[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f]
Heaven, Jannie.
Jeg har været med i diskussionen om lige præcis det der med de "populære", da vi var på NB. Og ja, de "populære" får flere svar. Altså sådan er det bare. Det kan man ikke komme udenom. Jo, de gør!;) Men jeg synes det er blevet bedre.
Men!!! Jeg tror simpelthen det skyldes at jeg er blevet mere aktiv efter vi flyttede herover på baby.dk. Så nu er jeg måske en af dem der får flere svar end andre. Jeg tror ligesom Bacon, at det har noget at gøre med hvor aktiv og måske hvor "åben" man er. Jeg har ikke haft så meget lyst til (endnu) at fortælle meget private ting. De mennesker der gør det herinde husker man på en måde. Hvis du forstår hvad jeg mener...? Og de meget aktive bliver også husket fordi de er der hele tiden og det er faktisk som regel også ofte dem der svarer på de "kedelige";) indlæg. Jeg mener de indlæg med tænder, rulning, ammestop, kravlen, dp-start. De indlæg som der kommer mange ens af.
Du må ikke tage det personligt. Det gjorde jeg lidt og det er svært at lade være med det. Men det er IKKE personligt. Ikke fra nogen herinde ihvertfald. Det kan jeg ikke tro:D.
Jeg har ikke mødtes med nogen herfra endnu. Men får måske lyst til det engang. Håber du er med når vi engang tager os sammen til det:D.
Knus fra Helle...(H)
[/citat]
og hvorfor er du så ikke lige med den her gang ;) kom nu...vi er så skide flinke!
[/citat]
Ja, gu' er I flinke!:)) Og sjove og vanvittige! Og en masse andre tillægsord..:P
Jeg har ikke lyst endnu. Er ikke så god til mange mennesker på en gang. Jeg tror nu nok jeg får lyst til at se jer engang. Bare rolig. He He.
Knus fra Helle...
Anmeld