Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

wamse

Eva skriver:

Jeg kender en som i skal holde Jer fra...skal vi ikke lave den der liste med nitter...nittelisten....

Knus..

Ha ha ja man kunne lave en hot og en not liste Tror da nok lige jeg ville kunne tilføje et par navne til not.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

LotteGabriella

KaMa skriver:

Det ér ironi, kan jeg love dig for

Fik tanken om at oprette en profil på dating.dk eller andet sted. Og så bare skrive en bundærlig profil:

Jeg er stort som et hus, har urealistiske forventninger til, hvad du skal hente af fødevarer til mig midt om natten.

Du skal kunne tage nøjes med 3 timers søvn i døgnet spredt ud på 15 hvil, når tvillingerne kommer. Hvis du har en bh, hvor der kan sættes to sutteflasker fast, vil du have fortrinsret.

Jeg ligger primært i min seng og græder i øjeblikket, så vi skal nok ikke mødes på en café.

Sex er fuldstændig sparet væk, så jeg er ligeglad med, om vi tænder på hinanden - du må dog gerne kunne lide at ordne bumser - har fået en del på ryggen.

Glæder mig til at høre fra jer - kun billede profiler!

LOL fantastisk profil

Anmeld

21. januar 2010

LotteGabriella

Heidi. skriver:

Jeg keder en sød singlefyr, som gerne vil have en sød kæreste. Børn/ikke børn, Det er ligemeget.

Han er 26 år gammel, kan godt lide kvinder der er lidt ældre, men yngre er også ok.

Han er uddannet elektrikker, men arbejder nu som AV-momtør sammen med min kære mand.

I ham her får man en fyr der er utrolig glad for og god til børn. Han vil også gerne selv være far Han fungere nærmest som "onkel" for mine piger..

Han bor på Amager i en lille lejlighed.

Man behøver ikke være mor, man må også gerne være en af jer der endnu ikke har fået børn. Så alle er velkommene

Skriv til mig hvis i gerne vil lærer Thomas at kende.

Knus Heidi

MUMS kigger bare

Anmeld

21. januar 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Nå nå, må jeg være fri  Ja men det kan jo godt være, at der dukker noget andet interessant op....og de behøver altså ikke være på min egen alder....me loooves ´em young 

you go girl

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

LotteGabriella skriver:

MUMS kigger bare

He He

Anmeld

21. januar 2010

LotteGabriella

TbCp skriver:

Nå men man er jo gift... men man må godt kigge ik

hihi tænkte det samme

Anmeld

21. januar 2010

DortheSimonsen

Kom med flere singlefyre
Gerne nogen fra Vestjylland

Kanon initiativ!! 

Anmeld

21. januar 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Ha ha ja man kunne lave en hot og en not liste Tror da nok lige jeg ville kunne tilføje et par navne til not.....

Ja ikke.... med længde og evne eller mangel på samme...

Anmeld

21. januar 2010

lillemunk

DK skriver:

Nej, og han er nemlig ikke sådan en scorre-karl. Jeg tror ikke rigtigt han ved at han er såå good-looking. Heldigvis, på en måde!!

Han har ikke haft en kæreste i et par år, og han er også ret genert overfor damerne (i alt fald dem han ikke kender), så han skal nok også scorres som Zafirs svorger!

Men altid en gentleman til at holde døren, gå med ud og danse, give en drink eller invitere ud hvis man virkelig keder sig!!

Han er da møg venlig at se på.... aiiii altså så søde fyre.... så langt væk

Anmeld

21. januar 2010

lillemunk

DortheSimonsen skriver:

Kom med flere singlefyre
Gerne nogen fra Vestjylland

Kanon initiativ!! 

og lolland /Falster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.