig med, at jeg næsten ikke tror jeg kan tigge mere...

og ps/jeg har totalt overskredet min aftale om et max antal indlæg for en dag...øv, jeg er på op over 2000 nu...mener jeg-...øv

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

Miiikro skriver:

Heaven, Jannie.
Jeg har været med i diskussionen om lige præcis det der med de "populære", da vi var på NB. Og ja, de "populære" får flere svar. Altså sådan er det bare. Det kan man ikke komme udenom. Jo, de gør!;) Men jeg synes det er blevet bedre.
Men!!! Jeg tror simpelthen det skyldes at jeg er blevet mere aktiv efter vi flyttede herover på baby.dk. Så nu er jeg måske en af dem der får flere svar end andre. Jeg tror ligesom Bacon, at det har noget at gøre med hvor aktiv og måske hvor "åben" man er. Jeg har ikke haft så meget lyst til (endnu) at fortælle meget private ting. De mennesker der gør det herinde husker man på en måde. Hvis du forstår hvad jeg mener...? Og de meget aktive bliver også husket fordi de er der hele tiden og det er faktisk som regel også ofte dem der svarer på de "kedelige";) indlæg. Jeg mener de indlæg med tænder, rulning, ammestop, kravlen, dp-start. De indlæg som der kommer mange ens af.

Du må ikke tage det personligt. Det gjorde jeg lidt og det er svært at lade være med det. Men det er IKKE personligt. Ikke fra nogen herinde ihvertfald. Det kan jeg ikke tro:D.

Jeg har ikke mødtes med nogen herfra endnu. Men får måske lyst til det engang. Håber du er med når vi engang tager os sammen til det:D.

Knus fra Helle...(H)

og hvorfor er du så ikke lige med den her gang ;) kom nu...vi er så skide flinke!

Anmeld

24. maj 2008

Mor-jannie

heaven skriver:

william´s moar skriver:

heaven skriver:

birgittemarie skriver:

hey.

ditto herfra, det kunne ligeså godt have været mig der skrev dit indlæg - har bare ikke turdet, fordi jeg ikke vil skabe misstemning.... det er ikke personligt møntet på nogen som helst, men jeg synes der ret tit er en meget sammenspist stemning herinde.... det er også derfor jeg ikke kommer til den fest der - tror bestemt jeg ville føle mig som det 5 hjul...

Tak fordi du skriver det jeg tænker

Jannie

Nå da! Så er vi da ikke alene i hvert fald :) Men jeg er ked af at høre, at du også har det sådan. Det må vi lave om på!

Knus fra Birgitte

hehe, du kan da komme til fest hos mig??? hehe... spøg til side - ja, det er et lidt ømt emne, men godt det bliver taget op - tak for det.

kram Jannie

jeg vil og bare sige jeg har det lidt sådan, men tænkte "nåå ja jeg kom sidst, men nogen har tage super i mod mig og så der ander der slet ik soger noget, lidt lige som og der er en gruppe, og det er selvfølgelig ok, men vi andre vil være med:-)

hvis du har tid, så læs hele tråden....

Kram Jannie - der synes det er lidt tankevækkende, der er endnu en der føler, det er sammenspist her indimellem

hej søde det har jeg gjort:-)

Anmeld

24. maj 2008

heaven

Miiikro skriver:

Heaven, Jannie.

Knus fra Helle...(H)

Jeg ved ikke om jeg tager det personligt som sådan... måske lidt... Men ikke mere end, jeg havde heller ikke taget det op, hvis ikke BM havde haft modet til det.... så gik der jo pludselig hul på bylden, hehe... og som sagt 1000 gange det sidste døgn, så handler det ikke om nogen bestemte personer.. jeg ser bare et mønster, som jeg synes er tankevækkende;) og så var det jo rart at vide man ikke var alene om det:P

