Nu har jeg jo set de to afsnit der kommer i næste uge og jeg må sgu ærligt indrømme, at jeg er bekymret for de to tvillingebørn... Moderen er alene med dem og har ingen aflastning i hverdagen, børnene sover næsten ikke og hun siger selv, at hun ikke har overskud til, at tage sig ordentligt af dem.
Hun gav dem flasker som hun bare lod dem selv ligge og spise med hjælp af en dyne under flasken. Hun fortalte, at hun hver dag gav børnene mad og lagde dem ind i soveværelset, siden slukkede hun babyalarmen - lukkede døren så hun ikke hørte dem og lagde sig i 4 timer... for ellers fik hun ikke sovet.
Børnene får ingen one on one kontakt da hun ikke kan overskue det, det eneste behov de får opfyldt i hverdagen er de praktiske behov så som bleskift og mad.
Jeg blev faktisk helt ked af det da jeg så det og undrede mig over hvorfor hun ikke opsøgte kommunen for, at få hjælp?
Kæresten var kommet hjem på weekend ( i afsnittet) og hun fortalte ham, at hun havde brug for, at han tog lidt mere over da hun følte hun var ved, at køre ned... og jamen så blev han sur og stak af til sin moster???? 
Jeg fatter virkelig ikke hvad hun skal med den mand når han ikke kan være far til hendes børn. Jeg forstår godt, at han skal tjene nogle penge men for helvede, som situationen ser ud burde han sgu søge andet job så han kunne være en støtte og hjælp for hende i hverdagen.
Anmeld