Mærkeligt spørgssmål ! ? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Tina2

Macaab skriver:

Det synes jeg heller ikke. Men det var også megafedt at få en JM der var af den grovkornede mening, at en kvinde skal føde hvor hun har det bedst med det, så måtte man jo bare indordne sig efter det. Også selvom det skulle være på en stub-mark i 10 graders frost.

En rigtig gæv jm...

Ja, det lyder bestemt som en JM af den HELT gode slags:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Jeg kan godt huske det... De sidste uger virker såååå lange... Men pludselig er du der, og jeg tror virkelig du vil føle dig 110% klar, når du kan mærke fødslen går igang  For du ved du får en lille bebs, når du er færdig, og du går dit livs største øjeblik i møde!!!

ved du hvad, det tror jeg faktisk også, og det er jo også netop den der "klar-følelse" der lige melder sig i glimt indimellem allerede nu, men den kan man jo ikke rigtig gå rundt og fastholde i ugevis. Men når jeg forestiller mig at fødslen går i gang, så kan jeg mærke den følelse i maven, og det forestiller jeg mig egentlig bliver meget fedt....

Anmeld

15. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

ved du hvad, det tror jeg faktisk også, og det er jo også netop den der "klar-følelse" der lige melder sig i glimt indimellem allerede nu, men den kan man jo ikke rigtig gå rundt og fastholde i ugevis. Men når jeg forestiller mig at fødslen går i gang, så kan jeg mærke den følelse i maven, og det forestiller jeg mig egentlig bliver meget fedt....

Det skal det nok blive, og jeg håber virkelig for dig at du får en rigtig god fødsel, så du kan tænke tilbage på det som en god oplevelse:-)

Det er i hvert fald HELT anderledes for mig at tænke tilbage på Milas' fødsel, som bare står som noget af det fedeste for mig og så Filucas som var så hård en omgang, jeg blev overhørt og ignoreret af den dummeste JM!

Så X'er for du får en rigtig god oplevelse

Anmeld

15. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ja, jeg havde sgu ikke lige noget forhold til det under liv noget tid efter..... Ha ha! Det var der bare og der skulle bestemt ikke rodes for meget ved det

Du må skulle føde på Skejby, ik? Min svigerinde fødte deres 1. datter der, nøj det er lækkert dernede og fedt patienthotel:-)

Jo, jeg skal føde på Skejby. Det er dejligt at høre om folks positive erfaringer med at føde der. Men jeg fulgte jo op på det med fødsel i vand, da vi i sidste uge var på rundvising på fg. De har ikke de der deciderede fødekar, de runde af dem. Kun aflange "almindelige" kar, som bedst egner sig til smertelindring og ikke så meget til selve fødslen. De taltefaktisk ikke så varmt for fødsel i vand. Jeg synes jo det er lidt ærgeligt at de ikke har de runde kar, for én af mine tanker med at være i det runde kar er jo netop at man kan flytte sig rundt, at man kan bevæge sig og skifte stilling, hvilket må være en fordel ¨både i forhold til smertelindring, men også hvis man vangte at blive i vandet under selve fødslen....

Så nu ved jeg ikke rigtg med det vand. Vil i hvert fald i det som smertelindring, og så tænker jeg at vi må se hvor det bærer hen.

Åhh, du fredsens, nu er tiden fløjet herinde igen! Skal ud af døren her kl 11 og har ikke været i bad endnu!! Tak for snakken, det var som altid hyggeligt - snakkes ved snart:-)

kram, Tina

Anmeld

15. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Det skal det nok blive, og jeg håber virkelig for dig at du får en rigtig god fødsel, så du kan tænke tilbage på det som en god oplevelse:-)

Det er i hvert fald HELT anderledes for mig at tænke tilbage på Milas' fødsel, som bare står som noget af det fedeste for mig og så Filucas som var så hård en omgang, jeg blev overhørt og ignoreret af den dummeste JM!

Så X'er for du får en rigtig god oplevelse

Ja, det er altså lidt skræmmende så afgørende det er hviken jordemor man kommer i hænderne på. Jeg synes allerede jeg har stiftet bekendtskab med dem i begge ender af skalaen - den værste af slagsen og den allerbedste. De har jo VIRKELIG meget at sige...

Anmeld

15. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Jo, jeg skal føde på Skejby. Det er dejligt at høre om folks positive erfaringer med at føde der. Men jeg fulgte jo op på det med fødsel i vand, da vi i sidste uge var på rundvising på fg. De har ikke de der deciderede fødekar, de runde af dem. Kun aflange "almindelige" kar, som bedst egner sig til smertelindring og ikke så meget til selve fødslen. De taltefaktisk ikke så varmt for fødsel i vand. Jeg synes jo det er lidt ærgeligt at de ikke har de runde kar, for én af mine tanker med at være i det runde kar er jo netop at man kan flytte sig rundt, at man kan bevæge sig og skifte stilling, hvilket må være en fordel ¨både i forhold til smertelindring, men også hvis man vangte at blive i vandet under selve fødslen....

Så nu ved jeg ikke rigtg med det vand. Vil i hvert fald i det som smertelindring, og så tænker jeg at vi må se hvor det bærer hen.

Åhh, du fredsens, nu er tiden fløjet herinde igen! Skal ud af døren her kl 11 og har ikke været i bad endnu!! Tak for snakken, det var som altid hyggeligt - snakkes ved snart:-)

kram, Tina

Nej, det er meget forskelligt hvilke holdninger de har til det. Jeg har fået en tid ved JM i Aalborg men skal ringe til to min veninde har haft- godt nok hører jeg ikke lige ind under deres område (selvom det kun er 12 km herfra) men de har nemlig to JM der kører fast på hjemmefødsel og taler varmt for både det og fødsel i vand, så dem vil jeg gerne ha:-)

Troede egentlig ikke Skejby var imod fødsel i vand. Kan slet ikke forstå det, det er da som regel de fødsler der går bedst:-)

Ja, jeg skal altså også afsted nu, skal på restaurant og spise frokost med alle mine gl kollegaer, DET glæder jeg mig til:-) Fortsat god dag til dig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.