Hvordan har du det med dit ydre ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

FrkT

Puhhh. Det er sq egentlig et svært spørgsmål.

Jeg er rigtig ked af hele min krop med undtagelse af mine hænder, som er små og fine og mine bryster, som er dejligt store. Men alt andet er jeg ked af. Har været overvægtig det meste af mit liv, og det er rigtig hårdt at acceptere, og den del bliver jeg nok aldrig rigtig glad for. Har tabt mig masser af gange, men det ryger på ligeså hurtigt igen og mere til.

Mit ansigt har jeg det blandet med. Kan godt lide mine øjne, men ellers er jeg heller ikke videre tilfreds.

Så alt i alt har jeg det ikke særlig godt med mit ydre. Men jeg har accepteret at jeg nu engang ser ud som jeg gør, og har da også mødt MANGE mennesker som jeg synes ser værre ud end mig, så jeg lever med mig selv som jeg er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

MM1987

Jeg har svaret at der vel altid er lidt der kan ændres, men generelt er jeg faktisk ret tilfreds...

Dog er jeg i øjeblikket rigtig ked af min hud, det er alle de dumme hormoner jeg fylder mig selv med for at blive gravid...

Og så har jeg lige et par kilo for meget på maven og siden...men er netop i dag begyndt at træne igen...

Hvis jeg skal være rigtig kritisk, så kunne jeg godt tænke mindre dobbelthage, lidt større bryster og helt lige tænder...men det er ikke noget jeg går og er ked af... 

Jeg tror generelt kvinder er ret hårde ved sig selv. Det gælder om at finde de gode ting og så fremhæve dem. Hvis der så er noget man ikke er helt tilfreds med så må man gøre noget for ændre det, og ellers må man finde fred med det...

Anmeld

7. marts 2010

Mka

Jeg er 154 høj, det har jeg altid været lidt ked af, fordi jeg kunne hurtig komme til at ligne en meget ung pige. Skal selvfølgelig også passe meget på vægten, den skal ikke komme over 50 kg.

Efter stop med p-piller har jeg fået bumser KÆMPE store og røde i hele ansigtet, så føler mig så enomt usexet. Og så har man det bare dårligt med sig selv.

Anmeld

7. marts 2010

Halbschön

MariaJ skriver:

Sikke nogle barske ting du har været igennem. Du har jo et superkønt ansigt på dit profilbillede, så held og lykke med vægttabet. Der skal nok gemme sig en gudinde inde i dig.

Knus

Maria

Tusind tak for de søde ord.

Ja, jeg hører tit at jeg har et rigtig kønt ansigt, og beundrere er der skam også nok af.... Men hvad hjælper det, når man ikke selv er tilfreds...

Jeg håber at det går den rigtige vej, nu hvor motivationen endelig er her

Anmeld

7. marts 2010

karina1980

jeg er egentlig ret ligeglad, selvfølgelig ville det da nok klæde mig at tabe nogle kilo og komme tilbage på de 62 jeg var sidste år i april. men helt ærligt så nægter jeg at sulte/spise på den måde, dyrke så meget motion og undvære alt hvad jeg elsker.

så jeg har lært at acceptere at jeg ser ud som jeg gør og køber tøj derefter. for vil dælme ikke tilbage til de 62 kg hvis det skal være på den måde,

desuden har jeg aldrig gået op i hvordan jeg ser ud, eller hvordan andre ser på mig, enten kan de lide mig eller kan de lade vær´

det vigtigste er jo at jeg synes jeg er dejlig og det er jeg

knus karina hvis læge også synes hun skal passe på vægten trods en BMI på 24

Anmeld

7. marts 2010

DK

tinpou skriver:

Altså dine mål og dit ansigt hører jo til på en model, så jeg kan godt forstå at både du og Mikkel er tilfredse med tingenes tilstand:-)

Det er mærkeligt for mig lige nu at skulle forholde mig til hvordan jeg har det med min krop, for den er ligesom højgravid, så der er "time-out" for selvurderingen og -kritikken:-)

Men fordi fødslen netop nærmer sig, så begynder jeg bare at glæde mig het vildt til at få min krip tilbage og i den forbindelse er jeg da begyndt at blive lidt spændt på hvad det mon er for en krop jeg får tilbage. Om den er meget ændret, kan jeg tabe de kilo jeg har taget på igen osv...

