heaven skriver:
Tøser.
Som jeg skrev igår, har jeg ikke noget at udsætte på nogen personer som sådan, men det der kan gøre mig lidt ked og "feeling left out", det er f.eks: Jeg skrev et indlæg - MEGET GLAD INDLÆG - om at Lasse endelig kravlede osv.....hvor mange svarede?? 3 tror jeg det var..... Men når en af de populærer skriver et tilsvarende indlæg, ja så er der pludselig de første 10-15 der svare.... og det har jeg bare oplevet tit efterhånden.....Med mange slags indlæg.
Og Loggi - det der med vi alle er i inderkredsen, ikke? det passer jo ikke, sådan er det. Og det ved du godt..... og det er jo også ok - vi er rigtig mange herinde og det er svært at kende alle lige godt.
Og jeg mener helt ærligt, der tit er den her sammenspist stemning, det er som om at bestemte folk kun svare bestemte folks indlæg. - tit i hvert fald.
Skal lige skynde sig at sætte noget på plads: Jeg ville ikke have givet udtryk for det her, hvis ikke BM havde taget tråden op. Så meget fylder det trods alt ikke, men hun skulle i hvert fald vide at hun ikke var den eneste...
Jannie.
Jeg tror ikke det skal defineres som inderkreds, nærmere hvor meget folk er aktive.
Jeg føler ikke jer er i klike med nogen, udover Tynen, men vi er jo også nærmest forlovede. Det er et tilfælde at sådan en som Sloggi, Kalaha og jeg m.fl. måske udadtil virker som en klike/inderkreds, men det er fordi vi er så meget her på siden, tror jeg.
Heaven, for lige at tage dit indlæg med at Lasse kravlede: jeg synes det er fedt folks børn kravler, Rasmus kravler ikke endnu, så jeg læser ikke rigtig de indlæg, desuden har der været mange af dem, så tror folk "kommer til" at springe dem over. Ligesom med mad, osv.
Rasmus var den første som startede i VS., og da jeg skrev om det dengang, var der heller ikke mange svar tilbage, da folk ikke kunne forholde sig til det, da deres egne små langt fra var startet. Nu er der så imidlertid mange som er startet, og det er f.eks. det som fylder meget.
Tror folk er blevet mere "egoistiske" og har fået en travl hverdag, med mindre overskud til at engagere sig i andre.
Men jeg er HELT 100 på at skulle der komme et "alvorligt" indlæg, skal folk nok svare, uanset hvem som laver indlægget.
Jeg synes det er en kanon gruppe, og jeg synes vi er super godt til at bakke hinanden op ved diverse hunde/kattedødsfald, kæresteproblemer, madspørgsmål osv.