Hejsa
Jeg vil ærligt indrømme at jeg også lige sagde til kæresten igår at hun da vel kunne vente med at ryge den smøg til hun var færdig med at amme.... Men igen, nu ved jeg ikke hvordan det er at være viiild rygetrængende, men hun havde lige været til et møde om hvordan hun passede hendes datter osv, og hun sagde allerede inden hun satte sig til at amme at hun trængte til en smøg, men lige ville amme først.... Amning skal vel gerne være hyggeligt, men hvis man som mor sidder og det enste man har i hovedet er det så ik beder at gå ud og få den smøg også bagefter gå tilbage og nyde tiden under amning med hendes datter???
Syntes ikke folk kan være bekendt at sidde her og dømme hende som mor. Pigen er ikke ret gammel nej, hun oplever hendes datter pludselig ikke trækker vejret få uger efter hun er født, så ryger hun afsted på sygehuset og skal være der, uden at måtte bo sammen med datteren, hvordan pokker tror i lige det er? Ikke at det undskylder nogen af de ting hun gør forkert, men giv sku da lige pigen en chance....
Hun ender på en mor/barn hjem, og får derefter datteren taget fra sig, og det er helt fair hvis man går ind og mener det er bedst for barnet.
Men at i sidder her og taler dårligt om hende på den måde, uden hun selv har nogen mulighed for at forsvare sig, det er sku ikke fair...
Anmeld