Kære piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.617 visninger
67 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

birgittemarie

Med fare for at komme til at lyde både paranoid og påtrængende, er jeg nødt til at stille et spørgsmål, der har pint mig i efterhånden temmeligt lang tid og som jeg inderligt håber, at nogle af jer vil hjælpe mig ved at svare på :(

Det går i al sin pinagtighed ud på, at jeg siden festen hos Loggi har følt mig en smule lukket ude. Først af nogle få og siden har det langsomt grebet om sig. I sær efter jeg meldte fra til træffet hos Mebach, fordi Michael var syg og jeg var bange for at komme til at smitte nogle - og selv blev syg et par dage efter -, følte jeg virkelig at døren blev smækket for mig.

Jeg kan se det på, at der er mange, som jeg plejede at tale meget med, der næsten aldrig svarer mere, når jeg skriver noget og når I endelig gør, er det på en meget afmålt måde i forhold til tidligere. Jeg ved godt, at mange af os er begyndt at arbejde igen og der selvfølgelig ikke er den samme tid til at sidde her og hænge, men jeg kan jo også se, at I taler på samme måde til hinanden, som I også plejede at tale til mig, så det kan heller ikke være det...

Det har gjort mig meget ked af det og jeg har tænkt og tænkt over, hvad jeg dog kan have gjort hos Loggi, der skulle have fået jer til at ændre mening om mig og jeg kan bare ikke finde ud af det, for jeg ved i hvert fald, at jeg er den samme i virkeligheden, som jeg er på skrift, om man så kan sige...
Så vil I ikke nok være søde at oplyse mig.

Det er også grunden til, at jeg ikke rigtigt har snakket så meget med om Sydhavsfesten, for jeg føler mig meget usikker på, om jeg overhovedet er velkommen :( Ikke af værterne, skal dog lige siges :)

Så er min lange smøre omme og jeg håber, at den fører noget opklaring med sig, for jeg er virkeligt på herrens mark her.

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

heaven

birgittemarie skriver:

Med fare for at komme til at lyde både paranoid og påtrængende, er jeg nødt til at stille et spørgsmål, der har pint mig i efterhånden temmeligt lang tid og som jeg inderligt håber, at nogle af jer vil hjælpe mig ved at svare på :(

Det går i al sin pinagtighed ud på, at jeg siden festen hos Loggi har følt mig en smule lukket ude. Først af nogle få og siden har det langsomt grebet om sig. I sær efter jeg meldte fra til træffet hos Mebach, fordi Michael var syg og jeg var bange for at komme til at smitte nogle - og selv blev syg et par dage efter -, følte jeg virkelig at døren blev smækket for mig.

Jeg kan se det på, at der er mange, som jeg plejede at tale meget med, der næsten aldrig svarer mere, når jeg skriver noget og når I endelig gør, er det på en meget afmålt måde i forhold til tidligere. Jeg ved godt, at mange af os er begyndt at arbejde igen og der selvfølgelig ikke er den samme tid til at sidde her og hænge, men jeg kan jo også se, at I taler på samme måde til hinanden, som I også plejede at tale til mig, så det kan heller ikke være det...

Det har gjort mig meget ked af det og jeg har tænkt og tænkt over, hvad jeg dog kan have gjort hos Loggi, der skulle have fået jer til at ændre mening om mig og jeg kan bare ikke finde ud af det, for jeg ved i hvert fald, at jeg er den samme i virkeligheden, som jeg er på skrift, om man så kan sige...
Så vil I ikke nok være søde at oplyse mig.

Det er også grunden til, at jeg ikke rigtigt har snakket så meget med om Sydhavsfesten, for jeg føler mig meget usikker på, om jeg overhovedet er velkommen :( Ikke af værterne, skal dog lige siges :)

Så er min lange smøre omme og jeg håber, at den fører noget opklaring med sig, for jeg er virkeligt på herrens mark her.

Kh Birgitte

hey.

ditto herfra, det kunne ligeså godt have været mig der skrev dit indlæg - har bare ikke turdet, fordi jeg ikke vil skabe misstemning - men nu hvor du tager tråden op, vil jeg bare sige at du ikke er alene om at have de "følelser".... det er ikke personligt møntet (?) på nogen som helst, men jeg synes der ret tit er en meget sammenspist stemning herinde.... det er også derfor jeg ikke kommer til den fest der - tror bestemt jeg ville føle mig som det 5 hjul...

