Hmm lidt farlig debat, men jeg vil også lige komme med min mening.
Jeg er ikke ryger og røg derfor heller ikke mens jeg var gravid.
Jeg sys det er folks egen beslutning hva de vil gøre under deres gravilitet. Personlige ville jeg aldrig ryge mens jeg var gravid, men jeg har aldrig røget, og ved derfor ikke hvordan det er at skule holde op med det. Jeg passer i det hele taget meget på hvad jeg spiser og laver når jeg er gravid. Jeg er overvægtig i forvejen, og mens jeg har været gravid har det da været helt ekstremt hva folk kan finde på at sige og gøre. Jeg har aldrig drukket, røget, farvet hård, malet eller drukket noget med koffein i mens jeg har været gravid, jo, jeg har da en gang i mellem spist noget chokolade, men i meget begrænsede mængder, for jeg viste at jeg når jeg kom til lægen eller jordemoder eller scanning ville komme til at stå skole ret med at jeg vejer for meget. Det skal lige siges at det ikke er sjovt.
Det sker da nogel enkelte gange at vi får pizza eller grill mad fra grillen, for for det første smager det hjemmelavede bedre, og det er sundere og vi ved hva der er i det. Jeg har taget konsekvensen af at være for stor, og har nu bedt min læge om at henvise mig til en mave operation da jeg har prøvet alt for at tage mig, men det hjælper bare ikke. Næste gang jeg bliver gravid, vil jeg være normal vægtig og ikke skulle stå skoleret hele tiden pga min vægt.
Jeg så lidt af Praxis i går.
Knus Louise
Anmeld