De unge mødre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.208 visninger
85 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

ekzunz

Nu ser jeg det ikke så tit, så måske jeg tager fejl, men så jeg lige en nybagt mor sidde og amme sit barn og mens barnet stadig spiser siger hun til sin mor at hun skal tage barnet så hun kan komme ud og få en smøg??????????

Jeg synes egentlig ikke jeg er nem at forarge - men det blev jeg altså dér

Nå ja - bare lige lidt brok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

steph0804

Znuzke skriver:

Nu ser jeg det ikke så tit, så måske jeg tager fejl, men så jeg lige en nybagt mor sidde og amme sit barn og mens barnet stadig spiser siger hun til sin mor at hun skal tage barnet så hun kan komme ud og få en smøg??????????

Jep. det har jeg også set... så kan man pludselig godt forstå hvorfor hun bliver vurderet som hun gør, og jo faktisk ender med at få fjernet datteren.

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Znuzke skriver:

hehe jeg tænkte også, det kan hun da ikke det der..

Men synes egentlig hellere ikke at hun taler særlig pænt og slet ikke om sygeplejeskerne og sagsbehandleren..

Anmeld

17. februar 2010

Bom

steph0804 skriver:

Jep. det har jeg også set... så kan man pludselig godt forstå hvorfor hun bliver vurderet som hun gør, og jo faktisk ender med at få fjernet datteren.

Har hun fået barnet fjernet?? Det har jeg slet ikke fået med..

Anmeld

17. februar 2010

ekzunz

steph0804 skriver:

Det synes jeg faktisk er rart at høre - at hun bliver fjernet. Den måde hun blev kastet ned i vuggen på - hun er bare slet ikke klar til mor-rollen endnu.....men når man ser hendes rolle-model, så virker det jo indlysende.

Anmeld

17. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg fik det SÅ dårligt!

Ikke een gang har vi set hun har snakket med/til sin datter, stakkels lille fine pige.

Nogen gange er det ærgeligt man ikke selv kan vælge sin familie, mor, far osv.

Anmeld

17. februar 2010

steph0804

Det er heller ikke fra programmet jeg ved at hun har fåer fjernet barnet, men vi kommer fra samme egn, så der snakkes jo, det blev vidst også nævnt i en af de andre DUM-tråde??!!

Jeg tænker også lidt på Hannahs mor... hun er da lige så barnlig som hendes datter.... jamen altså et roderi.

Anmeld

17. februar 2010

LotteN

jeg så det også og kommentere det lige nøjagtig også til kæresten...

men at man ikke har set hun har snakket med barnet, kan man ikke vurkede/udtale sig om, da der jo blvier klippet i det og heller ikke alt er optaget...!

Anmeld

17. februar 2010

Mutti2

Mini-Terp skriver:

Har hun fået barnet fjernet?? Det har jeg slet ikke fået med..

Det har hun ikke i afsnittene endnu!! Men de tog pigen fra hende lige omkring jul!!!

Fik godt nok også kvalme over hendes opførsel!!!  

Hun sætter i hvertfald sine egne behov over hendes datters.

Synes også det er lidt skræmmende den måde hun "kaster" rundt med det lille barn!!

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Milla-Victoria's mor skriver:

Det har hun ikke i afsnittene endnu!! Men de tog pigen fra hende lige omkring jul!!!

Fik godt nok også kvalme over hendes opførsel!!!  

Hun sætter i hvertfald sine egne behov over hendes datters.

Synes også det er lidt skræmmende den måde hun "kaster" rundt med det lille barn!!

Mente nok jeg ikke havde set det endnu..  Og jeg kan ellers smug kigge nogle afsnit frem iforhold til fjernsynet (ser dem på nettet)

Ja nogle af de ting hun gør, er virkelig hen i hegnet..  Og hendes datter er jo bare så bedårende.. (staves?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.