Tak fordi du skriver det jeg tænker;)

Jannie

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

hey.

ditto herfra, det kunne ligeså godt have været mig der skrev dit indlæg - har bare ikke turdet, fordi jeg ikke vil skabe misstemning.... det er ikke personligt møntet på nogen som helst, men jeg synes der ret tit er en meget sammenspist stemning herinde.... det er også derfor jeg ikke kommer til den fest der - tror bestemt jeg ville føle mig som det 5 hjul...

Tak fordi du skriver det jeg tænker

Jannie

Nå da! Så er vi da ikke alene i hvert fald :) Men jeg er ked af at høre, at du også har det sådan. Det må vi lave om på!

Knus fra Birgitte

Anmeld

24. maj 2008

heaven

birgittemarie skriver:

hey.

ditto herfra, det kunne ligeså godt have været mig der skrev dit indlæg - har bare ikke turdet, fordi jeg ikke vil skabe misstemning.... det er ikke personligt møntet på nogen som helst, men jeg synes der ret tit er en meget sammenspist stemning herinde.... det er også derfor jeg ikke kommer til den fest der - tror bestemt jeg ville føle mig som det 5 hjul...

Tak fordi du skriver det jeg tænker

Jannie

Nå da! Så er vi da ikke alene i hvert fald :) Men jeg er ked af at høre, at du også har det sådan. Det må vi lave om på!

Knus fra Birgitte

hehe, du kan da komme til fest hos mig??? hehe... spøg til side - ja, det er et lidt ømt emne, men godt det bliver taget op - tak for det.

kram Jannie

Anmeld

24. maj 2008

birgittemarie

hehe, du kan da komme til fest hos mig??? hehe... spøg til side - ja, det er et lidt ømt emne, men godt det bliver taget op - tak for det.

kram Jannie

Hi, hi ;)

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

hej med jer begge
jeg er virkelig ed af hvis jeg har fået jer til at føle sådan.
for det har ALDRIG været min mening!!!
jeg er desværre ikke så meget på mere som jeg nok gerne ville, men har bare meget at se til. derfor får jeg heller ikke set alle indlæg igennem.
jeg er virkelig ked af i har det på den måde.
bm bm jeg vil bare sige til dig at jeg er mere vild med dig i virkeligheden;)
og håber virkelig du kommer til falster8D
og dig janni.
der er altså endig ingen der må føle at det er en lukket fest! det ville bare være så surt. ALLE dem der har lyst til at komme vil jeg glæde mig meget til at se

kæmpe knuser til jer begge(H)(L)

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

jammen BM dog....nej min sødeste ven...du er lige så meget med endnu som altid.
Jeg har bevist cuttet ned på mit forbrug af baby, for jeg ved der kommer en dag hvor min afhængighed må stoppe, for på mit job har jeg den fineste "læs ældste" PCér og den går fint på nettet, men jeg må ikke...og jeg ved jeg kan luske mig til det, men jeg MÅ virkelig ikke.

så jeg er på voldsomt nedtrapning...så er det lige på plads.

og så var min filosofi lidt at jeg syntes at kunne mærke du havde lidt bro for ro omkring det med at i skulle spille!

men sørme om ikke jeg holder af dig som altid, og jeg håber stadig at chancen for jeg skal samle dig op, på vej til Lolland er der!

IVF og jeg har jo dytten alene...måske med astrid.

og jeg vil da håbe du kommer med! Hvem ved...måske Nymor også kan baske en øko-techno-lagkage sammen.

niks, jeg er meget passiv for tiden...og forsøger at svare på det kun absolutte nødvendige.

og det går jo godt i grunden....men her var et indlæg jeg lige fandt HELT alvorligt!

du er med i mit hjerte som altid...du er jo trodsalt min mentale guru...både i drømme og tigerspring!

så her har du et venneknus, og et spark bag i fordi du glemmer at stole på os.

bare kom op på hesten, kom igennem stresset, og meld dig til sydhavspartyet...så sætter jeg autopiloten til, og trøstekrammer dig hele vejen derned!

ps/ du er paranoid (staves);)

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

ps. i får ikke astrid!! hun er vores....

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

aj og heaven?

hmmm, mon ikke sommeren er gået i os, og vi lukker lidt ned...

hmmm, for mange ´sidder jo ude og nyder vejret...

i er ikke udenfor....stop så...i er helt inde i indercirklen...

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

pps. bm hvor er det bare det mest fantastiske banevogn i har jer der...... min drømme vogn, men den havd vi sku ikke råd til. og nu er det næsten for sent;):D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.