Hvordan har du det med dit ydre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Bayze

CarinaSD skriver:

Det er bare super dejligt .. Jeg var så bange for at han ville komme med små kommentar om at jeg havde lidt fedt tilbage efter at jeg fødte .. Men som han siger .. Jamen lille skat der er jo kommet det mest vidunderligt ud af det

Jamen det er bare fantastisk - stor stor hyldest til de mænd der har forstået det!! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

BinaMor

jeg er virkelig glad for mit udseende/ydre.

ja jeg har "fejl"..eller  hvad man siger. og kunne ikke ligefrem blive model..

men jeg syntes jeg er heldig. jeg kunne ihvertfal ikke forstille mig, at jeg var anderledes når jeg har tænkt på operationer osv.

jeg er træt af nogle få "skader" efter fødslen. men manden min sir stadig jeg er den smukkeste for ham

jeg sys dog mine bryster måtte engang imellem godt være lidt større. men igen. når jeg så ser på piger med større bryster, ja så er jeg egentlig glad for mines udseende/form i sammenligning.

jeg er i bund og grund lækker(på min måde)

Anmeld

7. marts 2010

MariaJ

Jeg er helt udmærket tilfreds. Klart der er detaljer, der kunne have været anderledes (kunne fx godt have levet med slankere lægmuskler), men så havde jeg jo på den anden side ikke været mig. Jeg har jo endnu til gode at se hvordan kroppen ser ud efter graviditeten, men er 33+5 nu, har taget ti kg på, men kan ikke se at de har sat sig andre steder end på maven, så lever i håbet om at det skal gå helt fint.

Jeg synes bare jeg er blevet mere tilfreds med mit eget udseende med tiden. For ti år siden vejede jeg faktisk ti kg mindre end jeg gjorde nu før jeg blev gravid. Alligevel følte jeg mig tykkere og var mindre tilfreds med min facon end jeg er i dag.

Maria

Anmeld

7. marts 2010

MariaJ

LouiseLarsen skriver:

Hader min krop (dog ik lige nu, under graviditeten)

Derudover så er det eneste jeg bryder mig om ved mig selv mine øjne når der er lagt en flot make up... Så ja, jeg er ikke ligefrem stolt af mig selv....

Louise, ville bare lige sige at på dit billede herinde har du altså sådan et kønt ansigt. Du ligner bestemt ikke en man ville tro skulle være ked af sit udseende.

knus til dig

Maria

Anmeld

7. marts 2010

MariaJ

Renée88 skriver:

Jeg HADER min krop!!!!

Jeg har mere eller mindre altid været overvægtig... Inden jeg mødte min nuværende kæreste var jeg helt nede i kulkælderet efter et overfald/voldtægtsforsøg, brud med eks og "mobning" på uddannelsen, så jeg trøstespiste helt vildt og tog mange kilo på(80-95kg).. Rigtig ØV! Jeg blev så gravid kort efter at jeg havde mødt min nuværende kæreste og tog ca 20kg på i graviditeten... Smed hurtigt det meste, men har taget på igen nu.. Så jeg vejer nu ca. 40kg for meget... Mange kan ikke forstå hvor jeg gemmer alle kiloene, men fx har jeg nogle KÆMPE bryster.

Jeg er tilfreds med mine øjne og når jeg får den rette BH på har jeg nogle ret flotte bryster synes jeg.

Sikke nogle barske ting du har været igennem. Du har jo et superkønt ansigt på dit profilbillede, så held og lykke med vægttabet. Der skal nok gemme sig en gudinde inde i dig.

Knus

Maria

Anmeld

7. marts 2010

Vidunderligeunger

livpultz skriver:

det skal du da nok tabe lige med det samme. jeg tog selv 7kg på under hele graviditeten og de var væk som hun kom ud. og jeg lignede mig selv som før. så det skal dine nok også

det håber jeg også meget på   tror jeg rammer de 9-10 kg måske.. er lige blevet sygemeldt, så kan ikke rigtig dyrke motion, da jeg skal holde mig i ro. Min kæreste har en lille smule svært ved at jeg har taget på i min graviditet, han siger at han selvfølgelig bedre kunne tænde på den figur jeg havde før, og det er også forståeligt nok, men jeg føler mig lidt "grim" i hans øjne, selvom han siger jeg er smuk gravid - så er jeg jo ikke sexet vi har faktisk slet ik sex mere.. 

Anmeld

7. marts 2010

LotteGabriella

Jeg elsker mine øjne og mine bryster og synes at jeg kan se pisse fantastisk ud i det rigtig outfit, selvom vægten viser alt for meget tænker ikke rigtig over det til hverdag må jeg indrømme, men engang imellem ærger jeg mig over alt det tøj i mit skab, som jeg ikke kan passe 

Har tabt 5 kg og synes at jeg endelig har fundet motivationen igen, så selvom jeg rent faktisk har været medlem af fitnessworld siden september, er det først nu jeg er motiveret for at komme afsted

Anmeld

7. marts 2010

Ni-ko-li-ne

BlyViol skriver:

når jeg har født går jeg straks igang med at smide de overflødige kilo.. jeg kan ikke rigtig arbejde med at tage på.. har kun taget 5 kg på og er i uge 27+5, men de skal af MED DET SAMME jeg har født.. og så skal jeg have noget selvbruner på kroppen, fjernet blodkar sprængninger og ordnet håret så jeg igen kan kigge mig i spejlet og tænke - du ser sgu da ret godt ud egentlig, og manden hver dag kigger på en og tænker . wauw!

5kg...... jeg tabte 10 kg på 4 dage efter fødslen! du kan godt regne med at en del til sidst er væske:0)

Anmeld

7. marts 2010

Ni-ko-li-ne

jeg har ting jeg kan og vil rette når ryggen tillader det:0)

Anmeld

7. marts 2010

Vidunderligeunger

ka-ri-na skriver:

5kg...... jeg tabte 10 kg på 4 dage efter fødslen! du kan godt regne med at en del til sidst er væske:0)

ja 5 kg indtil videre... der kan jo godt komme mere. babyen vokser jo med lynets hast vejer vel 1200 gram nu så kommer nok op på 10kg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.