Hvordan har du det med dit ydre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Bayze

Tjuls skriver:

Jeg er ½ vejs tilfreds.. Der er da ting der godt kunne være anderledes, men sådan er det!!

Ville gerne have lavet sleeves, så ville jeg nok blive noget mere tilfreds, meen det kræver også helvedes mange knaster, så lidt af gangen :/

Hvad dælen er sleeves?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Jeg HADER min krop!!!!

Jeg har mere eller mindre altid været overvægtig... Inden jeg mødte min nuværende kæreste var jeg helt nede i kulkælderet efter et overfald/voldtægtsforsøg, brud med eks og "mobning" på uddannelsen, så jeg trøstespiste helt vildt og tog mange kilo på(80-95kg).. Rigtig ØV! Jeg blev så gravid kort efter at jeg havde mødt min nuværende kæreste og tog ca 20kg på i graviditeten... Smed hurtigt det meste, men har taget på igen nu.. Så jeg vejer nu ca. 40kg for meget... Mange kan ikke forstå hvor jeg gemmer alle kiloene, men fx har jeg nogle KÆMPE bryster.

Jeg er tilfreds med mine øjne og når jeg får den rette BH på har jeg nogle ret flotte bryster synes jeg.

Hvor er det synd du har det sådan....jeg er sikker på du nok skal tabe dig og holde den, men tror du skal arbejde overvægten af indefra og ud og ikke udefra og ind. Du skal have fat indeni dig og det er hårdt, men nøglen er der, det er jeg sikker på.

40 kg kan smides på 8-10 mdr, så til jul kan du være nede på din normaltvægt, hvis du får ryddet op i dig...for sikke nogle øv oplevelser du har med, men du kan ændre det, det er jeg sikker på..

Stort kram..

Eva

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Hihi... jamen, er man ked af noget, hvorfor så ikke ændre det...om det er ved at tabe sig, stramme op eller skære fra eller lægge til...det betyder jo ikke noget, men trist at være ked af noget der kan gøres noget ved, ikke..

Knus..

Hørt hørt!!

Som netop skrevet andetsteds i denne tråd, så venter jeg spændt på at se vragdelene (kroppen) efter fødslen. Du kan tro jeg skal nok komme efter den - og inspireret af dig ved jeg hvor jeg kan hente hjælp 

Anmeld

7. marts 2010

Halbschön

Eva skriver:

Hvor er det synd du har det sådan....jeg er sikker på du nok skal tabe dig og holde den, men tror du skal arbejde overvægten af indefra og ud og ikke udefra og ind. Du skal have fat indeni dig og det er hårdt, men nøglen er der, det er jeg sikker på.

40 kg kan smides på 8-10 mdr, så til jul kan du være nede på din normaltvægt, hvis du får ryddet op i dig...for sikke nogle øv oplevelser du har med, men du kan ændre det, det er jeg sikker på..

Stort kram..

Eva

Tusind tak for dine ord Eva..Ja det er sq lige før jeg sidder og tuder! Jeg er lige gået igang med mit projekt, og jeg har aldrig før været så motiveret for det, som jeg er nu.. Jeg startede på sund livsstil og motion 1/3, så jeg håber på at jeg til jul - eller min næste fødselsdag er blevet super hot!

Anmeld

7. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Hørt hørt!!

Som netop skrevet andetsteds i denne tråd, så venter jeg spændt på at se vragdelene (kroppen) efter fødslen. Du kan tro jeg skal nok komme efter den - og inspireret af dig ved jeg hvor jeg kan hente hjælp 

Jeg er sikker på du får din krop igen som den var...tror faktisk mest det er store piger der får ødelagt meget eller dem der selvfølgelig tager meget på under graviditeten...ikke noget som overvægt der kan ødelægge en krop...så bare vent, du kommer tilbage til din krop, det er jeg sikker på...og kan godt forstå hvis du savner at være alene i din krop...

Knus..

Anmeld

7. marts 2010

Honningblomst

Åh, det var da så lidt...ved jo hvordan det er og det er et helvede at være i en krop man ikke føler sig hjemme i..så bliver det ikke en helhed, krop og sjæl.

Bare husk at få din psyke med i det, for der sker så meget indeni og den måde du bliver set på af omverdenen, dit selvværd ændres og alligevel er man nok altid det tykke menneske indeni, sådan har jeg haft det i hvert fald. Men billeder er gode, der kan man se at der trods alt sker noget og man ikke var som før.

Glæder mig til at følge dig...og husk at få taget billeder før, selvom det ikke er så rart men de er virkelig motiverende undervejs..

