Hvordan har du det med dit ydre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

De kan også anbefales... nej, jeg er virkelig glad for at have nogen der bare sidder og passer til resten af mig...har aldrig haft bryster der bare sad..

Men måske dine bryster har det fint bagefter....hvem ved.. og ellers så er det afsted til Anna...hun kan altså fikse hvad som helst..

Jamen sopm sagt tidligere, så har jeg godt nok aldrig set det lavet så pænt, så nu ved jeg at der er hjælp at hente og ikke mindst hvor man skal gå hen:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Jamen sopm sagt tidligere, så har jeg godt nok aldrig set det lavet så pænt, så nu ved jeg at der er hjælp at hente og ikke mindst hvor man skal gå hen:-)

Jeg har også set en del billeder af løft og ja, der er godt nok meget forskel...men tror heller ikke det er helt løgn, det med at Anna er en af de dygtigste i verden...

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Jeg har også set en del billeder af løft og ja, der er godt nok meget forskel...men tror heller ikke det er helt løgn, det med at Anna er en af de dygtigste i verden...

Du kan tro jeg har gemt hendes kontaktoplysninger:-)

Anmeld

7. marts 2010

mor-til-vanessa

jeg er rimelig glad og tilfreds. vil bare gerne strammes lidt op og tone musklerne lidt. men ellers ingen klager

Anmeld

7. marts 2010

mor-til-vanessa

BlyViol skriver:

når jeg har født går jeg straks igang med at smide de overflødige kilo.. jeg kan ikke rigtig arbejde med at tage på.. har kun taget 5 kg på og er i uge 27+5, men de skal af MED DET SAMME jeg har født.. og så skal jeg have noget selvbruner på kroppen, fjernet blodkar sprængninger og ordnet håret så jeg igen kan kigge mig i spejlet og tænke - du ser sgu da ret godt ud egentlig, og manden hver dag kigger på en og tænker . wauw!

det skal du da nok tabe lige med det samme. jeg tog selv 7kg på under hele graviditeten og de var væk som hun kom ud. og jeg lignede mig selv som før. så det skal dine nok også

Anmeld

7. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Du kan tro jeg har gemt hendes kontaktoplysninger:-)

Det er godt..

Anmeld

7. marts 2010

CarinaSB

Jeg må indrømme at jeg er tilfreds med mig selv .. mest af den grund at manden ikk kan holde fingerne for sig selv og at han hverdag fortæller mig at jeg ser godt ud .. også selv om at jeg lige er trillet ud af sengen kl 7 om morgen med det vildeste garn .. :) det har gjort at jeg er tilfreds med mig selv .. før jeg mødte ham var jeg bare utilfreds med mig selv :(

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

CarinaSD skriver:

Jeg må indrømme at jeg er tilfreds med mig selv .. mest af den grund at manden ikk kan holde fingerne for sig selv og at han hverdag fortæller mig at jeg ser godt ud .. også selv om at jeg lige er trillet ud af sengen kl 7 om morgen med det vildeste garn .. det har gjort at jeg er tilfreds med mig selv .. før jeg mødte ham var jeg bare utilfreds med mig selv

:-) Det er skønt med sådan en mand:-) Sådan er min også, det lyder overdrevet, men han overøser mig også med komplimenter hver dag - og det er da med til at holde tilfredsheden med eget udseende oppe:-)

Anmeld

7. marts 2010

CarinaSB

tinpou skriver:

:-) Det er skønt med sådan en mand:-) Sådan er min også, det lyder overdrevet, men han overøser mig også med komplimenter hver dag - og det er da med til at holde tilfredsheden med eget udseende oppe:-)

Det er bare super dejligt .. :) Jeg var så bange for at han ville komme med små kommentar om at jeg havde lidt fedt tilbage efter at jeg fødte .. Men som han siger .. Jamen lille skat der er jo kommet det mest vidunderligt ud af det :)

Anmeld

7. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Sådan en mand havde jeg, men jeg blev irriteret fordi jeg vidste det ikke var rigtigt det han sagde eller jeg følte i hvert fald ikke det var det jeg så...så for mig blev det bare endnu værre...og nu har jeg tabt mig og trænet og alt det og han siger stadig at jeg var smukkere før, mere kvindelig og rund og blid at se på...nu ligner jeg alle andre mener han...hmm...men det er jo ikke andre man skal gøre tilfreds, men kun sig selv..

Og nu har jeg jo så kun mine unger til at sige at jeg er pinlig ellers er fjollet ud...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.