De unge mødre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

LMM skriver:

Hej.

Jeg ser det tit, vælger at se det for at tænkte " What Not To Do"

Jeg bliver tit forarget når jeg ser det, og forstår ikke hvordan man kan stille sig op på tv  med sine problemer! og nogen gange kan jeg ikke forstå hvor kommunen ikke bryder ind!! elle de får noget hjælp til hvordan man skal være mor!

Nu er jeg selv meget imod rgning under graviditet!!! og i et andet afsnit er der en der siger imens hun er gravid!! (noget i denne stil) Hvorfor hun skulle stoppe med at ryge når hun er halvvejs, for hvis det skader barnet, havde det jo allerede skadet barnet, så der er jo ingen grund til at stoppe!!!

Jeg er slet ikke enig med dig i det med at vise problemer på tv..
Det er simpelthen sidste udvej, når man sidder i problemer så er man sq nød til at råbe højt på en eller anden måde.
For man kan tilsyneladene ikke råbe højt på kommunerne den dag i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg vil ærligt indrømme at jeg også lige sagde til kæresten igår at hun da vel kunne vente med at ryge den smøg til hun var færdig med at amme.... Men igen, nu ved jeg ikke hvordan det er at være viiild rygetrængende, men hun havde lige været til et møde om hvordan hun passede hendes datter osv, og hun sagde allerede inden hun satte sig til at amme at hun trængte til en smøg, men lige ville amme først.... Amning skal vel gerne være hyggeligt, men hvis man som mor sidder og det enste man har i hovedet er det så ik beder at gå ud og få den smøg også bagefter gå tilbage og nyde tiden under amning med hendes datter???

Syntes ikke folk kan være bekendt at sidde her og dømme hende som mor. Pigen er ikke ret gammel nej, hun oplever hendes datter pludselig ikke trækker vejret få uger efter hun er født, så ryger hun afsted på sygehuset og skal være der, uden at måtte bo sammen med datteren, hvordan pokker tror i lige det er? Ikke at det undskylder nogen af de ting hun gør forkert, men giv sku da lige pigen en chance....

Hun ender på en mor/barn hjem, og får derefter datteren taget fra sig, og det er helt fair hvis man går ind og mener det er bedst for barnet.

Men at i sidder her og taler dårligt om hende på den måde, uden hun selv har nogen mulighed for at forsvare sig, det er sku ikke fair...

Anmeld

18. februar 2010

steph0804

LouiseLarsen skriver:

Undskyld, men har dine børn aldrig været kede af det eller utilfreds mens du har handlet???

Ikke ondt ment, men gør det nu ikke værre end det er..... Altså min søn kan også skabe sig når vi handler! Behøver ikke betyde vi er dårlige forældre herhjemme......

Det var nu ikke det at pigen græd der slog mig, mere at det var en anden der gik og tog sig af barnet alt den tid, mens hun handlede tøj. Men måske jeg også dømmer lidt hurtigt fordi jeg ikk har været så begejstret for hende i programmet Selv om jeg ikke er stolt af det...

Anmeld

18. februar 2010

steph0804

Naannaa87 skriver:

Det er da ikke særlig pænt at afslører hvad der sker i sådan en serie, som mange troeligt følger med i.. Det afsnit jeg så i dag havde hun ikke fået barnet fjernet, og går da stærkt udfra det er de nye afsnit jeg ser?

Så fy! ikke særlig sødt af dig..

Knus Nanna

åhhh det må du undskylde, det var ikke for at afslører noget i programmet, for ved ikke om man ser det i et kommende afsnit, men det har været oppe at vende før så tænkte ikke lige over at jeg afslørede noget. Sorry

Anmeld

18. februar 2010

Morsnarttil2?

Znuzke skriver:

Nu ser jeg det ikke så tit, så måske jeg tager fejl, men så jeg lige en nybagt mor sidde og amme sit barn og mens barnet stadig spiser siger hun til sin mor at hun skal tage barnet så hun kan komme ud og få en smøg??????????

