De unge mødre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Momster89

KaMa skriver:

Jeg kan ikke lade være at tænke på, hvilken opløsning jeres tv har.

Mit er et rimeligt stort - 39 tommer, så vidt jeg husker.

Jeg kunne altså ikke se, om Hannah var færdig med at amme eller om pigen stadig hang fast i brystet. Hvordan kunne I andre se det? Siger det "smuuut" eller sådan noget, når hun normalt slipper eller hvad? Jeg har faktisk aldrig set Hannahs bryst - og det kræver det vel, hvis man påstår, at datteren stadig suttede??

Noget andet: Nu har jeg lige købt adgang til nutv, og er ved at få de læææængste patter af, at siden konstant indlæser programmet, så man får sådan en stop-dans oplevelse.

Er det kun mig, der oplever det?

Det er muligvis din internet forbindelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Vial

Solveig89 skriver:

Det er muligvis din internet forbindelse

Ja, men den skulle være så høj. Har hometrio fra tdc. Alt andet nettv er der intet problem med.

Kan huske det for et par år siden, hvor jeg også købte adgang til Nutv, der oplevede jeg tit det samme. Så trættende.

Anmeld

18. februar 2010

Na-Wi

steph0804 skriver:

åhhh det må du undskylde, det var ikke for at afslører noget i programmet, for ved ikke om man ser det i et kommende afsnit, men det har været oppe at vende før så tænkte ikke lige over at jeg afslørede noget. Sorry

Det går nok alt sammen

Knus Nanna

Anmeld

18. februar 2010

Momster89

KaMa skriver:

Ja, men den skulle være så høj. Har hometrio fra tdc. Alt andet nettv er der intet problem med.

Kan huske det for et par år siden, hvor jeg også købte adgang til Nutv, der oplevede jeg tit det samme. Så trættende.

hmm.. det er da træls, for nutv er jo ikke lige frem billigt. Det kan også være computeren der ikke er hurtig nok, eller en virus scan der er i gang på samme tid, som sluger computerens resurcer. Lige et par kloge ord fra nørden

Anmeld

18. februar 2010

hannahmelissa

Jeg fik lige afvide at nogen havde snakket dårligt om mig herinde, og jeg kan jo desværre se det passede .

Men til alle mennesker, så er det jo nemt at spille bagklog, og tro man er den bedste mor, selvom man måske egentlig er elendig, så jeg synes bare i skulle droppe det, i må da seriøst have noget bedre at give jer til, feks at passe jeres unger.

- men, de afsnit i sidder og ser, er omkring et halvt år gamle. 

Og nu står jeg og skal flytte i egen lejlighed til marts, og har været på mødrehjemmet indtil nu. Jeg har lært rigtig mange ting, og har kun fået gode ting at vide det sidste stykke tid, og de mener allesammen (pædagoger, sagsbehandler osv) at jeg er klar til at komme ud for mig selv med prinsessen . 

Anmeld

18. februar 2010

Momster89

hannahmelissa skriver:

Jeg fik lige afvide at nogen havde snakket dårligt om mig herinde, og jeg kan jo desværre se det passede .

Men til alle mennesker, så er det jo nemt at spille bagklog, og tro man er den bedste mor, selvom man måske egentlig er elendig, så jeg synes bare i skulle droppe det, i må da seriøst have noget bedre at give jer til, feks at passe jeres unger.

Og nu står jeg og skal flytte i egen lejlighed til marts, og har været på mødrehjemmet indtil nu. Jeg har lært rigtig mange ting, og har kun fået gode ting at vide det sidste stykke tid, og de mener allesammen (pædagoger, sagsbehandler osv) at jeg er klar til at komme ud for mig selv med prinsessen . 

Super dejligt for dig

Anmeld

18. februar 2010

Vial

Solveig89 skriver:

hmm.. det er da træls, for nutv er jo ikke lige frem billigt. Det kan også være computeren der ikke er hurtig nok, eller en virus scan der er i gang på samme tid, som sluger computerens resurcer. Lige et par kloge ord fra nørden

Tak for de gode råd.

Jeg har meget lidt forstand på computer, men jeg tjekkede da lige joblisten osv. Der skulle ikke køre noget. Pc'eren kan sagens klare andre nettv'er.

Oplevede det jo også for et par år siden, der havde jeg andet net og pc'er. Tænkte så i dag, at det måtte være hos NUtv.

Må dog kaste håndklædet i ringen, hvis jeg er den eneste som oplever det.. haha.

Anmeld

18. februar 2010

Momster89

KaMa skriver:

Tak for de gode råd.

Jeg har meget lidt forstand på computer, men jeg tjekkede da lige joblisten osv. Der skulle ikke køre noget. Pc'eren kan sagens klare andre nettv'er.

Oplevede det jo også for et par år siden, der havde jeg andet net og pc'er. Tænkte så i dag, at det måtte være hos NUtv.

Må dog kaste håndklædet i ringen, hvis jeg er den eneste som oplever det.. haha.

Ellers må du jo skrive til supporten derinde, og så må de enten ordne det eller tilbage betale dig.

Held og lykke med det

Anmeld

18. februar 2010

betjenten

hannahmelissa skriver:

Hvor er det fedt at høre... Og held og lykke med lejligheden

Knus fra en MEGA fan af de unge mødre  

Anmeld

18. februar 2010

Stumpen

Hejsa og velkommen til..  Jeg ser ikke ret meget de unge mødre, men vil bare spørge af nysgerrighed og på en pæn måde, hvordan du kan blive sur over at folk diskutere dig (og de andre) I må jo vide at vi får en brøkdel af jeres liv at se og derved vil dømme ud fra det vi ser/det kanal4 giver os lov til at se...

og held og lykke med dit barn og lejligheden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.