Hvordan har du det med dit ydre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Kloster

JustAnotherName skriver:

Som spørgsmålet i overskriften siger - Hvordan har du det med dit ydre, krop og udseende?

Hej hej.

Jeg har ikke stemt og har heller ikke læst hele den lange tråd.

Men jeg er rimelig tilfreds med mit ydre. Det jeg ikke er tilfreds med, er jo nærmest 98 % min egen skyld. Og de sidst % kan en dygtig kirurg jo gøre noget ved, hvis man ønsker det og har forudsætninger for det. Sådan er det jo næsten i Danmark. Vi har så mange valg... Også om ene eget ydre.

Næhh det jeg tænker mere på, er om folk er tilfreds med deres indre??? Det er for mig et meget stort og endnu sværer spørgsmål. Både at acceptere, men også at gøre noget ved...

Venlig hilsen Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Loa

Tilfreds og tilfreds.....

Jeg er vel som de fleste andre, der ikke direkte hader sit udseende men der er da en del ting hist og her jeg godt gad ændre... 

F.eks. 5-7 kilo sådan på lår og numse, pænere bryster og en pænere/knap så spids næse...

Det er nok det væsentligste....

De 5-7 kilo, kunne jeg sikkert godt hvis jeg bare gad, men det motions halløj er bare ikke lige mig, og har egentlig også bare lyst til at spise det jeg vil.... Så man kan vel sige jeg har accepteret de ekstra kilo...

Brysterne og næsen, ja det ville kræve en operation, og nej, så desperat er jeg ikke for at få det ændret. 1. Jeg tror nok det ville være dumt før jeg er færdig med at få de børn jeg skal have og 2. Vil under ingen omstændigheder igennem den smerte og alt det, for noget som kan gå galt, give mén, og som alligevel ikke varer evigt.

Så i bund og grund forbliver jeg nok med at se ud som jeg gør nu

Anmeld

8. marts 2010

LouiseNielsen

Di. skriver:

Ej jeg synes du ser så SMUK ud på billeder. 

Hvor er du sød, tusind tak....  Dejligt at høre andre syntes det, når man bestemt ikke selv gør....

Anmeld

8. marts 2010

LouiseNielsen

MariaJ skriver:

Louise, ville bare lige sige at på dit billede herinde har du altså sådan et kønt ansigt. Du ligner bestemt ikke en man ville tro skulle være ked af sit udseende.

knus til dig

Maria

Tusind tak for det.... Varmer at høre!!

Meeeen billeder kan snyde, tro mig....

Anmeld

8. marts 2010

Diana...

LouiseLarsen skriver:

Hvor er du sød, tusind tak....  Dejligt at høre andre syntes det, når man bestemt ikke selv gør....

Det håber jeg du en dag gør, for jeg bliver så glad når jeg ser dit profil billed du ser så glad smilende ud og samtidig et varmt dejligt menneske og meget KØN.

Anmeld

8. marts 2010

LouiseNielsen

Di. skriver:

Det håber jeg du en dag gør, for jeg bliver så glad når jeg ser dit profil billed du ser så glad smilende ud og samtidig et varmt dejligt menneske og meget KØN.

Hvor er du sød, tusind taak....

Må sige det er blevet beder efter jeg og min kæreste blev kærester, for han er bare den bedste til at fortælle mig hvor lækker jeg er, uanset om jeg er grim en dag eller ej.... Og han syntes enda jeg er køn om morgenen, hehe.. CHOK!

Men jo, er nok noget der skal arbejdes lidt med...

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Vil lige indskyde at det er varigt med de operationer og at smerten er altså intet at tale om. Selvfølge kan brystet feks hænge mere om 20 år, men aldrig så slemt som det var før..

Men tror nu heller ingen ville få foretaget operationer hvis ikke de mente det var slemt det de havde og at det påvirkede dem negativt. Men kan man holde sig ud som man er, så er det dælme dumt at gøre noget.. og det må være skønt, at være glad ved det man har.. det var jeg også engang.

Knus..

Loa skriver:

Tilfreds og tilfreds.....

Jeg er vel som de fleste andre, der ikke direkte hader sit udseende men der er da en del ting hist og her jeg godt gad ændre... 

F.eks. 5-7 kilo sådan på lår og numse, pænere bryster og en pænere/knap så spids næse...

Det er nok det væsentligste....

De 5-7 kilo, kunne jeg sikkert godt hvis jeg bare gad, men det motions halløj er bare ikke lige mig, og har egentlig også bare lyst til at spise det jeg vil.... Så man kan vel sige jeg har accepteret de ekstra kilo...

Brysterne og næsen, ja det ville kræve en operation, og nej, så desperat er jeg ikke for at få det ændret. 1. Jeg tror nok det ville være dumt før jeg er færdig med at få de børn jeg skal have og 2. Vil under ingen omstændigheder igennem den smerte og alt det, for noget som kan gå galt, give mén, og som alligevel ikke varer evigt.

Så i bund og grund forbliver jeg nok med at se ud som jeg gør nu

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Kloster skriver:

Hej hej.

Jeg har ikke stemt og har heller ikke læst hele den lange tråd.

Men jeg er rimelig tilfreds med mit ydre. Det jeg ikke er tilfreds med, er jo nærmest 98 % min egen skyld. Og de sidst % kan en dygtig kirurg jo gøre noget ved, hvis man ønsker det og har forudsætninger for det. Sådan er det jo næsten i Danmark. Vi har så mange valg... Også om ene eget ydre.

Næhh det jeg tænker mere på, er om folk er tilfreds med deres indre??? Det er for mig et meget stort og endnu sværer spørgsmål. Både at acceptere, men også at gøre noget ved...

Venlig hilsen Kloster

Og så kan man jo spørge sig selv om det var ægget eller hønen der kom først.

Formig hænger det ydre og indre ikke sammen på den måde...men det er alligevel nemmere kun at have det ene og kæmpe med..

Anmeld

8. marts 2010

Diana...

LouiseLarsen skriver:

Hvor er du sød, tusind taak....

Må sige det er blevet beder efter jeg og min kæreste blev kærester, for han er bare den bedste til at fortælle mig hvor lækker jeg er, uanset om jeg er grim en dag eller ej.... Og han syntes enda jeg er køn om morgenen, hehe.. CHOK!

Men jo, er nok noget der skal arbejdes lidt med...

Det betyder os rigtig meget at høre det i sær fra sin nærmeste. Dejligt du har dig sådan en sød kæreste. Håber du snart kan se dig selv som en skøn SMUK person 

Tanker og kram til dig.

Anmeld

8. marts 2010

Loa

Eva skriver:

Vil lige indskyde at det er varigt med de operationer og at smerten er altså intet at tale om. Selvfølge kan brystet feks hænge mere om 20 år, men aldrig så slemt som det var før..

Men tror nu heller ingen ville få foretaget operationer hvis ikke de mente det var slemt det de havde og at det påvirkede dem negativt. Men kan man holde sig ud som man er, så er det dælme dumt at gøre noget.. og det må være skønt, at være glad ved det man har.. det var jeg også engang.

Knus..

Troede brysterne skulle laves "om igen" hvert 10 år?

Ja det er nok rigtig nok, at man kun får det lavet, hvis man virkelig er utilfreds.... Men så er det jo kun godt der er de muligheder for dem der har det sådan.....

Men det kan jo nå at ændre sig for mig, jeg er "kun" 24 og har ikke født/ammet endnu.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.