BlyViol skriver:
det håber jeg også meget på
tror jeg rammer de 9-10 kg måske.. er lige blevet sygemeldt, så kan ikke rigtig dyrke motion, da jeg skal holde mig i ro. Min kæreste har en lille smule svært ved at jeg har taget på i min graviditet, han siger at han selvfølgelig bedre kunne tænde på den figur jeg havde før, og det er også forståeligt nok, men jeg føler mig lidt "grim" i hans øjne, selvom han siger jeg er smuk gravid - så er jeg jo ikke sexet
vi har faktisk slet ik sex mere..
er hel sikker på du taber det. jeg dyrkede heller ikke motion da jeg havde så ondt i ryggen at jeg nogen gange ikke kunne stå på mine ben og måtte kravle på toilet.
med hensyn til sex så tror jeg det er meget normalt. min kæreste var heller ikke så vildt med at have sex da jeg var gravid og sådan havde han det hele vejen igemmen min graviditet. da maven blev større blev det også en del sværer for mig, da man jo ikke lige kan de samme ting. og han sagde at han tænkte på at hans barn lå derinde, så det tændte ham ikk lige.
så op med humøret. det er meget normalt tror jeg
det med at han ikke synes det er så fedt du har taget på, så er det jo helt normalt når man er gravid. og du har jo ikke taget så meget på så det er da hel sikkert kun det som babyen har brug for og som det indeni vejer. og hvis det kun er det så er det jo væk med det samme. det var mit i hver fald.
knus
Anmeld