Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Heidi.

Ayasmor skriver:

hmm.. jeg bor i Randers

He m ja det kan jeg godt se, der er måske lidt langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Bondepigen

Altså nu burde jeg jo slet ikke være herinde på denne tråd, men der er bare så mange der skriver, at det er en skam de ikke er fra Sjælland eller hvor mændene nu er fra....

Det KUNNE jo være at manden er flytbar, hvis ikke man selv er det??? Bare en tanke...

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

bondepigen skriver:

Altså nu burde jeg jo slet ikke være herinde på denne tråd, men der er bare så mange der skriver, at det er en skam de ikke er fra Sjælland eller hvor mændene nu er fra....

Det KUNNE jo være at manden er flytbar, hvis ikke man selv er det??? Bare en tanke...

Ja,,, Det er nemlig det... Eller måske kvinden

Anmeld

21. januar 2010

Ayasmor

Heidi. skriver:

He m ja det kan jeg godt se, der er måske lidt langt

ja desværre.. men mon ikke det er et ret cool egoboost at få at vide (på et tidspunkt) at der har været så mange hendvendelser

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

Ayasmor skriver:

ja desværre.. men mon ikke det er et ret cool egoboost at få at vide (på et tidspunkt) at der har været så mange hendvendelser

Jo det skal du nok regne med.. Specielt fordi han er pisse genert.. Sådan på en sød måde

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jowjow Unge og plukkemodne

Der tror jeg bare du har en aaaaaaaanelse mere livserfaring end Jacob selvom han er interessant

Okay så....en 45 årigs livserfaring i en 25 årigs krop

Anmeld

21. januar 2010

DortheSimonsen

lillemunk skriver:

og lolland /Falster

Vestjylland og Lolland/Falster - KOM HID, KOM HID!!!

Anmeld

21. januar 2010

mariamiss6

Stine85 skriver:

Nu er jeg godt nok ikke single.... Men hvorfor pokker render han rundt på fri fod???

Ja det er underligt ikke???

Men han ER nu altså både sød og sjov jeg har mødt ham hehehehe... så jeg siger god for zafirs udtalelser og støtter op om ideen, men altså min singleven er lige kommet i fast forhold hehe

Anmeld

22. januar 2010

Heidi.

Den skulle næsten op og ligge som en tråd for oven

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det kunne være at vi skulle spørge Henrik om at få det som kategori. Så kunne hver ungkarl få deres tråd

Så er det sådan lidt omvendt dating. At det altså ikek er dem selv der reklamerer for dem?...

Jeg syntes det en super interessant idé.

Jeg foreligger sagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.