Hvordan har du det med dit ydre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Bavianis

Jeg er ret godt tilfreds. Jeg synes selv jeg er nydelig, og min kæreste synes jeg er dejlig. Jeg har som mange andre også ønsket at se anderledes ud, men når jeg har siddet på eksempelvis en togstation, været i svømmehal eller bare på arbejde/universitet, så er der egentligt ikke ret mange jeg ville bytte med.

Jeg har på ingen måder modelmål, men synes mit udseende er meget personligt. De piger jeg kender jeg synes er rigtigt smukke, er heller ikke model.blad smukke, men har et personligt og unikt look!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har det generalt set skønt med min krop. Men når jeg er færdig med at være gravid og det, så vil jeg gerne lige tage det seriøst med at trimme det, så jeg holder en stabil 65 kg i stedet for lige de små 70 kg jeg har slæbt rundt på det sidste tid. Men altså - jeg vil ikke være sådan en SUPER PIND eller noget. Been there!!

Sådan en god midt imellem, hvor der både er til gården og gaden, uden masser af flæsk...

Også har jeg en klage...!!! Jeg syntes altså at det er skide træls, at man skal FARVE sig rødhåret, når ens mor er rødhåret...!! Jeg syntes virkelig ikke at jeg burde have udgroninger!

Anmeld

9. marts 2010

Bayze

Tjuls skriver:

Det er ærmer af tatoveringer.. Heh..

Som dette:

Det skulle så bare ikke lige være det, men noget andet.. Synes det er SÅ nice!! Ville blive meget mere tilfreds, hvis jeg var godt pyntet

Ahr - hvor blæret! :-) Og, ja, det koster sikkert en skilling eller to:-)

Og så skal du da lige en smut til Miami og have lavet det af gutterne fra Miami Ink - de kan da godt finde ud af at touche:-)

Anmeld

9. marts 2010

Tjuls

tinpou skriver:

Ahr - hvor blæret! :-) Og, ja, det koster sikkert en skilling eller to:-)

Og så skal du da lige en smut til Miami og have lavet det af gutterne fra Miami Ink - de kan da godt finde ud af at touche:-)

Hehe yeah ville nu også gerne tushes af Chris, men det bliver også en dyr tur

Men lige nu har jeg så også gang i et projekt på benet & i næste uge er det hånden, såeh det må vente.. Men synes det er rigtigt cool..

Anmeld

9. marts 2010

Bayze

Tjuls skriver:

Hehe yeah ville nu også gerne tushes af Chris, men det bliver også en dyr tur

Men lige nu har jeg så også gang i et projekt på benet & i næste uge er det hånden, såeh det må vente.. Men synes det er rigtigt cool..

Jeg synes også det kan være rigtig rigtig cool:-)

Anmeld

10. marts 2010

mor-til-vanessa

BlyViol skriver:

Ja, men som han også siger, jeg kan jo se det gør ondt... og det gør det også nogen gange nu når plukveerne er så slemme, og det tror jeg BESTEMT heller ikke er særlig nemt at tænde på... 

vi havde dog en god aften igår ;P

det var dejligt

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

Hvor utroligt det end lyder efter 3 fødsler og amning ,,,  Jeg er rigtig tilfreds   Så det kan lade sig gøre at få børn og stadig være glad for sin krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.