Mærkeligt spørgssmål ! ? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Risen

lillespurv19 skriver:

det tænkte jeg os meget på, men har forlængst opgivet at ordne "haven" , da det ville ende i noget blodig rod for kan ikke se noget (er ski for tyk) men tror ikke det er det man tænker på når veerne kommer

Tanja 34 + 5

hihi neej det tænker man jo nok ikke så meget på! Men man kan da "ordne busken" indenda, holde sig opdateret hele tiden .. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

7 minutter imellem veerne - arh jeg må ud og barbere mig!

du er altså for sej sys jeg! kan lige forstille mig det, at man ligger og kamppuster bevæbnet med spejl og skraber

Anmeld

11. marts 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

du er altså for sej sys jeg! kan lige forstille mig det, at man ligger og kamppuster bevæbnet med spejl og skraber

haha - jeg fik bare et indre billede af dig liggende på badeværelsesgulvet og ordne have, fordi den bare den bare SKAL være toptunet. Ej jeg gider altså ikke rigtig gå op i det må jeg ærligt sige.. de må sku tage mig som jeg er, med eller uden busk. 

Er der klager, så må de sku selv frem med græsslåmaskinen.

Anmeld

11. marts 2010

ditdot

Det bliver nok også au natural for min del, tror desuden at de er fuldstændig ligeglade der på fødeafdelningen, de har nok allerede set det meste. Desuden tror jeg at man bliver så optaget af at få ungen ud, at det nok er den mindste bekymring man har. 

knus herfra

Anmeld

11. marts 2010

Risen

Zette skriver:

haha - jeg fik bare et indre billede af dig liggende på badeværelsesgulvet og ordne have, fordi den bare den bare SKAL være toptunet. Ej jeg gider altså ikke rigtig gå op i det må jeg ærligt sige.. de må sku tage mig som jeg er, med eller uden busk. 

For mig er det nu ikke et spørgsmål om hvad lægerne/jordmoderene osv siger til at der er masser af hår, som sagt tror jeg da bestemt de har set det før og det er sikkert helt vildt på nogle.Er total ligeglad med hvad de synes om hår eller ikke håt. Meen for mig er det et spørgsmål om at jeg har det godt med mig selv og har detaljerne i orden som alt fra en pakkepusletaske til down there .. 

Anmeld

11. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

ja kunne da være et yndigt syn..
jeg har også droppet det, det er for svært når man ikke engang kan se sin fødder næsten

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Risen skriver:

For mig er det nu ikke et spørgsmål om hvad lægerne/jordmoderene osv siger til at der er masser af hår, som sagt tror jeg da bestemt de har set det før og det er sikkert helt vildt på nogle.Er total ligeglad med hvad de synes om hår eller ikke håt. Meen for mig er det et spørgsmål om at jeg har det godt med mig selv og har detaljerne i orden som alt fra en pakkepusletaske til down there .. 

Så må du jo igang med barberingen hvis det betyder så meget for dig. Jeg orker bare ikke alt det masen for så lidt..  og er fuldstændig ligeglad med hvad læger måtte mene om busken.

Anmeld

11. marts 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

ja kunne da være et yndigt syn..
jeg har også droppet det, det er for svært når man ikke engang kan se sin fødder næsten

haha så er den gal hvis man ikke kan se sine fødder

Jeg kan dog godt se dem, bare ikke nå dem så godt. Hold op en kamp det er med sokker og sko. Bliver så forpustet, fordi jeg maser sådan. 

Anmeld

11. marts 2010

Risen

Zette skriver:

Så må du jo igang med barberingen hvis det betyder så meget for dig. Jeg orker bare ikke alt det masen for så lidt..  og er fuldstændig ligeglad med hvad læger måtte mene om busken.

ja det bliver sku kæresten for får lov til det ! haha! Håber han er lidt bedre til at gøre det end jeg er for tiden.. Godt jeg ikke selv kan se derned.. haha

Anmeld

11. marts 2010

Koen.

Zette skriver:

haha så er den gal hvis man ikke kan se sine fødder

Jeg kan dog godt se dem, bare ikke nå dem så godt. Hold op en kamp det er med sokker og sko. Bliver så forpustet, fordi jeg maser sådan. 

ja det er ski hårdtkæresten er så sød og hjælpe med sokkerne og morgenen, men skoenen må jeg os selv kæmpe med

men pyt der er jo kun 37 dage til termin, så kan snart se målet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.