Knus..

Renée88 skriver:

Tusind tak for dine ord Eva..Ja det er sq lige før jeg sidder og tuder! Jeg er lige gået igang med mit projekt, og jeg har aldrig før været så motiveret for det, som jeg er nu.. Jeg startede på sund livsstil og motion 1/3, så jeg håber på at jeg til jul - eller min næste fødselsdag er blevet super hot!

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Jeg er sikker på du får din krop igen som den var...tror faktisk mest det er store piger der får ødelagt meget eller dem der selvfølgelig tager meget på under graviditeten...ikke noget som overvægt der kan ødelægge en krop...så bare vent, du kommer tilbage til din krop, det er jeg sikker på...og kan godt forstå hvis du savner at være alene i din krop...

Knus..

Nu skriver du at du tror det er værst for store piger, og det tror jeg på der kan være noget om. Men nu er jeg heller ikke det man kalder naturlig slank- Altså jeg har været slank de sidste mange år, men det er sørme ikke uden indsats, det kommer ikke af sig selv. Og da jeg var helt ung teenager var jeg faltisk oppe på 90 kg på et tidspunkt og prøvede mange gange siden at tage på/tabe mig... Og jeg har godt nok også taget på her under graviditeten, har 5 uger til termin og har taget 15 kg på nu! Så der bliver altså også lidt at bøvle med....

Så mit væv har været udsat for belastning. Før graviditeten var jeg egentlig ret "tight" over det hele UNDTAGEN på brysterne, og det er også dem jeg er mest bekymret for her efter graviditeten:-) Dem kan man jo desværre tabe eller træne pæne.... 

Anmeld

7. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Nu skriver du at du tror det er værst for store piger, og det tror jeg på der kan være noget om. Men nu er jeg heller ikke det man kalder naturlig slank- Altså jeg har været slank de sidste mange år, men det er sørme ikke uden indsats, det kommer ikke af sig selv. Og da jeg var helt ung teenager var jeg faltisk oppe på 90 kg på et tidspunkt og prøvede mange gange siden at tage på/tabe mig... Og jeg har godt nok også taget på her under graviditeten, har 5 uger til termin og har taget 15 kg på nu! Så der bliver altså også lidt at bøvle med....

Så mit væv har været udsat for belastning. Før graviditeten var jeg egentlig ret "tight" over det hele UNDTAGEN på brysterne, og det er også dem jeg er mest bekymret for her efter graviditeten:-) Dem kan man jo desværre tabe eller træne pæne.... 

Ok.. jamen så kan det godt være det bliver tydeligere for dig, for så har dit hud og væv jo være udvidet før... jeg tog over 25 kg på i to graviditeter og 16 kg også, men der var jeg overvægtig...så det er helt sikkert at det med at tage på og tabe sig intet gør godt for muligheden for at blive fast igen..

Og så er man jo også selv herre over om man vil tilbage til normalvægt, for det er jo de færreste der bare taber sig igen...men altså, vil man så kan man, det er jeg sikker på...og dine bryster er jo det mindste problem, de kan jo bare hejses op..

Knus..

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Ok.. jamen så kan det godt være det bliver tydeligere for dig, for så har dit hud og væv jo være udvidet før... jeg tog over 25 kg på i to graviditeter og 16 kg også, men der var jeg overvægtig...så det er helt sikkert at det med at tage på og tabe sig intet gør godt for muligheden for at blive fast igen..

Og så er man jo også selv herre over om man vil tilbage til normalvægt, for det er jo de færreste der bare taber sig igen...men altså, vil man så kan man, det er jeg sikker på...og dine bryster er jo det mindste problem, de kan jo bare hejses op..

Knus..

Det er nemlig rigtigt!

Vægten tror jeg sgu nok jeg skal få styr på, er allerede SUPER motiveret. Og "titterne" - de må sgu få hjælp udefra hvis indehaveren synes det og når finanserne tillader det:-) Vil dælme gerne have sådan nogle som dine:-)

Anmeld

7. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Det er nemlig rigtigt!

Vægten tror jeg sgu nok jeg skal få styr på, er allerede SUPER motiveret. Og "titterne" - de må sgu få hjælp udefra hvis indehaveren synes det og når finanserne tillader det:-) Vil dælme gerne have sådan nogle som dine:-)

De kan også anbefales... nej, jeg er virkelig glad for at have nogen der bare sidder og passer til resten af mig...har aldrig haft bryster der bare sad..

Men måske dine bryster har det fint bagefter....hvem ved.. og ellers så er det afsted til Anna...hun kan altså fikse hvad som helst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.