Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger, ja jeg har et total sort og mystisk spørgsmål, og tænker at det sikkert kun er mig som går med sådanne mærkelige tanker. Men jeg er en pige som godt kan lide at have alt på sin plads også de små detaljer .. havde i barberet jer inde fødselen? eller havde i bare en "busk"?.. Synes allerede det kniber lidt med at barbere sig dernede på grund af den store mavse.. ved godt at det sikkert er helt normalt med hår osv på fødegangen, meen har alligevel tænkt på det... tak for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha, jeg har mange gange tænkt på det samme. Især, når jeg står og pruster - midt i "have-arbejdet"... Jeg tror, at jeg allerede nu kan konkludere, at jeg ender med ikke at kunne klare barberingen selv... (Og jeg beder altså ikke kæresten om at lege gartner...)
ja fik lige manden til det inden Må nok sige at det er de også lige glade med på fødegang Syndes godt nok at der er værer vis man kommer til at skide har aldrig gjort det men det har da sættet i baghovdet hver gang
Ranarupta skriver: Haha, jeg har mange gange tænkt på det samme. Især, når jeg står og pruster - midt i "have-arbejdet"... Jeg tror, at jeg allerede nu kan konkludere, at jeg ender med ikke at kunne klare barberingen selv... (Og jeg beder altså ikke kæresten om at lege gartner...)
dejligt at det ikke kun er mig som har tænkt tanken ! thihi !
4kløver skriver: ja fik lige manden til det inden Må nok sige at det er de også lige glade med på fødegang Syndes godt nok at der er værer vis man kommer til at skide har aldrig gjort det men det har da sættet i baghovdet hver gang
Æhh, det er bare min største frygt!! (sammen med brist...)
Risen skriver: Hej piger, ja jeg har et total sort og mystisk spørgsmål, og tænker at det sikkert kun er mig som går med sådanne mærkelige tanker. Men jeg er en pige som godt kan lide at have alt på sin plads også de små detaljer .. havde i barberet jer inde fødselen? eller havde i bare en "busk"?.. Synes allerede det kniber lidt med at barbere sig dernede på grund af den store mavse.. ved godt at det sikkert er helt normalt med hår osv på fødegangen, meen har alligevel tænkt på det... tak for svar
Jeg er normalt meget emsig og barberer mig ofte, men jeg må tilstå at jeg bare er blevet hulekvinde her på det sidste. Jeg kan ikke se mig selv i skridtet og er for doven til at bruge spejl. Jeg bliver svimmel af at bukke mig ned og barbere benene, og er generelt også blevet rigtig doven... De får en tur når jeg sidder i badekaret. Det eneste jeg holder "ved lige" er faktisk under armene...
lillespurv19 skriver: det tænkte jeg os meget på, men har forlængst opgivet at ordne "haven" , da det ville ende i noget blodig rod for kan ikke se noget (er ski for tyk) men tror ikke det er det man tænker på når veerne kommer Tanja 34 + 5
det tænkte jeg os meget på, men har forlængst opgivet at ordne "haven" , da det ville ende i noget blodig rod for kan ikke se noget (er ski for tyk) men tror ikke det er det man tænker på når veerne kommer Tanja 34 + 5
7 minutter imellem veerne - arh jeg må ud og barbere mig!
Ranarupta skriver: Æhh, det er bare min største frygt!! (sammen med brist...)
Jeg mener at jeg blevt klippet ved to eller tre for at det ikke skulle ske. og jeg syndes ikke at det gjorde ondt.. Nok mere bagefter når man skulle sætte sig men det gør det jo alligevel den første dag
Brazil-wax er din ven i denne situation!!!
Stine 32+1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128