De unge mødre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Corn

Milla-Victoria's mor skriver:

Det har hun ikke i afsnittene endnu!! Men de tog pigen fra hende lige omkring jul!!!

Fik godt nok også kvalme over hendes opførsel!!!  

Hun sætter i hvertfald sine egne behov over hendes datters.

Synes også det er lidt skræmmende den måde hun "kaster" rundt med det lille barn!!

Min mand plejer også at se det, men var lige optaget af noget andet, da hun SMED baby op på skulderen, og han troede jeg blev dårlig eller fik voldsomme plukveer sådan gispede jeg....

Hun var noget voldsom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

Nu ser jeg det ikke så tit, så måske jeg tager fejl, men så jeg lige en nybagt mor sidde og amme sit barn og mens barnet stadig spiser siger hun til sin mor at hun skal tage barnet så hun kan komme ud og få en smøg??????????

Jeg synes egentlig ikke jeg er nem at forarge - men det blev jeg altså dér

Nå ja - bare lige lidt brok...

ja det er Hannah... hun er ikke så voksen i sit sprog eller i sin adfærd.... jeg er ikke i tvivl om at hun elsker sin datter, men hun forstår ikke at sætte barnets behov før sit eget...

Anmeld

18. februar 2010

saxa

ka-ri-na skriver:

ja det er Hannah... hun er ikke så voksen i sit sprog eller i sin adfærd.... jeg er ikke i tvivl om at hun elsker sin datter, men hun forstår ikke at sætte barnets behov før sit eget...

Nej det er dælme tydeligt hun sætter sine egne behov over datterens..  Blev ski også lidt foraget der.. Eller meget!!

Anmeld

18. februar 2010

Stumpen

Jeg så ikke afsnittet i går og det lyder til at det var meget godt..

Men det jeg ville sige er at godt nok sidder vi og dømmer folk ud fra det vi ser på tv, men sådan er det jo når man melder sig til et tv program -om det så er DUM, luksusfælden, paradise-, det er en del af pakken ved at udstille sig selv...

Anmeld

18. februar 2010

Ni-ko-li-ne

saxi skriver:

Nej det er dælme tydeligt hun sætter sine egne behov over datterens..  Blev ski også lidt foraget der.. Eller meget!!

ja det er ikke super fedt.... måske hun selv kan se det en dag om 10år når hun genser programmerne.... jeg håber hun bliver lidt mere moden på mor barn hjemmet!

Anmeld

18. februar 2010

Mutti2

Macaab skriver:

Min mand plejer også at se det, men var lige optaget af noget andet, da hun SMED baby op på skulderen, og han troede jeg blev dårlig eller fik voldsomme plukveer sådan gispede jeg....

Hun var noget voldsom

Ja for søren.... Jeg synes heller ikke hun holdte ordentligt ved barnet!!

Og så smed hun hende nærmest ned i "vuggen" fordi hun selv skulle spise!!  - Virkeligt skræmmende at se på!

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja for søren.... Jeg synes heller ikke hun holdte ordentligt ved barnet!!

Og så smed hun hende nærmest ned i "vuggen" fordi hun selv skulle spise!!  - Virkeligt skræmmende at se på!

Ja der gispede jeg så igen...

Anmeld

18. februar 2010

qp

Nu har jeg jo set de to afsnit der kommer i næste uge og jeg må sgu ærligt indrømme, at jeg er bekymret for de to tvillingebørn... Moderen er alene med dem og har ingen aflastning i hverdagen, børnene sover næsten ikke og hun siger selv, at hun ikke har overskud til, at tage sig ordentligt af dem.

Hun gav dem flasker som hun bare lod dem selv ligge og spise med hjælp af en dyne under flasken. Hun fortalte, at hun hver dag gav børnene mad og lagde dem ind i soveværelset, siden slukkede hun babyalarmen - lukkede døren så hun ikke hørte dem og lagde sig i 4 timer... for ellers fik hun ikke sovet.

Børnene får ingen one on one kontakt da hun ikke kan overskue det, det eneste behov de får opfyldt i hverdagen er de praktiske behov så som bleskift og mad.

Jeg blev faktisk helt ked af det da jeg så det og undrede mig over hvorfor hun ikke opsøgte kommunen for, at få hjælp?

Kæresten var kommet hjem på weekend ( i afsnittet) og hun fortalte ham, at hun havde brug for, at han tog lidt mere over da hun følte hun var ved, at køre ned... og jamen så blev han sur og stak af til sin moster???? 

Jeg fatter virkelig ikke hvad hun skal med den mand når han ikke kan være far til hendes børn. Jeg forstår godt, at han skal tjene nogle penge men for helvede, som situationen ser ud burde han sgu søge andet job så han kunne være en støtte og hjælp for hende i hverdagen.

Anmeld

18. februar 2010

Corn

qp skriver:

Nu har jeg jo set de to afsnit der kommer i næste uge og jeg må sgu ærligt indrømme, at jeg er bekymret for de to tvillingebørn... Moderen er alene med dem og har ingen aflastning i hverdagen, børnene sover næsten ikke og hun siger selv, at hun ikke har overskud til, at tage sig ordentligt af dem.

Hun gav dem flasker som hun bare lod dem selv ligge og spise med hjælp af en dyne under flasken. Hun fortalte, at hun hver dag gav børnene mad og lagde dem ind i soveværelset, siden slukkede hun babyalarmen - lukkede døren så hun ikke hørte dem og lagde sig i 4 timer... for ellers fik hun ikke sovet.

Børnene får ingen one on one kontakt da hun ikke kan overskue det, det eneste behov de får opfyldt i hverdagen er de praktiske behov så som bleskift og mad.

Jeg blev faktisk helt ked af det da jeg så det og undrede mig over hvorfor hun ikke opsøgte kommunen for, at få hjælp?

Kæresten var kommet hjem på weekend ( i afsnittet) og hun fortalte ham, at hun havde brug for, at han tog lidt mere over da hun følte hun var ved, at køre ned... og jamen så blev han sur og stak af til sin moster???? 

Jeg fatter virkelig ikke hvad hun skal med den mand når han ikke kan være far til hendes børn. Jeg forstår godt, at han skal tjene nogle penge men for helvede, som situationen ser ud burde han sgu søge andet job så han kunne være en støtte og hjælp for hende i hverdagen.

De var også begge meget umodne inden hun fødte... Det hele skulle handle om deres sexliv, og hvis det har været indholdet i deres forhold, så forstår jeg godt hun er kørt ned...

Hun virkede også meget modløs. Så kunne ikke forestille mig, at hun selv havde overskud til at søge hjælp, så jeg tænker nok mere over hvor fx SP er henne i det her...

En ung mor, med tvillinger, hvor manden er væk fra hjemmet 5 dage om ugen... Det lyder da klart som en dårlig kombi... Og åbenbart uden et ordentligt og brugbart netværk.

Anmeld

18. februar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

qp skriver:

det jo for sindsygt det med hun ligger dem der ind!!! puha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.