Jeg fik lige afvide at nogen havde snakket dårligt om mig herinde, og jeg kan jo desværre se det passede .
Men til alle mennesker, så er det jo nemt at spille bagklog, og tro man er den bedste mor, selvom man måske egentlig er elendig, så jeg synes bare i skulle droppe det, i må da seriøst have noget bedre at give jer til, feks at passe jeres unger.
- men, de afsnit i sidder og ser, er omkring et halvt år gamle.
Og nu står jeg og skal flytte i egen lejlighed til marts, og har været på mødrehjemmet indtil nu. Jeg har lært rigtig mange ting, og har kun fået gode ting at vide det sidste stykke tid, og de mener allesammen (pædagoger, sagsbehandler osv) at jeg er klar til at komme ud for mig selv med prinsessen .
Hejsa.
Jeg ser ikke så tit de unge mødre og har ikke set de nye afsnit hvor du er med, men jeg må lige indskyde at jeg ikke helt synes du kan sammenligne det der sker herinde med at folk bagtaler dig, sådan som jeg lidt får indtryk af at du føler?
Du er jo med i et tv-program som især fokuserer på de svære ting ved at være ung mor, og det er klart at folk i et babyforum på nettet har en holdning til dig, det må du næsten have forventet? Der er ingen herinde som kender dig personligt, eller kigger dig over skulderen hver eneste dag, men det er vel i orden at folk har en mening om det de kan se på tv uden at skulle have dårlig samvittighed over at dele den med hinanden? Mon ikke du selv har en holdning til dem du selv ser i tv?
Og så skal det lige siges at hvis du kiggede rundt herinde så er det jo overhovedet ikke fordi folk herinde altid er enige med hinanden omkring ting der vedrører børn - der er tit voldsomme diskussioner om den slags, så vi sidder ikke herinde og klapper hinanden på ryggen og er enige om at vi er de bedste og du og andre unge mødre / "celebreties" er dårlige mødre...
Så selvom det ikke er rart at læse folks negative holdninger til ens person så vidste du jo hvad du gik ind til, går jeg ud fra, da du sagde ja til at deltage i De Unge Mødre - bl.a. at du ofte vil blive omtalt og bedømt udfra hvad folk ser på tv. Jeg tror slet ikke jeg gad læse hvad folk skrev om mig hvis det var migi pressen eller på nettet - det ville jeg blive ked af, tror jeg. Så hellere holde mig til dem som kendte mig personligt og vidste hvilken slags mor jeg var også når kameraerne er slukkede.
Men al mulig held og lykke fremover.
Mvh
Rosa