kram Jannie

Anmeld

24. maj 2008

BellaT

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] Heaven, Jannie. Jeg har været med i diskussionen om lige præcis det der med de "populære", da vi var på NB. Og ja, de "populære" får flere svar. Altså sådan er det bare. Det kan man ikke komme udenom. Jo, de gør!;) Men jeg synes det er blevet bedre. Men!!! Jeg tror simpelthen det skyldes at jeg er blevet mere aktiv efter vi flyttede herover på baby.dk. Så nu er jeg måske en af dem der får flere svar end andre. Jeg tror ligesom Bacon, at det har noget at gøre med hvor aktiv og måske hvor "åben" man er. Jeg har ikke haft så meget lyst til (endnu) at fortælle meget private ting. De mennesker der gør det herinde husker man på en måde. Hvis du forstår hvad jeg mener...? Og de meget aktive bliver også husket fordi de er der hele tiden og det er faktisk som regel også ofte dem der svarer på de "kedelige";) indlæg. Jeg mener de indlæg med tænder, rulning, ammestop, kravlen, dp-start. De indlæg som der kommer mange ens af. Du må ikke tage det personligt. Det gjorde jeg lidt og det er svært at lade være med det. Men det er IKKE personligt. Ikke fra nogen herinde ihvertfald. Det kan jeg ikke tro:D. Jeg har ikke mødtes med nogen herfra endnu. Men får måske lyst til det engang. Håber du er med når vi engang tager os sammen til det:D. Knus fra Helle...(H) [/citat] og hvorfor er du så ikke lige med den her gang ;) kom nu...vi er så skide flinke! [/citat] Ja, gu' er I flinke!:)) Og sjove og vanvittige! Og en masse andre tillægsord..:P Jeg har ikke lyst endnu. Er ikke så god til mange mennesker på en gang. Jeg tror nu nok jeg får lyst til at se jer engang. Bare rolig. He He. Knus fra Helle...

Anmeld

24. maj 2008

heaven

Loggidut skriver:

heaven...bor du ikke i viborg...det er jo ikke nogen omvej, eller andet-...det er den direkte vej...og øhhh...jeg er faktisk kendt for at køre i ring...længe...meget længe...så længe at manden købte mig en GPS for ikke jeg skulle blive til grin på mit job :$

lol...så om jeg skal køre i ringe omkring æbletoft, århus og viborg..det gør sgu lige meget...jeg er i forvejen til grin!

hæ hæ...

men heaven, seriøst, hvis du ombestemmer dig, så er jeg lige her...for jeg vil altså gerne have dig med...fandens også du ikke kan se mine tiggende hundeøjne!

hmmmm.....nu er du ihvertfald så informeret om at jeg sååååå gerne vil have dig med, at jeg næsten ikke tror jeg kan tigge mere...

og ps/jeg har totalt overskredet min aftale om et max antal indlæg for en dag...øv, jeg er på op over 2000 nu...mener jeg-...øv

tak Loggi.....(L)

Anmeld

24. maj 2008

BellaT

heaven skriver:

Miiikro skriver:

Heaven, Jannie.

Knus fra Helle...(H)

Jeg ved ikke om jeg tager det personligt som sådan... måske lidt... Men ikke mere end, jeg havde heller ikke taget det op, hvis ikke BM havde haft modet til det.... så gik der jo pludselig hul på bylden, hehe... og som sagt 1000 gange det sidste døgn, så handler det ikke om nogen bestemte personer.. jeg ser bare et mønster, som jeg synes er tankevækkende;) og så var det jo rart at vide man ikke var alene om det:P

kram Jannie

Jeg kan ikke finde ud af at dele citaterne op, så undskyld at jeg fylder så meget.:D
Jamen, jeg ved lige præcis hvad du mener. Jeg har bare lært fra dengang at det ikke er personligt, men simpelthen bare fordi de aktive får mere respons, fordi de giver mere. Sådan er det bare.;)

Knus fra Helle...

Anmeld

24. maj 2008

Susan1978

Nå nu hidser jeg mig op! (H)

Der må og skal aldrig være nogen der føler sig udenfor og alle fra denne gruppe er inviteret til festen hernede på det flade.

Jeg er nu rigtig ærlig og er bare sååå ked af at flere ikke bakker op om festen, da vi fremlagde det dengang for længe siden var der hvert fald 21 der kom og hvor mange er tilmeldt.. øv. Blir helt tøsefornærmet over det... ;) på den gode måde;)

og jeg ville jo synes det kunne være super fedt hvis der kom nogen som vi ikke havde set før.

SÅ Heaven, ta lige og løft måsen til falster. :P, så vi kan lære dit gode humør at kende.

BM min solstråle, du må aldrig tro jeg ikke kan lide dig.. (L)
og jeg vil for ingenting i verden undvære dig og dit tyggegummi til festen.. hvad skal jeg så hygge mig over.

også vill jeg bare så gerne høre dig spille guitar.. så tager du ikke den med igen.. det er jo en sommerfest udenfor.. hvis nu vi spør helle30, kan det jo være vi kan lave et bål et sted i hendes have, også hører der da en guitar med.

kom så tøser.. det er ikke en klikkefest, men en juli07baby.dk fest....

Kæmpe knus til jer alle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.