De unge mødre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Mutti2

Mini-Terp skriver:

Mente nok jeg ikke havde set det endnu..  Og jeg kan ellers smug kigge nogle afsnit frem iforhold til fjernsynet (ser dem på nettet)

Ja nogle af de ting hun gør, er virkelig hen i hegnet..  Og hendes datter er jo bare så bedårende.. (staves?)

Ja hun er super nuttet. Så det er klart det bedste for den lille pige at hun bliver fjernet!!

Det er selvf. aldrig sjovt at være moderen i de sager! Men jeg tror ærligt talt ikke at hun kan se at hun ikke er den bedste mulighed for hendes datter!!

Hun ville ikke frivilligt opgive pigen, og det har vist været rigtigt hårdt for hende!! Jule aften var en af de sidste dage hun havde med datteren hjemme!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Riksen

Jeg har også set det og blev ligesom jer meget forarget. Og jeg undrede mig i øvrigt også over at hun så nøgternt og neutralt kunne tale om, at datteren muligvis bliver fjernet... Hvis det var mig, ville jeg være grædefærdig.

Anmeld

17. februar 2010

Bom

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja hun er super nuttet. Så det er klart det bedste for den lille pige at hun bliver fjernet!!

Det er selvf. aldrig sjovt at være moderen i de sager! Men jeg tror ærligt talt ikke at hun kan se at hun ikke er den bedste mulighed for hendes datter!!

Hun ville ikke frivilligt opgive pigen, og det har vist været rigtigt hårdt for hende!! Jule aften var en af de sidste dage hun havde med datteren hjemme!!

Ja det er da klart det bedste for hendes datter..

Jeg tror hellere ikke jeg ville give mit barn væk frivilligt (tror nu aldrig jeg vil havne i den situation ), men det må godt nok være hårdt for hende..

Hvor har du dog alt den gode sladder fra?? 

Anmeld

17. februar 2010

steph0804

Men hun må i et eller andet omfang stadig se datteren, for jeg så hende i h og m med nogle venner der havde hun den lille med, som blev båret på armen af en fyr og bare græd og græd Men hannah havde travlt med at købe tøj... øv det var ikk sjovt at se.

Anmeld

17. februar 2010

Bom

steph0804 skriver:

Men hun må i et eller andet omfang stadig se datteren, for jeg så hende i h og m med nogle venner der havde hun den lille med, som blev båret på armen af en fyr og bare græd og græd Men hannah havde travlt med at købe tøj... øv det var ikk sjovt at se.

Årh det er bare så synd så'n noget..

Anmeld

17. februar 2010

steph0804

Mini-Terp skriver:

Årh det er bare så synd så'n noget..

ja, det er sgu et sørgeligt syn

Anmeld

17. februar 2010

Mutti2

Mini-Terp skriver:

Ja det er da klart det bedste for hendes datter..

Jeg tror hellere ikke jeg ville give mit barn væk frivilligt (tror nu aldrig jeg vil havne i den situation ), men det må godt nok være hårdt for hende..

Hvor har du dog alt den gode sladder fra?? 

Hehehe.... Har noget familie der på en måde er indblandet i sagen!!!

Det er utroligt så godt man får det af at se "DUM"..... Man bliver bare SÅ meget bekræftet i hvor god en mor man selv er

Anmeld

17. februar 2010

ekzunz

LotteN skriver:

jeg så det også og kommentere det lige nøjagtig også til kæresten...

men at man ikke har set hun har snakket med barnet, kan man ikke vurkede/udtale sig om, da der jo blvier klippet i det og heller ikke alt er optaget...!

Nej - de kan jo nemt få hende til at fremstå på en bestemt måde, men lige med hende her, så tror jeg nu desværre ikke at hun bare er klippet uheldigt...

Anmeld

17. februar 2010

ekzunz

Riksen skriver:

Jeg har også set det og blev ligesom jer meget forarget. Og jeg undrede mig i øvrigt også over at hun så nøgternt og neutralt kunne tale om, at datteren muligvis bliver fjernet... Hvis det var mig, ville jeg være grædefærdig.

Det er selvfølgelig kun gætværk, men hun virker faktisk ikke som om hun er synderligt knyttet til barnet - og hun er jo bare i vejen når hun skal ryge og sove osv.....

Men når man ser hende med sin egen mor, så er det jo tydeligt at hun ikke har haft de bedste vilkår.

Anmeld

17. februar 2010

Momster89

Nej hun er ikke blevet fjernet. Moren har fået en chance mere, og nu flytter hun alene i lejlighed sammen med datteren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.