Mærkeligt spørgssmål ! ? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Low

MoarJ skriver:

Jeg kunne ikke komme til, og vil slet ikke byde min kæreste at gøre det...

Har kommet til skade med det 1 gang før... avs...

Argh, det minder mig om da jeg gik på efterskole og havde en kæreste der oppe. Vi var gået i bad(jeg var ikke gravid) i hver sin bruser men kunne stadig snakke sammen da det var i samme rum. Jeg sad så nede på gulvet af bruseren og skulle ordne mig der nede med en hel ny skraber og om jeg så ikke skær halvdelen af nejlen af på min lillefinger. Hvordan det kan lade sig gøre aner jeg ikke helt men jeg skreg op og han kom ind til mig og så sad jeg bare nede på gulvet og kiggede op på ham og viste min finger og han spurgte mig hvordan det kunne lade sig gøre men jeg tror bare jeg ikke var opmærksom hehe..

Det gjorde godt nok nas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

mortilfreja

Zette skriver:

7 minutter imellem veerne - arh jeg må ud og barbere mig!

Griner højt...  Kan sgu lige se det for mig..

Det er go' humor

Kram

Anmeld

12. marts 2010

Pige2009

Jeg gjorde det ikke, da jeg de sidste 8 uger ikke kunne se dernede, og så var jeg lidt ligeglad med det også

K.h. Linda

Anmeld

12. marts 2010

Pige2009

Æhh, det er bare min største frygt!! (sammen med brist...)

Når du føler trang til at skulle på toillettet er det fordi presveerne indfinder sig. Jeg frygtede meget at briste, så jeg pressede ikke igennem  Jordemoderen sagde dog, at grunden til at kvinder ofte brister er, hvis deres veer ikke er godt nok. Så blev jeg da så meget klogere. Som sidebemærkning kan jeg nævne jeg ikke sprækkede.

K.h. Linda

Anmeld

14. marts 2010

Dictes mor

He he, jeg har også tænkt på det, for ærlig talt, det er bare ikke nemt længere. Jeg prøvede lidt "havearbejde" i mandags, som resulterede i at jeg barberede en står luns af en af mine fingre med negl og det hele, av av! Så hvis det skal ske inden fødslen, så må det være manden som skal hjælpe, jeg vil gerne beholde alle mine fingre

Anmeld

14. marts 2010

LotteGabriella

Hej piger, ja jeg har et total sort og mystisk spørgsmål, og tænker at det sikkert kun er mig som går med sådanne mærkelige tanker. Men jeg er en pige som godt kan lide at have alt på sin plads også de små detaljer .. havde i barberet jer inde fødselen? eller havde i bare en "busk"?.. Synes allerede det kniber lidt med at barbere sig dernede på grund af den store mavse.. ved godt at det sikkert er helt normalt med hår osv på fødegangen, meen  har alligevel tænkt på det... tak for svar  

hmm jeg kunne ikke selv klare barberingen til sidst, men det gjorde kæresten så i stedet for...og så kunne han få den lige nøjagtig som han ville men tror sgu ikke at jeg var nybarberet jeg havde nok det man kalder en cowboy-f****

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Æhh, det er bare min største frygt!! (sammen med brist...)

Jeg tror ærlig talt ikke vi kommer til at registrere det  Thank God for lavement...

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

haha - jeg fik bare et indre billede af dig liggende på badeværelsesgulvet og ordne have, fordi den bare den bare SKAL være toptunet. Ej jeg gider altså ikke rigtig gå op i det må jeg ærligt sige.. de må sku tage mig som jeg er, med eller uden busk. 

Er der klager, så må de sku selv frem med græsslåmaskinen.

Ja for det ville også være en skam hvis de slet ikke kan finde barnet for bar skov

Anmeld

14. marts 2010

Dictes mor

dorthemus skriver:

Ja for det ville også være en skam hvis de slet ikke kan finde barnet for bar skov

He he, ja det ville bestemt ikke være for heldigt.

Anmeld

14. marts 2010

Malene84

Hmmm jeg hører så til dem (de ganske få) der ikke har kunne se derned siden uge 20. haha. MEEEEN... jeg er blevet mega haj til det der baberingsting. I starten var rådet herinde fra, at jeg skulle bruge spejl og jeg ved ikke hvad - endte sgu med at ligne bambi på glatis, jeg væltede rundt derude og kunne sgu ikke finde balancen med alt det grej  og det blev ikke pænt!!! Nu går jeg til daglig EKSTREMT meget op i kropsbehåring,kan slet ikke ha det - men efter jeg er blevet gravid og har opdaget steder med hår, jeg slet ikke troede var muligt - ja så er det sgu begrænset hvad der bliver "slået" efterhånden!!!

Lige nu ser det ud til det bliver KS - så måske jeg slet ikke burde tænke over hvordan græsset ser ud - men min kæreste har selv tilbudt at hjælpe, da han ved hvor meget det betyder for mig  Men én ting er sikkert - JEG VIL HAVE ORDNET MINE BEN!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.