Jeg synes egentlig ikke jeg er nem at forarge - men det blev jeg altså dér

Nå ja - bare lige lidt brok...

Ja må indrømme jeg også fik et sug i maven da hun var sådanne! Hun har bare den sødeste lille pige..

Anmeld

18. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg er enig i meget af de I andre siger,jeg lagde også godt mærke til måden hun nærmest kastede pigen fra sig på.

Men må indrømme at det med amningen fangede jeg ikke.Hun brokkede sig godtnok længe,men hvem ved hvor længe hun havde siddet der,da hun bad moderen om at tage hende?Det kan være hun bare havde hygge suttet i 10 min.,og egentlig var færdig?Så er det vel i orden at tænke lidt på sig selv

Anmeld

18. februar 2010

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Jeg vil ærligt indrømme at jeg også lige sagde til kæresten igår at hun da vel kunne vente med at ryge den smøg til hun var færdig med at amme.... Men igen, nu ved jeg ikke hvordan det er at være viiild rygetrængende, men hun havde lige været til et møde om hvordan hun passede hendes datter osv, og hun sagde allerede inden hun satte sig til at amme at hun trængte til en smøg, men lige ville amme først.... Amning skal vel gerne være hyggeligt, men hvis man som mor sidder og det enste man har i hovedet er det så ik beder at gå ud og få den smøg også bagefter gå tilbage og nyde tiden under amning med hendes datter???

Syntes ikke folk kan være bekendt at sidde her og dømme hende som mor. Pigen er ikke ret gammel nej, hun oplever hendes datter pludselig ikke trækker vejret få uger efter hun er født, så ryger hun afsted på sygehuset og skal være der, uden at måtte bo sammen med datteren, hvordan pokker tror i lige det er? Ikke at det undskylder nogen af de ting hun gør forkert, men giv sku da lige pigen en chance....

Hun ender på en mor/barn hjem, og får derefter datteren taget fra sig, og det er helt fair hvis man går ind og mener det er bedst for barnet.

Men at i sidder her og taler dårligt om hende på den måde, uden hun selv har nogen mulighed for at forsvare sig, det er sku ikke fair...

Anmeld

18. februar 2010

Vial

Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvilken opløsning jeres tv har.

Mit er et rimeligt stort - 39 tommer, så vidt jeg husker.

Jeg kunne altså ikke se, om Hannah var færdig med at amme eller om pigen stadig hang fast i brystet. Hvordan kunne I andre se det? Siger det "smuuut" eller sådan noget, når hun normalt slipper eller hvad? Jeg har faktisk aldrig set Hannahs bryst - og det kræver det vel, hvis man påstår, at datteren stadig suttede??

Noget andet: Nu har jeg lige købt adgang til nutv, og er ved at få de læææængste patter af, at siden konstant indlæser programmet, så man får sådan en stop-dans oplevelse.

Er det kun mig, der oplever det?

Anmeld

18. februar 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvilken opløsning jeres tv har.

Mit er et rimeligt stort - 39 tommer, så vidt jeg husker.

Jeg kunne altså ikke se, om Hannah var færdig med at amme eller om pigen stadig hang fast i brystet. Hvordan kunne I andre se det? Siger det "smuuut" eller sådan noget, når hun normalt slipper eller hvad? Jeg har faktisk aldrig set Hannahs bryst - og det kræver det vel, hvis man påstår, at datteren stadig suttede??

Noget andet: Nu har jeg lige købt adgang til nutv, og er ved at få de læææængste patter af, at siden konstant indlæser programmet, så man får sådan en stop-dans oplevelse.

Er det kun mig, der oplever det?

HAHAHAAAA

Anmeld

18. februar 2010

Corn

LouiseLarsen skriver:

Det er vel en del af prisen man betaler for at melde sig til sådan et program...

Vil man være anonym, så er deltagelse i DUM nok ikke stedet at starte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.