Med fare for at komme til at lyde både paranoid og påtrængende, er jeg nødt til at stille et spørgsmål, der har pint mig i efterhånden temmeligt lang tid og som jeg inderligt håber, at nogle af jer vil hjælpe mig ved at svare på :(
Det går i al sin pinagtighed ud på, at jeg siden festen hos Loggi har følt mig en smule lukket ude. Først af nogle få og siden har det langsomt grebet om sig. I sær efter jeg meldte fra til træffet hos Mebach, fordi Michael var syg og jeg var bange for at komme til at smitte nogle - og selv blev syg et par dage efter -, følte jeg virkelig at døren blev smækket for mig.
Jeg kan se det på, at der er mange, som jeg plejede at tale meget med, der næsten aldrig svarer mere, når jeg skriver noget og når I endelig gør, er det på en meget afmålt måde i forhold til tidligere. Jeg ved godt, at mange af os er begyndt at arbejde igen og der selvfølgelig ikke er den samme tid til at sidde her og hænge, men jeg kan jo også se, at I taler på samme måde til hinanden, som I også plejede at tale til mig, så det kan heller ikke være det...
Det har gjort mig meget ked af det og jeg har tænkt og tænkt over, hvad jeg dog kan have gjort hos Loggi, der skulle have fået jer til at ændre mening om mig og jeg kan bare ikke finde ud af det, for jeg ved i hvert fald, at jeg er den samme i virkeligheden, som jeg er på skrift, om man så kan sige...
Så vil I ikke nok være søde at oplyse mig.
Det er også grunden til, at jeg ikke rigtigt har snakket så meget med om Sydhavsfesten, for jeg føler mig meget usikker på, om jeg overhovedet er velkommen :( Ikke af værterne, skal dog lige siges :)
Så er min lange smøre omme og jeg håber, at den fører noget opklaring med sig, for jeg er virkeligt på herrens mark her.
Kh Birgitte
Anmeld