Hvordan har du det med dit ydre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

betski

Har ikke billede af mig selv på min profil - det siger vel alt hehe....

Jeg er nok meget kritisk omkring mig selv, men synes jeg efterhånden har lært at leve med, hvordan jeg ser ud. Dog synes jeg, at jeg ofte har lidt for meget fokus på mit udseenden, men det er jo bare et kendetegn for min egen usikkerhed omkring min krop og udseende - i bund og grund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

3xM

jeg er aldeles ikke tilfreds for tiden med mig selv-syntes jeg er for tyk, og slatten og trist og se på.

og for tiden bare virkelig trist over at stå selv med graviditeten fordi babyen har en møg far.

hilsen maria der vil en tur til frisøren i håb om det hjælper bare lidt

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Loa skriver:

Troede brysterne skulle laves "om igen" hvert 10 år?

Ja det er nok rigtig nok, at man kun får det lavet, hvis man virkelig er utilfreds.... Men så er det jo kun godt der er de muligheder for dem der har det sådan.....

Men det kan jo nå at ændre sig for mig, jeg er "kun" 24 og har ikke født/ammet endnu.....

Nej, et løft skal aldrig laves igen og implantater kan vidst godt  holde livet ud... heldigvis...

Og ja, da jeg var 24 år syntes jeg også bare man skulle elske sig selv som man var.. nemt at sige dengang..

Knus..

Anmeld

8. marts 2010

Muffinmus

Jamen efter 2 unger er jeg klart nok ikke tilfreds. Synes maveskindet er lidt rynket og slapt, hofterne alt for brede og man får deller i næsten alle bukserne fordi hofterne lige er 2 cm for brede i hver side.

Og brysterne lever sgu deres helt eget liv, det er helt sikkert....så nej, er ikke tilfreds, men prøver at acceptere jeg bare ikke er 18 mere. Dog vejer jeg kun 4-5 kg mere end for 10 år siden og er holdt med at ryge. Så alt ia lt er det ikke bare vægten, men mere kroppens form nu.

Og ja, kunne godt finde på at få lavet bryster engang hvis manden gider betale dem:-)

Anmeld

8. marts 2010

Loa

Eva skriver:

Nej, et løft skal aldrig laves igen og implantater kan vidst godt  holde livet ud... heldigvis...

Nåh ja der kan man bare se hvor meget jeg ved om det......

Anmeld

9. marts 2010

mor-til-vanessa

BlyViol skriver:

det håber jeg også meget på   tror jeg rammer de 9-10 kg måske.. er lige blevet sygemeldt, så kan ikke rigtig dyrke motion, da jeg skal holde mig i ro. Min kæreste har en lille smule svært ved at jeg har taget på i min graviditet, han siger at han selvfølgelig bedre kunne tænde på den figur jeg havde før, og det er også forståeligt nok, men jeg føler mig lidt "grim" i hans øjne, selvom han siger jeg er smuk gravid - så er jeg jo ikke sexet vi har faktisk slet ik sex mere.. 

er hel sikker på du taber det. jeg dyrkede heller ikke motion da jeg havde så ondt i ryggen at jeg nogen gange ikke kunne stå på mine ben og måtte kravle på toilet.

med hensyn til sex så tror jeg det er meget normalt. min kæreste var heller ikke så vildt med at have sex da jeg var gravid og sådan havde han det hele vejen igemmen min graviditet. da maven blev større blev det også en del sværer for mig, da man jo ikke lige kan de samme ting. og han sagde at han tænkte på at hans barn lå derinde, så det tændte ham ikk lige.

så op med humøret. det er meget normalt tror jeg

det med at han ikke synes det er så fedt du har taget på, så er det jo helt normalt når man er gravid. og du har jo ikke taget så meget på så det er da hel sikkert kun det som babyen har brug for og som det indeni vejer. og hvis det kun er det så er det jo væk med det samme. det var mit i hver fald.

knus

Anmeld

9. marts 2010

Tjuls

tinpou skriver:

Hvad dælen er sleeves?

Det er ærmer af tatoveringer.. Heh..

Som dette:

Det skulle så bare ikke lige være det, men noget andet.. Synes det er SÅ nice!! Ville blive meget mere tilfreds, hvis jeg var godt pyntet

Anmeld

9. marts 2010

Vidunderligeunger

LouiseLarsen skriver:

Tusind tak for det.... Varmer at høre!!

Meeeen billeder kan snyde, tro mig....

jamen så kan jeg da lige bekræfte at du ER en flot pige/kvinde. har jo set dig IRL...  ik flere undskyldninger der

Anmeld

9. marts 2010

Vidunderligeunger

livpultz skriver:

er hel sikker på du taber det. jeg dyrkede heller ikke motion da jeg havde så ondt i ryggen at jeg nogen gange ikke kunne stå på mine ben og måtte kravle på toilet.

med hensyn til sex så tror jeg det er meget normalt. min kæreste var heller ikke så vildt med at have sex da jeg var gravid og sådan havde han det hele vejen igemmen min graviditet. da maven blev større blev det også en del sværer for mig, da man jo ikke lige kan de samme ting. og han sagde at han tænkte på at hans barn lå derinde, så det tændte ham ikk lige.

så op med humøret. det er meget normalt tror jeg

det med at han ikke synes det er så fedt du har taget på, så er det jo helt normalt når man er gravid. og du har jo ikke taget så meget på så det er da hel sikkert kun det som babyen har brug for og som det indeni vejer. og hvis det kun er det så er det jo væk med det samme. det var mit i hver fald.

knus

Ja, men som han også siger, jeg kan jo se det gør ondt... og det gør det også nogen gange nu når plukveerne er så slemme, og det tror jeg BESTEMT heller ikke er særlig nemt at tænde på... 

vi havde dog en god aften igår ;P

Anmeld

9. marts 2010

Miamaja

Jeg er egentlig godt tilfreds.. men jeg har ikke altd vaeret det, da jeg var den hojeste pige i klassen altid, men jeg har aldrig haft problemer med overvaegt og har altid kunne spise hvad jeg har lyst til uden at tage for meget paa. selvfolgelig kunne jeg da godt taenke mig lidt storre babser, men det er ikke noget der er vildt vigtigt for mig. jo aeldre jeg bliver jo mere hviler jeg i mit ydre oplever jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.