DK skriver:
Jeg er godt tilfreds. Hvis jeg kunne ændre noget så ville jeg gerne være en 7 kg lettere uden at mine bryster blev mindre
Men altså det er jo ikke det store problem. Jeg er ikke på kur eller noget. Jeg kan hurtigt tabe 5 kg, men det er så frygteligt at være på kur. Mikkel er glad for at jeg er blød og har lidt større bryster end når jeg er tynd så sådan er det pt.
Da jeg var yngre var jeg MEGET ked af at jeg er så høj (1,78 cm) Men nu her er jeg glad for det, måske også fordi at Mikkel er 1.90 og VILD med mine lange ben!
Så alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds
Altså dine mål og dit ansigt hører jo til på en model, så jeg kan godt forstå at både du og Mikkel er tilfredse med tingenes tilstand:-)
Det er mærkeligt for mig lige nu at skulle forholde mig til hvordan jeg har det med min krop, for den er ligesom højgravid, så der er "time-out" for selvurderingen og -kritikken:-)
Men fordi fødslen netop nærmer sig, så begynder jeg bare at glæde mig het vildt til at få min krip tilbage og i den forbindelse er jeg da begyndt at blive lidt spændt på hvad det mon er for en krop jeg får tilbage. Om den er meget ændret, kan jeg tabe de kilo jeg har taget på igen osv...
Nå, det blev lige til en hel tankerække der bare skulle have været et lille kompliment til smukke DK:-)
Anmeld