Hvordan har du det med dit ydre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Syntes ikke der er meget at være tilfreds med... Hader min kejser-delle...

Prøver ihærdigt at sige at jeg skal være tilfreds med mit look, men nøj det er svært.

Var før graviditet 179 og 60 kg, den siger stadig 12 kg for meget og tror aldrig jeg kommer derned igen.

Træner stort set hver dag -da jeg alligevel går hjemme med arm/finger i gips. Men syntes slet ikke der sker noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Honningblomst

Jeg er rigtig godt tilfreds med det hele...det jeg ikke kunne ændre det er fikset, det jeg kunne gøre noget ved selv har jeg gjort og resten har jeg bestemt mig for er smukt og perfekt, lige som det skal være...

Så ja, jeg er tilfreds med det jeg har fået, købt og kæmpet for..

Anmeld

7. marts 2010

Tjuls

Jeg er ½ vejs tilfreds.. Der er da ting der godt kunne være anderledes, men sådan er det!!

Ville gerne have lavet sleeves, så ville jeg nok blive noget mere tilfreds, meen det kræver også helvedes mange knaster, så lidt af gangen :/

Anmeld

7. marts 2010

DK

Jeg er godt tilfreds. Hvis jeg kunne ændre noget så ville jeg gerne være en 7 kg lettere uden at mine bryster blev mindre Men altså det er jo ikke det store problem. Jeg er ikke på kur eller noget. Jeg kan hurtigt tabe 5 kg, men det er så frygteligt at være på kur. Mikkel er glad for at jeg er blød og har lidt større bryster end når jeg er tynd så sådan er det pt.

Da jeg var yngre var jeg MEGET ked af at jeg er så høj (1,78 cm) Men nu her er jeg glad for det, måske også fordi at Mikkel er 1.90 og VILD med mine lange ben!

Så alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds

Anmeld

7. marts 2010

Lullaby

Hader min krop. Hader hvordan den ser ud efter 2 graviditeter, ville ønske, at den så ud som da jeg var yngre og ikke havde 2 børnefødsler. Jeg elsker mine unger men ikke de ting de har gjort ved kroppen

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Jeg er rigtig godt tilfreds med det hele...det jeg ikke kunne ændre det er fikset, det jeg kunne gøre noget ved selv har jeg gjort og resten har jeg bestemt mig for er smukt og perfekt, lige som det skal være...

Så ja, jeg er tilfreds med det jeg har fået, købt og kæmpet for..

"Så ja, jeg er tilfreds med det jeg har fået, købt og kæmpet for.."

Ha ha - hvor er du herlig! :-) Ja, det kan jeg godt forstå, og det ville jeg også være og det skal være dig velundt:-)

Anmeld

7. marts 2010

Sakris

Jeg er også optimistisk... Men der er ting jeg ikke bryder mig specielt om ved mig selv. Men tror det er meget normalt. Jeg er en standard tror jeg... 

Anmeld

7. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

"Så ja, jeg er tilfreds med det jeg har fået, købt og kæmpet for.."

Ha ha - hvor er du herlig! :-) Ja, det kan jeg godt forstå, og det ville jeg også være og det skal være dig velundt:-)

Hihi... jamen, er man ked af noget, hvorfor så ikke ændre det...om det er ved at tabe sig, stramme op eller skære fra eller lægge til...det betyder jo ikke noget, men trist at være ked af noget der kan gøres noget ved, ikke..

Knus..

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

DK skriver:

Jeg er godt tilfreds. Hvis jeg kunne ændre noget så ville jeg gerne være en 7 kg lettere uden at mine bryster blev mindre Men altså det er jo ikke det store problem. Jeg er ikke på kur eller noget. Jeg kan hurtigt tabe 5 kg, men det er så frygteligt at være på kur. Mikkel er glad for at jeg er blød og har lidt større bryster end når jeg er tynd så sådan er det pt.

Da jeg var yngre var jeg MEGET ked af at jeg er så høj (1,78 cm) Men nu her er jeg glad for det, måske også fordi at Mikkel er 1.90 og VILD med mine lange ben!

Så alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds

Altså dine mål og dit ansigt hører jo til på en model, så jeg kan godt forstå at både du og Mikkel er tilfredse med tingenes tilstand:-)

Det er mærkeligt for mig lige nu at skulle forholde mig til hvordan jeg har det med min krop, for den er ligesom højgravid, så der er "time-out" for selvurderingen og -kritikken:-)

Men fordi fødslen netop nærmer sig, så begynder jeg bare at glæde mig het vildt til at få min krip tilbage og i den forbindelse er jeg da begyndt at blive lidt spændt på hvad det mon er for en krop jeg får tilbage. Om den er meget ændret, kan jeg tabe de kilo jeg har taget på igen osv...

Nå, det blev lige til en hel tankerække der bare skulle have været et lille kompliment til smukke DK:-)

Anmeld

7. marts 2010

Halbschön

Jeg HADER min krop!!!!

Jeg har mere eller mindre altid været overvægtig... Inden jeg mødte min nuværende kæreste var jeg helt nede i kulkælderet efter et overfald/voldtægtsforsøg, brud med eks og "mobning" på uddannelsen, så jeg trøstespiste helt vildt og tog mange kilo på(80-95kg).. Rigtig ØV! Jeg blev så gravid kort efter at jeg havde mødt min nuværende kæreste og tog ca 20kg på i graviditeten... Smed hurtigt det meste, men har taget på igen nu.. Så jeg vejer nu ca. 40kg for meget... Mange kan ikke forstå hvor jeg gemmer alle kiloene, men fx har jeg nogle KÆMPE bryster.

Jeg er tilfreds med mine øjne og når jeg får den rette BH på har jeg nogle ret flotte bryster synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.