[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
nej nej nej, du træder slet ikke på mig...det kan jeg rigeligt selv klare;)
syntes bare tit det er synd at når man endelig får åbnet op for et svært emne, og en endelig tør melde ud...så kommer diskutionen...og nøj hvor er det synd...
jeg er jo klart enig med alle i deres holdninger, og ved det er dumt, og nedsætter sædkvalliteten, og ødelægger og dit og dat...men jeg ved også med mig selv, at hvis jeg lige nu var gravid, og jeg meldte ud i åben forum som her at jeg røg...så ville jeg ikke finde hjælpen til at kunne stoppe...men tvært i mod, blive så ked/ ophidset over at folk dumker mig med hvor dum jeg er...og alle der ryger, ved med sikkerhed hvad det betyder...det betyder at man ryger direkte i smøgerne, og ryger dem af bare afmagt/hidsighed...og det er lidt det der er min pointe...hver gang at folk stiger op og ned af en rygende gravid..så er det ikke en hjælp til barnet.,...tvært i mod...
men en sund snak, hvor man måske ikke bliver dunket ville måske gøre gavn....forstår du hvad jeg mener?
nej jeg bliver nu sjældent vred...meer også klar over at næste gang smallie eller jeg skal have børn (øhhhh ikke flere til mig...men) så ville hverken jeg eller hende have lyst til at være åben om emnet...fordi man godt ved folk er vrede omkring det!
og det er selv om jeg jo godt selv ved hvor dumt det er, og at jeg også har min mening om tingene...
øhhh, fatter du prut af det jeg skriver her....lol8D[/citat]
Ja jeg forstår det du skriver, og kan sagtens sætte mig ind i, at det er et ømt punkt, for dem der er lidt imod flertallet..Men jeg synes ikke dårligt om Joan eller dig fordi I evt. har røget under jeres grav. Det eneste jeg siger er at jeg ikke ville gøre det, og ikke forstår at man kan...Hvis nu jeg fortalte dig at jeg slog mit barn eller misbrugte det, ville det jo også chokere dig (Jeg siger ikke at det er det samme)Og i dette forum burde der være plads til alles holdninger også Joan, der bare er ærlig og som jeg tror følte sig lidt jagtet igår, hvilket SLET ikke var meningen:$
Tak for snakken:)
[/citat]
nemlig lige nøjagtig...og selv tak...ret spændene faktisk;)
[rød]og hvad fanden slår du dit barn???? (8D aj det er gas)[/rød]
[/citat]
Kun til husbehov.. he he nooot:'(
Anmeld