tinpou skriver:
Der er så mange der siger at det ænser man ikke når fødslen er i gang, men jeg ved bare at jeg også ville finde det rigtig ubehageligt ikke at have en trævl på kroppen og bare være "all over the place". Så jeg insisterer også på at beholde min top-fetich og der er altså ikke nogen der skal bilde mig ind at det skulle være noget problem at ahve sådan en på og få den af igen - hold nu lige op....
Nej, det er slet ikke noget problem, og tager du en tynd elastiktop på som jeg fx havde er det jo nemt lige at rykke den op eller tage den af når bebsen er ude....
JM spurgte lige mig da jeg hoppede op i karret om jeg ikke ville ha toppen af... Men jeg sagde bare at den ville jeg gerne beholde på, og så var der ikke mere snak om det.....
Så synes bestemt også du skal tage en top på, det er også vigtigt at ha det godt mens man er midt i fødslen. Og nej der er nogle ting man ikke tænker specielt over under fødslen, men altså da jeg sku op og ha moderkagen ud (den kom heldigvis hurtigt ud) og hun lige sku tjekke om jeg var bristet, hvilket ikke tog lang tid, kan jeg huske jeg nåede at tænke "så bliv da færdig med det roderi", så helt ligeglad er jeg altså ikke 
Anmeld