Nå, det blev lige til en hel tankerække der bare skulle have været et lille kompliment til smukke DK:-)

Tuuusind tak  Altså jeg bruger en str. 40 og har aldrig været model-tynd, men det er nok godt nok, jeg ville da ligne et fugleskræmsel hvis jeg kun var en str. 34 når jeg nu er så høj!!

Det er lækkert at blive voksen og hvile mere i sig selv! Men det var stadig ikke fedt da jeg blev konfirmeret og var den eneste pige der skulle gå allerbagerst i drengerækken fordi jeg var så fucking høj, og der var "for mange piger"...

Men nu er det fint!!

Og forresten lige over med roserne!!

Anmeld

7. marts 2010

Mira0911

Jeg er godt tilfreds med min krop osv. Men man har vel altid noget hist og her man gerne vil have rettet lidt på...

Anmeld

7. marts 2010

ooo

Jeg er egentlig okay tilfreds til trods for at jeg gerne vil tabe mig 10 kg mere. Har tabt 10 kg i løbet af et år, og nu står det lidt stille igen, men skal bare tilbage på hesten igen når jeg liiige finder motivationen... hvis I finder den, så send den lige tilbage til mig.

Men er tilfreds med mine bryster, faktisk efter at have set en hjemmeside som Eva linkede til, med kvinder med vidt forskellige naturlige bryster. Så er mine sgu okay!

Men generelt, så er jeg fint tilfreds lige for tiden.

Kram Metha.

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

DK skriver:

Tuuusind tak  Altså jeg bruger en str. 40 og har aldrig været model-tynd, men det er nok godt nok, jeg ville da ligne et fugleskræmsel hvis jeg kun var en str. 34 når jeg nu er så høj!!

Det er lækkert at blive voksen og hvile mere i sig selv! Men det var stadig ikke fedt da jeg blev konfirmeret og var den eneste pige der skulle gå allerbagerst i drengerækken fordi jeg var så fucking høj, og der var "for mange piger"...

Men nu er det fint!!

Og forresten lige over med roserne!!

ha ha - altså hvis vi skal tilbage til traumnernes tid - konfirmationsalderen - så slap jeg heller ikke uden mén. Var så absolut den højeste af alle pigerne, dobbelt så høj som drengene og så nåede jeg op på den nette vægt af 90 kg og mit permanentkrøllede hår ved jeg slet ikke hvordan jeg skal begynde at beskrive!! Det var godt vi voksede fra det, selvom mit udseende som nu højgravid godt kan minde lidt om konfirmationsdagene:-)

Anmeld

7. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Sådan en mand havde jeg, men jeg blev irriteret fordi jeg vidste det ikke var rigtigt det han sagde eller jeg følte i hvert fald ikke det var det jeg så...så for mig blev det bare endnu værre...og nu har jeg tabt mig og trænet og alt det og han siger stadig at jeg var smukkere før, mere kvindelig og rund og blid at se på...nu ligner jeg alle andre mener han...hmm...men det er jo ikke andre man skal gøre tilfreds, men kun sig selv..

Og nu har jeg jo så kun mine unger til at sige at jeg er pinlig ellers er fjollet ud...

Knus..

Det er klart at det er en forudsætning at man kan mærke at manden oprigtig mener det. Og jeg er virkelig ikke i tvivl om at min mand virkelig mener det når han fortæller mig hvor smuk han synes jeg er. Men der er ved gud nogle dage nu her hvor jeg vågner om morgenen og hudfarven er grå, jeg er stor som et hus og har væskeophobninger i ansigtet så jeg snart ikke kan se ud af øjnene og han kommer hen til mig og krammer mig inderligt i lang tid og siger noget i stil med "åhh hvor er du bare skøn og du ser så dejlig ud" hvor jeg bare tænker "HVAD ser han egentlig, for det kan da ikke være det samme som jeg ser i spejlet?". Tjah, det er jo øjnene der ser, men i de situationer er jeg ikke i tvivl om at han mener hvad han siger, men jeg tror så til gengæld også at han er den eneste der mener det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.