Tina2 skriver:
Ja, jeg havde sgu ikke lige noget forhold til det under liv noget tid efter..... Ha ha! Det var der bare og der skulle bestemt ikke rodes for meget ved det 
Du må skulle føde på Skejby, ik? Min svigerinde fødte deres 1. datter der, nøj det er lækkert dernede og fedt patienthotel:-)
Jo, jeg skal føde på Skejby. Det er dejligt at høre om folks positive erfaringer med at føde der. Men jeg fulgte jo op på det med fødsel i vand, da vi i sidste uge var på rundvising på fg. De har ikke de der deciderede fødekar, de runde af dem. Kun aflange "almindelige" kar, som bedst egner sig til smertelindring og ikke så meget til selve fødslen. De taltefaktisk ikke så varmt for fødsel i vand. Jeg synes jo det er lidt ærgeligt at de ikke har de runde kar, for én af mine tanker med at være i det runde kar er jo netop at man kan flytte sig rundt, at man kan bevæge sig og skifte stilling, hvilket må være en fordel ¨både i forhold til smertelindring, men også hvis man vangte at blive i vandet under selve fødslen....
Så nu ved jeg ikke rigtg med det vand. Vil i hvert fald i det som smertelindring, og så tænker jeg at vi må se hvor det bærer hen.
Åhh, du fredsens, nu er tiden fløjet herinde igen! Skal ud af døren her kl 11 og har ikke været i bad endnu!! Tak for snakken, det var som altid hyggeligt - snakkes ved snart:-)
kram, Tina
Anmeld