Risen skriver:
For mig er det nu ikke et spørgsmål om hvad lægerne/jordmoderene osv siger til at der er masser af hår, som sagt tror jeg da bestemt de har set det før og det er sikkert helt vildt på nogle.Er total ligeglad med hvad de synes om hår eller ikke håt. Meen for mig er det et spørgsmål om at jeg har det godt med mig selv og har detaljerne i orden som alt fra en pakkepusletaske til down there ..
Dér synes jeg du har fat i det het rigtige! For selvfølgelig har personalet set det meste og der skal nok meget til at ryste dem. Men derfor kan man jo godt selv have nogle ønsker om hvordan tingene skal være for at man har det bedst muligt med situationen. Jeg barberer mig også stadig - kan godt nok ikke se en skid dernede mere, så jeg ved ikke helt hvor godt fritsen holder:-) Men jeg tænker da at jeg lige hiver et spejl frem når termin rykker nærmere - ligesom det anbefales i "kvinde kend din krop" fra 80´erne:-)
Jeg har også nogle andre smådetaljer og praktiske ting omkring som jeg har forberedt. Gider fx ikke ligge nøgen under hele fødslen, vil gerne have en bh på osv osv. Det er sgu ikke for jordemorens skyld - er sikker på hun er bedøvende - det er udelukkende for at gøre det så behageligt som muligt for mig selv:-)
Men selvfølgelig er det ikke det vigtigste i forbindelse med fødslen og jeg tror heller ikke man skænker det mange tanker når først slaget skal slås, men det er meget rart at forberede sig på ens egen måde på så stor en ting, ikke...:-)
Anmeld